abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43706685
Wat is ie goed he?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43706751
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is ie goed he?
Wat gaan we doen als hij aan het einde van het seizoen topscorer is van de eredivisie en roeleert in het Nederlands elftal?
pi_43706825
en toch heeft ie er dit seizoen meer ingeschoten dan elke andere Ajacied in officiele wedstrijden.
pi_43706856
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:47 schreef -Wolf- het volgende:
en toch heeft ie er dit seizoen meer ingeschoten dan elke andere Ajacied in officiele wedstrijden.
In het land van de blinden....
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43706863
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat gaan we doen als hij aan het einde van het seizoen topscorer is van de eredivisie en roeleert in het Nederlands elftal?
Whisfull thinking
pi_43706888
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Whisfull thinking
Spel het dan wel goed of beperk je tot je moedertaal.

Wishful dus.
pi_43706908
Dank je dat je me verbeterd hebt.

Voel jij je weer superieur
pi_43706938
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Whisfull thinking
Hypothetisch

Nah, hij heeft inderdaad pas 2 gruwelijke jaren achter de rug en om nu al zulke negatieve conclusies te trekken gaat me wat te ver. Geef die gast gewoon wat krediet joh
pi_43707129
Je zou ook verder kunnen kijken naar zijn statistieken
pi_43707135
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook verder kunnen kijken naar zijn statistieken
Heb je goede shit dan? Waar staan die?
pi_43707147
Moest een woordje dan tussen
  maandag 20 november 2006 @ 08:55:00 #112
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43708734
Statistieken
Gister speelde hij weer een sterke wedstrijd, maar dat was inderdaad niet te zien op teletekst/ Talpa.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_43710112
Laat die jongen minder meevoetballen en meer op zijn kansjes wachten zodat hij er dan staat.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 20 november 2006 @ 10:15:31 #114
53851 BoNi
pi_43710232
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:09 schreef Pritt het volgende:
Laat die jongen minder meevoetballen en meer op zijn kansjes wachten zodat hij er dan staat.
Zou jij 90 minuten kunnen wachten op een kans die er niet komt?

Daarnaast 'hoort' dat niet bij een Ajax spits, maar dat is dan weer een andere discussie.
Schitterend!
pi_43711254
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:

[..]

Daarnaast 'hoort' dat niet bij een Ajax spits, maar dat is dan weer een andere discussie.
Op het moment dat je rustig op je kans kan wachten is het voor een spits mogelijk om ook uit een halve kans te scoren (alleen af en toe kaatsen). Dit is een stuk moeilijker als je vermoeid bent van al het knokken. Al (correctie: de meeste) topspitsen in het huidige voetbal wachten rustig op hun kansje en staan er dan. Het is weer typisch Nederlands en vooral Ajax dat een spits moet meevoetballen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43711918
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is KJH een miskoop?
pi_43711972
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is KJH een miskoop?
pi_43712127
Volgens Boni moet een spits mee kunnen voetballen en als er iets is wat Huntelaar niet kan is het meevoetballen
pi_43712153
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Boni moet een spits mee kunnen voetballen en als er iets is wat Huntelaar niet kan is het meevoetballen
oké, opgelost slotje
pi_43714025
Hij zat in het mes bij Ramon Zomer
pi_43714175
Ramon Zomer - Cannavaro - Cris - Alex - Puyol - Thuram - Nesta
pi_43714432
Materazzi
  maandag 20 november 2006 @ 13:07:10 #123
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43714493
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

oké, opgelost slotje
  maandag 20 november 2006 @ 13:30:56 #124
53851 BoNi
pi_43715175
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het met de rug naar de goal spelen, aanspeelbaar zijn en kunnen kaatsen gaat hem toch vrij goed af.
Maar goed, hij heeft pas vier keer gescoord in de Eredivisie, dus jullie hebben gelijk: het is inderdaad gewoon een prutser....
Schitterend!
pi_43715781
Hij is geen prutser. Afmaken tegen subtoppers gaat hem goed af.

Hij is alleen vet overschat, dat Bassie denkt dat KJH de reddende engel denkt te worden en daarom Ruud(en Roy) kan dumpen is helemaal grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')