Zei ze dat ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Lesley heeft haar vakantie naar Brazilie hiervoor geannuleerd.
Ze heeft het vorige week ook al verteld bij de stallen. Deze week zou ze weggaan, maar vanwege DGK en/of Bart heeft ze afgezegd.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
weet niet zeker.... op haar werk was ook een enorm personeelstekort, dat vertelde ze van de week.En haar verantwoordelijkheidsgevoel heeft haar doen annuleren.
Ik wilde eigenlijk zeggen: kan die kutmuziek uit, daar word ik echt niet romantisch van, hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Met die harde muziek worden ze ook wat losser, geeft ze een minder bespied gevoel !!
Grappig.. ik heb haar horen zeggen dat het was omdat er een tekort was op haar werk . Misschien is het een combi.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft het vorige week ook al verteld bij de stallen. Deze week zou ze weggaan, maar vanwege DGK en/of Bart heeft ze afgezegd.
Bart heeft al met haar moeder gesproken. al had hij het zelf niet door. Ze vertelde het hem naderhand pasquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze elkaar laten kennis maken met hun ouders![]()
Ik heb dat ook gehoord. Een collega heeft ontslag genomen icm zieken en dus geen vakantie. Dat komt nu wel goed uit oid zei ze nog wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grappig.. ik heb haar horen zeggen dat het was omdat er een tekort was op haar werk . Misschien is het een combi.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al met haar moeder gesproken. al had hij het zelf niet door. Ze vertelde het hem naderhand pas
Haar moeder vond het ook allemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |