Ze zei met nadruk "héél veel mensen wel hoor". Ik weet bijna zeker dat ze het niet enkel over familie had. En reken erop dat Lesley heus wel op het internet meeleest. Zeker op de talpa site, maar wie weet ook wel hier.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
D'r vriendinnen, kennissen enzo denk ik, volgens mij mag ze van talpa niet op fok komen, zal wel in haar contract staan![]()
Bart zegt wel lieve dingen. Andersom is dat tot nu toe een stuk minder.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Bart gewoon helemaal niet aardig doet, niet lief ofzo.
Beetje onbehouwen, niet mijn ding.
doodmoe word ik ervan...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Bart gewoon helemaal niet aardig doet, niet lief ofzo.
Beetje onbehouwen, niet mijn ding.
Vind je? Ik vind dat ze aardig haar best doet om Bart te laten merken dat ze het meent...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart zegt wel lieve dingen. Andersom is dat tot nu toe een stuk minder.
Snap je dat echt niet? Reken erop dat Lesley heel veel wordt aangesproken door mensen die het allemaal wel denken te weten. Bart heeft daar absoluut geen last van. Verder is het Bart's keuze om in dgk te gaan zitten, niet haar keuze. Zij is verliefd en baalt er gewoon wel een beetje van dat het zo in de spotlights is en dat ze misschien wel 2 jaar moet wachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind Lesley eigenlijk maar irritant. Ik heb de keren niet geteld dat ze zinspeelt op een vertrek van Bart en ze doet erg zielig hoeveel last zij buiten wel niet heeft. Nee, niet aardig.
Vertel eens, waar ken jij haar van ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zij misschien niet maar ze kunnen ouders/buren/familie/vrienden/werk dit niet verbieden
Bart: "Ik vind je heel erg lief"quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze aardig haar best doet om Bart te laten merken dat ze het meent...
Nee idd niet zo.. maar wel op veel andere manieren.. dat het haar keuze is.. dat ze op hem wacht.. etc..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart: "Ik vind je heel erg lief"
Heb je Lesley dat al horen zeggen op die manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |