Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:55 schreef -Wolf- het volgende:
Babel snel weer fit zou fijn zijn.
Babel geeft je billenkoek en anders rapt 'ie je wel onder de tafel ouwe cokesnuivert!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede reactie zeg
Lang over nagedacht?
babel is goed man wat ijl je nou! naar binnen en schieten! nog wat jaartjes en hij is een fucking henry!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?
Vooral dat punt heeft hij nog wel een decennia voor nodig iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
babel is goed man wat ijl je nou! naar binnen en schieten! nog wat jaartjes en hij is een fucking henry!![]()
wacht maar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vooral dat punt heeft hij nog wel een decennia voor nodig idd
Alleen dat overzicht he...
Henry, pffff. Hij mag zijn hielen niet eens besnuffelen...
Oh, ik ben zeker benieuwd.quote:
zelfs een van Rijswijk zou dat beter doen ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad, die Ruud is echt een kutvoetballer.
Die 12 goals in 16 wedstrijden voor Real is meer geluk dan wijsheid
van Basten moet gewoon kiezen voor de spits in vorm.................maarja dat doet hij nietquote:Op woensdag 22 november 2006 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je eens gaan voorstellen hoe erg Huntelaar gaat zuigen in Oranje
ik noem geen namen. het gaat me om het principe. Maar ik heb niks van het voetbal gezien van vanavond.... maar heet ruud 2 pingels gemist? Nou dan nog scoort hij op dit moment makkelijker. Net zoals ik het logisch vond dat Huntelaar erin kwam toen hij in vorm was.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie, die speler die twee belangrijke pingels om zeep helpt?
Ofwel, je kunt bij elke spits wel je kanttekeningen zetten. En vorm is een relatief begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |