een voorspel van een jaar is het jaquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij kan toch gewoon zeggen dat hij verliefd is en haar wil... en een tongzoen.. Jeeh.. dat moet kunnen, dat is niet ordinair, zeker niet na dit ellenlange voorspel.
Heeft Bart het gevraagt ??quote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben Lesley dus gevraagd daar te gaan wonen?
Maar ze wil niet
Bart moest daar ook niet aan denken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben Lesley dus gevraagd daar te gaan wonen?
Maar ze wil niet
Zo langzamerhand begin ik jou manier van versieren door te krijgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grijp d'r nou eens Bart !
Als ze echt zich zo blijven storen aan de camera's, zie ik het somber in. Dat gaat Lesley niet trekken (npi).quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dus? blijven we dit houden tot het einde of tot lesley ermee stopt?
(place your bet!)
Haha ik zeg het wat direct.. maar volgens mij snackt ze naar wat bevestiging.. een zoentje of een aanraking.. Of ben ik de enige die dat denkt ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Day het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik jou manier van versieren door te krijgen.
Je vergeet dat Day volledig celibatair is hequote:Op donderdag 9 november 2006 21:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha ik zeg het wat direct.. maar volgens mij snackt ze naar wat bevestiging.. een zoentje of een aanraking.. Of ben ik de enige die dat denkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |