Ja hoor, wordt wel vergoed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja klopt, maar inenten en ontvlooien dus niet?
Goed om te weten.
Mijn kat is nu 9 en vroeger haalde ie zich bij t vechten regelmatig open, zoiets wordt wel vergoed toch?
Nu vecht ie niet zoveel maar, misschien met oog op ouderdomskwalen.
Volgens mij staat er toch bij extra dekking dat dit voor oncologie is. Er staat dan bij oncologie als enige weer niet bij wat de maximale vergoeding is.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij proteq hoef je je voor oncologie niet apart bij te verzekeren, hoor.![]()
Hopelijk valt het een beetje mee..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat dacht ik al, dan laat ik haar ook niet verzkeern, want met haar 12 jaar denk ik niet dat er nog meer kosten aankomen die ze niet nu al heeft. Dan maar mijn faillissement aanvragen.
Ik denk te weinig animo, doordat voor veel knaagdierbaasjes de kosten van de verzekering te hoog worden geacht, waardoor de verzekeringspremie zo hoog zou moeten zijn (om uit te kunnen voor de verzekeraar) dat niemand de verzekering meer zal nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef Spacehamster het volgende:
Iedere keer als ik zie "huisdierenverzekering" dan ben ik heel geinteresseerd.
Maar iedere keer blijkt het alleen voor honden en katten te zijn.
Waarom noemen ze het niet honden&katten verzekering?
Waarom is er niets voor mijn knaagdieren?
Die hebben af en toe ook behandeling nodig.
Voor cavia's kosten operaties ongeveer net zoveel als voor honden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk te weinig animo, doordat voor veel knaagdierbaasjes de kosten van de verzekering te hoog worden geacht, waardoor de verzekeringspremie zo hoog zou moeten zijn (om uit te kunnen voor de verzekeraar) dat niemand de verzekering meer zal nemen.
Laat ik het dan zo zeggen, als het voor de verzekeraar lucratief was, dan bestond er wel een verzekering voor knaagdieren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Voor cavia's kosten operaties ongeveer net zoveel als voor honden.
Of de baasjes het er voor over hebben moet je aan de baasjes overlaten.
Er zijn wel degelijk mensen die hun cavia laten opereren als die het nodig heeft. En ook cavia's hebben soms medicijnen nodig.
Cavia's hebben levensverwachtingen van meestal tussen de 5 en 7 jaar maar het komt ook wel degelijk voor dat ze veel ouder worden.
Eigenlijk zou je gewoon eens moeten bellen en zeggen dat je graag je cavia wil verzekerenquote:
Het is vervelend voor je, maar om nou te gaan roepen dat het discriminatie is...quote:
Tuurlijk. Als Joden zich niet zouden mogen verzekeren, is het toch ook discriminatie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is vervelend voor je, maar om nou te gaan roepen dat het discriminatie is...
Ja, goede vergelijking, man.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Djep het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Joden zich niet zouden mogen verzekeren, is het toch ook discriminatie?
Ondanks het ontbreken van de juiste PI, proefde ik toch een ironische smaak in de opmerking van spacehamster. Maar misschien moet ik die ook bij jou proeven.
En wat Senesta zegt.
Je hebt het nu wel over die Joden, maar vergeet niet dat de Duitsers ook geen lieverdjes waren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Djep het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Joden zich niet zouden mogen verzekeren, is het toch ook discriminatie?
Ondanks het ontbreken van de juiste PI, proefde ik toch een ironische smaak in de opmerking van spacehamster. Maar misschien moet ik die ook bij jou proeven.
En wat Senesta zegt.
Wat voor honden heb je? En wat betaal je??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:17 schreef quincy het volgende:
Onze honden zijn verzekerd bij Proteq en we zijn er erg tevreden over![]()
Dat was ook mijn afweging.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het veel te duur.
Mochten mijn beesten een dure operatie nodig hebben dan vind ik wel een manier om aan het geld te komen. En ja.. ik heb het ook overwogen dus.
oquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef tonja het volgende:
Ik heb mijn verzekeringskosten er al uit.
Zit wat in. Dat geeft wel de juiste boodschap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon eens moeten bellen en zeggen dat je graag je cavia wil verzekeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |