Jij hebt niet heel mijn lijf gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat past heul niet helemaal op jouw lijf...
Maar wie heeft het genoegen gehad op jouw lijf te mogen schrijven? En wie mag het weer uitgummen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:03 schreef Ang3l het volgende:
En ik had nog wel een liedje in mijn hoofd dat op m'n lijf geschreven is! (niet met watervaste stift hoor)
Dat gevoel heb ik dit hele seizoen al. Maar het boeit nog genoeg om toch te kijken...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die heb ik net gezien. Wel tof maar ik had gehoopt op meer.
Uitgummen? Ik zei toch dat het niet watervast wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar wie heeft het genoegen gehad op jouw lijf te mogen schrijven? En wie mag het weer uitgummen?
Ow ja. Onder de douche afschrobben, dus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Uitgummen? Ik zei toch dat het niet watervast was
Zit er een beetje lekkere smaak aan die inkt?quote:
het was een telefoongesprekquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... het was een telefoongesprek!
Of heeft dat superdeluxe Nuenen nu ook al videoconferencing?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar we hebben hier idd al videoconferencing als eerste gemeente van Nederland
Ik gok dat het niet persoonlijk is, het gebeurt vaker..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom valt het altijd zo lang stil als ik iets zeg
vanochtend waren er zelfs geen goedemorgen zeggers na mijn emotionele betoog vanacht
ik had het vermoeden al langer
maar ik wilde niet al te zeer een dramaqueen zijn, maar het wordt toch steeds schrijnender duidelijk![]()
wat liefquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet persoonlijk is, het gebeurt vaker..
Maar het zou best kunnen dat het komt omdat het een directe reply is op Steph en niemand behalve jullie twee er iets over kan zeggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat lief
dat jij juist nu dit zegt
wat is er toch weer veel veranderd tussen ons de afgelopen maanden he![]()
allebei ouder en wijzer geworden?
Hij heet in 't echt geen Simonquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg verkouden, ademnood tijdens het pijpen is vervelend
Maar je wilt 'm wel neuken dus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heet in 't echt geen Simonen nee ik heb geen foto. EN ik heb een anatal weken met hem staan zoenen buiten bij de Pallaz en bij mij voor de deur, maar heb hem toen niet binnengelaten. En eigenlijk ben ik dat nu ook niet echt van plan. Erg verkouden, ademnood tijdens het pijpen is vervelend
Nee.quote:
Bambiquote:
Ik ook. Maar op mijn bord vind ik het vaak wat minder lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |