Ja, die sabbelt nog op zo'n dingetje. Kendahl grijpt nog niet helemaal bewust, dus die neemt genoegen met zijn truiquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Belana het volgende:
ja natuurlijk! http://www.jutenjul.net/
Ezra slaapt nu dus ook altijd met zo'n sakkie, ligt ie mee te frummelen voor ie in slaap valt en vaak heeft ie hem nog in zijn handje tegen zijn wangetje, zo lief
Lastig zegquote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef pinquit het volgende:
Max wil alleen nog in de box als hij net uit bed komt.![]()
maar ik heb het eigenlijk vanavond niet geprobeerd, zal de volgende keer es kijken.![]()
meestal als hij zo wild is, dan helpt tv en wat drinken/koekje wel, maar dat ging vandaag ook niet.
Dat niet alleen , je word er ook onwijs moe van. Ik ga vroeg naar bed , sta op een redelijk tijdstip vroeg weer op maar ben nog moe als ik uit bed kom. Lijkt gewoon alsof het vele huilen van Merel alle energie uit me heeft gezogen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Neuk het volgende:
Inderdaad rot Xanthe, dat gesleep naar de dok met zo'n kleine hummel. Ze groeit wel goed, gelukkig![]()
Is ook heel leuk! Merel geniet er altijd van als ik met dr bezig ben.quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef PM-girl het volgende:
Lijkt me zo leuk, lekker kroelen met Simon en dan ook nog leren.
Vergeet niet dat als ze uit haar bui is haar even goed te knuffelen want meestal hebben ze namelijk geen flauw benul wat het is en overvalt het hun ook meestal.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat onder een koude douche, ze is echt ff helemaal wild gewordenkrijzen slaan krassen ( ook zichzelf) bijten smijten, als ik der op pak dan knijpt of krast ze heel hard en dan met zo;n gemeen lachje erbij
zo is ze helemaal niet
![]()
Ze heeft wel wat verdikt tandvlees, zou dat gedrag daarvan kunnen komen?
heb haar voetjes heel even onder koude kraan gehad toen schrok ze en heb ik haar geknuffelt en ios ze weer haar oude ik-je troosten in haar bui hielp niet..quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als ze uit haar bui is haar even goed te knuffelen want meestal hebben ze namelijk geen flauw benul wat het is en overvalt het hun ook meestal.
als je van alles geprobeerd heb weet je het soms ook niet meerquote:Op maandag 13 november 2006 19:28 schreef Ireth het volgende:
aahh koud water..
Helpt het niet om haar ff in haar sop gaat te laten koken dan Evenstar? Dus gewoon ff lekker laten razen? Soms zit er een frustratie in die er dan alleen maar op zo'n manier uit kan.
Kan best door de tandjes komen hoor. Van pijn raakt een mens gefrusteerd, babies ookquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je van alles geprobeerd heb weet je het soms ook niet meerik heb haar laten razen, maar ze ging zich zelf pijn doen ( hoofdjebonken /krassen knijpen/slaan) opgepakt gezongen niets hielp.
ideetjes verder zijn welkom, al hoop ik dat het iets eenmalig wasdenk zelf dat het door een tandje komt omdat ik ook weer wat voelde, maar weet niet ofdat dat kan?
quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Hij is nu 3 mnd maar krijgt toch echt zo rond 9 uur 's avonds de laatste fles. En dan tot een uur of zes/zeven. -zucht eens blij- Hopenlijk zet dat zich door.
Ons menneke. Ons tweede wonder
Dat was ook een van de belangrijkste redenen voor ons om voor een bugaboo cameleon te kiezen. niet alleen in de bak net even langer, hij loopt ook niet taps toe aan de boven en onderkant. Ik heb graag dat ze zo lang mogelijk beschut in de bak ligt. Ik vind de meeste bakje echt heel erg klein, meer nestjes voor pasgeborene.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef Githa het volgende:
Maar volgens mij worden die bakken van de nieuwere kinderwagens ook steeds kleiner gemaakt, of vergis ik me daarin
tja, misschien kan ie niet helemaal plat dan? in mijn wagen kan dat ding dus echt helemaal plat, vandaar. Ezra ligt er echt in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef cattie het volgende:
Ive is net wakker, dus nu gaat het wat onhandig, maar ik zal vandaag eens even de wandelwagen ombouwen en kijken hoe hij er in zit. Bedankt allemaal voor de reacties!
edit: volgens de gebruiksaanwijzing is het het best als je de zitinzet pas gebruikt als het kind zelfstandig kan zitten, volgens hun ongeveer vanaf 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |