dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Lesley, lees jij soms op fok mee???
ze is op de hoogte iigquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
wat zei ze?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
want? wat was er?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
De huisvrouwen die op de talpa stream kijken... en nog nooit van fok gehoord hebben..quote:
Hoop ! (doet leven)quote:
Hoezo? Wat zei ze?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze wist dat de meeste mensen het wel kunnen begrijpen (wat betreft camera's enzo).quote:
D'r vriendinnen, kennissen enzo denk ik, volgens mij mag ze van talpa niet op fok komen, zal wel in haar contract staanquote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wist dat de meeste mensen ze wel kunnen begrijpen (wat betreft camera's enzo)
Zij misschien niet maar ze kunnen ouders/buren/familie/vrienden/werk dit niet verbiedenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
D'r vriendinnen, kennissen enzo denk ik, volgens mij mag ze van talpa niet op fok komen, zal wel in haar contract staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |