3 van de 5 bij Real zelfsquote:Op woensdag 22 november 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik noem geen namen. het gaat me om het principe. Maar ik heb niks van het voetbal gezien van vanavond.... maar heet ruud 2 pingels gemist? Nou dan nog scoort hij op dit moment makkelijker. Net zoals ik het logisch vond dat Huntelaar erin kwam toen hij in vorm was.
Huntelaar scoort ze?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond eentje, tijdje terug ook al eentje. Dat bedoel ik met vorm. Vind dat je als bondscoach je vertrouwen moet uitspreken in je vaste spits. Voor Van Basten is dat blijkbaar KJH. Dan moet je hem niet na 1 mindere vertoning in Oranje er naast zetten. Had in een geval RvN precies hetzelfde geweest...
Roep jij om KJH in Oranje?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ze?
dit seizoen speelt hij als een krant. Het komt wel weer. Als Kuijt meer in vorm is moet je die opstellen.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond eentje, tijdje terug ook al eentje. Dat bedoel ik met vorm. Vind dat je als bondscoach je vertrouwen moet uitspreken in je vaste spits. Voor Van Basten is dat blijkbaar KJH. Dan moet je hem niet na 1 mindere vertoning in Oranje er naast zetten. Had in een geval RvN precies hetzelfde geweest...
Nee, ik wil dat Nederland wintquote:
Wat was hij weer goed he!! Harry!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:33 schreef DenniZZ het volgende:
Wat was die weer goed he!!! Klaas Konijn!
Hij had gisteren in ieder geval een geweldigde individuele aktie zoals ik hem die nog nooit bij ajax heb zien maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat was hij weer goed he!! Harry!
Ten Cate.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
KJH is gewoon zwaar uit vorm en loopt vrijwel iedere wedstrijd (waarschijnlijk uit frustratie) met z'n armen en ellebogen te zwaaien.
Ongeveer sinds de aanstelling van Ten Cate zeg maar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:51 schreef Swordfish81 het volgende:
Gaat wat mnder laatste tijd...
Understatement van het jaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:51 schreef Swordfish81 het volgende:
Gaat wat mnder laatste tijd...
Hij heeft idd een andere tactiek gekregen, en daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
KJH is helemaal niet uit vorm, hij VOETBALT best ok, maar hij is er niet (imho) om te voetballen, hij is er om te scoren, en dat 'mag" hij niet van HtC op dit moment...
precies, Ajax maakt keer op keer die fout. Ze halen een veelscorende spits, die bij zijn oude club alle vrijheid heeft. En als hij bij Ajax speelt moet hi opeens meevoetballen, leuk idee, maar elke keer blijkt dat dat niet werkt. Dan moet je zo;'n jongen ook niet halen!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij heeft idd een andere tactiek gekregen, en daar ben ik het niet mee eens.
Hij moet een vrijere rol krijgen.
Ik bel hem zo wel ffquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Badabingea het volgende:
Iemand mailtje sturen naar henk.ten.cate@ajax.nl?
Haha, van een aantal mensen wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bel hem zo wel ff.
Serieus, soms zou het echt leuk zijn als er mensen van je club wisten van FOK! en dit forum, zouden ze best wel eens iets van kunnen leren denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |