Hehehe, toch nog ff gelachen vanavondquote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Als ik gedraai en ongemakkelijke stiltes, botte en lompe opmerkingen en krampachtig gebabbel wil, dan ga ik zelf wel weer daten.
Ik had er ook wel wat meer van verwacht...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:06 schreef ron1970 het volgende:
Bart heeft nog niet door dat ie zijn eigen ruiten aan t ingooien is.
Ok, ik geloof jequote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Geloof je me niet? haha ik ken haar niet hoor
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Bart is ook vervelend hoor, Happyme.
Het laat ook continue zijn onzekerheid merken en brengt het gesprek te vaak terug op DGK en het spel.
Vraag haar gewoon naar haar leven, vertel over de jouwe voor DGK, je hobbies, je vrienden, alles! Leer elkaar kennen, gvd!
Zo dat moest er effe uit![]()
Ahhh, mooie capquote:
Ja helemaal gelijk. Bart gaat niet vrij uit, maar zij steunt hem niet vind ik. Ok ze zegt dat ze 'm niet voor het blok zet, maar dat zegt ze na dat ze net heeft gezegd dat hij er wel uit mag van haar. En dat hij onzekerheid laat merken, vind ik alleen maar positief. Ze moet duidelijker zeggen dat ze hem ook de liefste van allemaal vindquote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Het laat ook continue zijn onzekerheid merken en brengt het gesprek te vaak terug op DGK en het spel.
Vraag haar gewoon naar haar leven, vertel over de jouwe voor DGK, je hobbies, je vrienden, alles! Leer elkaar kennen, gvd!
5 gangen diner.. je moet niet zoveel "roken"quote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo hebben ze nog geen hoofdgerechten gegeten!
Mijn idee!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |