Ja bijvoorbeeld er een logisch lopend verhaal in zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ben ik voor een deel wel met je eens. Er had vele malen meer gekund met het verhaal,
En acteren kan ie ook nog steeds nietquote:maar tegen Van Hemerts halsstarrigheid kon ik toen niet opboksen. 't Zit technisch best ok in elkaar, maar verhaal-technisch is hij gewoon een ouderwetse prutser die in de jaren '70 is blijven steken, maar wel de illusie heeft te kunnen schrijven en verbeelden hoe de jeugd van nu is. En hoe goed geconserveerd Antonie Kamerling ook is, jeugd is-ie niet...
???quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Liyon het volgende:
nakkuh?
Da's vast slang voor Nuecken.quote:
sterker nogquote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ben best gaaf
Regie zou ik op zich ook wel willen doen, juist omdat ik zie hoe erg regisseurs soms ingrijpen (te vaak met desastreuze gevolgen voor de kwaliteit). Focus je dan op theater, gezien je nick?
Waar zit je? Talpa, RTL of Mediacentrum?quote:
Sommige dingen zijn nou eenmaal dingen die horen/mogen in een RomCom, maar er had veel meer verhaalslogica in gemoeten, ja. Net zoals er veel meer comedy in had gemogen en dan met die comedy wat onvoorspelbaarheid. Maar ja, ouderwetse man, he...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja bijvoorbeeld er een logisch lopend verhaal in zetten![]()
Het was mij iets te veel PLOTS. Ik bedoel, iedereen enorm boos, maar hij komt met een idee er een benefietfeestje van te maken en PLOTS zijn zowel Beau, Chantal en papa Chantal niet meer boos en is alles vergeven en vergeten. Zo erg zelfs dat ze hem helpen om de doos te scoren. En mama Chantal is PLOTS zo erg overstuur dat ze een gekkenhuis in moet, maar mag er zo zonder pardon uitgerold worden en is ook PLOTS weer geheel genezen bij het zien van haar dochter in trouwjurk. En de doos stapt niet op het vliegtuig maar verschijnt PLOTS in een luchtballon op het feestje.... nee, mij iets te PLOTS allemaal. En met al die plotsigheden zou je verwachten dat de film totaal niet voorspelbaar zou zijn ... maar PLOTS was hij dat toch echt wel.
Tja, ik heb m'n best gedaan, maar Herr Direktor houdt van zijn cliché's.quote:En acteren kan ie ook nog steeds niet
Ik blijf hem een tekstopzeggende houten klaas vinden. In welke film dan ook.
Ik vond de combi Antonie-Beau al erg vervelend in Ik Ook Van Jou en blijkbaar hadden ze daar niet van geleerd.
[quote]Om nog maar te zwijgen over de enorme cliché-homo die Roeland weer neerzet
Ah, leuk. Die kant heb ik me nog niet heel erg op ontwikkeld, al heb ik wel wat repetities bijgewoond van stukken van een vriend van me. In principe goed vergelijkbaar, maar wel met zijn eigen mogelijkheden, beperkingen en wetmatigheden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
sterker nog
het is zuiver een theateropleiding
Ik flex,quote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef Liyon het volgende:
nee, stroek.. ik probeer er wat drama in te gooien
site, top jij?
Mediacentrum.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar zit je? Talpa, RTL of Mediacentrum?
Nou ik vond hem in de Kleine Blonde dood dan weer wel redelijk geloofwaardigquote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
En acteren kan ie ook nog steeds niet
Ik blijf hem een tekstopzeggende houten klaas vinden. In welke film dan ook.
Tofquote:
ik heb wel film gedaan ook, maar theater is toch meer mijn ding, veel meer gebruik makend van al je zintuigenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, leuk. Die kant heb ik me nog niet heel erg op ontwikkeld, al heb ik wel wat repetities bijgewoond van stukken van een vriend van me. In principe goed vergelijkbaar, maar wel met zijn eigen mogelijkheden, beperkingen en wetmatigheden.
Kom de volgende keer maar buurten.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TofDaar heb ik idd een tijdje voor gezeten. Heerlijk dat je nu zonder geneuzel zo weer richting je bestemming kan lopen!
Als ik weet waar ik zijn moetquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kom de volgende keer maar buurten.
Zo flex als een stuiterbal,quote:
Mediacentrum, hequote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als ik weet waar ik zijn moet
en wie doet er dan de L Towers move met z'n elleboogquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef NathaN het volgende:
the rain is gone?
smakelijk danquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
*lekker uit eten gaat*
Ik vind het nadeel van theater dat het theatrale vaak overheerst. Ik hou van iets natuurlijker spel, meestal en da's schaars bij veel spelers...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb wel film gedaan ook, maar theater is toch meer mijn ding, veel meer gebruik makend van al je zintuigen
Vieren dat Bush in z'n kruis getrapt is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
*lekker uit eten gaat*
Door de Amerikaanse kiezer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef Liyon het volgende:
door wie??
dan ga je kennelijk toch echt naar de verkeerde voorstellingenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het nadeel van theater dat het theatrale vaak overheerst. Ik hou van iets natuurlijker spel, meestal en da's schaars bij veel spelers...
Ik ga daardoor vrij zelden, eigenlijk. Wellicht dat het tegenwoordig minder erg is. heb ook zeker wel wat goeie voorstellingen gezien. Toppunt is wel Dawn French in Midsummer Night's Dream een tijd terug. Die kreeg zelfs Shakespeare nonchalant haar strot uit!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan ga je kennelijk toch echt naar de verkeerde voorstellingen
ik verslikte me spontaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Wicked, deel 1 van His Dark Materials en The Historian mee van een vriend. En ja, dat zijn boeken!
Je hebt een wankelend tafeltje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Wicked, deel 1 van His Dark Materials en The Historian mee van een vriend. En ja, dat zijn boeken!
Stik voorzichtig.quote:
Klinkt als een goed begin van een programma, hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zou willen dat ik weer kon schrijven
daar echt weer het geduld voor had
dan zou ik iets mooi's schrijven, een liedjesprogramma
over de pijn van leven in deze wereld, in deze afgestompte maatschappij
met liedjes zo mooi en gevoelig dat je er kippenvel van krijgt
over de eenzaamheid en de ongevoeligheid
over het gemis van lichamenlijk contact
over alleen liggen in bed
over peter en het er zo graag over heen willen zijn
over de woede en de liefde
dat zou mooi zijn he......
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van een programma, hoor.
Dus gewoon af en toe met een portje achter je comupter gaan zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |