smakelijk danquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
*lekker uit eten gaat*
Ik vind het nadeel van theater dat het theatrale vaak overheerst. Ik hou van iets natuurlijker spel, meestal en da's schaars bij veel spelers...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb wel film gedaan ook, maar theater is toch meer mijn ding, veel meer gebruik makend van al je zintuigen
Vieren dat Bush in z'n kruis getrapt is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
*lekker uit eten gaat*
Door de Amerikaanse kiezer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef Liyon het volgende:
door wie??
dan ga je kennelijk toch echt naar de verkeerde voorstellingenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het nadeel van theater dat het theatrale vaak overheerst. Ik hou van iets natuurlijker spel, meestal en da's schaars bij veel spelers...
Ik ga daardoor vrij zelden, eigenlijk. Wellicht dat het tegenwoordig minder erg is. heb ook zeker wel wat goeie voorstellingen gezien. Toppunt is wel Dawn French in Midsummer Night's Dream een tijd terug. Die kreeg zelfs Shakespeare nonchalant haar strot uit!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan ga je kennelijk toch echt naar de verkeerde voorstellingen
ik verslikte me spontaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Wicked, deel 1 van His Dark Materials en The Historian mee van een vriend. En ja, dat zijn boeken!
Je hebt een wankelend tafeltje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Wicked, deel 1 van His Dark Materials en The Historian mee van een vriend. En ja, dat zijn boeken!
Stik voorzichtig.quote:
Klinkt als een goed begin van een programma, hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zou willen dat ik weer kon schrijven
daar echt weer het geduld voor had
dan zou ik iets mooi's schrijven, een liedjesprogramma
over de pijn van leven in deze wereld, in deze afgestompte maatschappij
met liedjes zo mooi en gevoelig dat je er kippenvel van krijgt
over de eenzaamheid en de ongevoeligheid
over het gemis van lichamenlijk contact
over alleen liggen in bed
over peter en het er zo graag over heen willen zijn
over de woede en de liefde
dat zou mooi zijn he......
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van een programma, hoor.
Dus gewoon af en toe met een portje achter je comupter gaan zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |