abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 20:15:32 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43486560
Merlijn, een half jaar gefeliciteerd.
Ach, pinquit, dat hoort er toch ook bij. Je mag best aangeven dat jij dat gedrag niet accepteert.

Met Jetske lijkt het zo langzamerhand weer wat beter te gaan. Ze heeft de afgelopen dagen veel meer gedronken dan normaal. Af en toe hebben we het opgelost door wat extra's te ontdooien maar zij zelf kwam met de oplossing om 's nachts twee keer wakker te worden. Gelukkkig is ze daar ook snel weer mee gestopt. Ze is inmiddels ook veel minder huilerig alleen hoor je haar af en toe in haar slaap snikken. Ik heb nog geen idee wat het nou was, ik houd het maar op regeldagen. Ik ben blij als het straks weer helemaal voorbij is en ze gewoon zichzelf weer is.
Ze kan sinds een weekje wel heel lief knufffelen, dan gaat ze met haar hoofd tegen mijn nek aan en maakt ze een heel lief geluidje
Lekker douchen!
  zondag 12 november 2006 @ 20:35:29 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_43487276
Jetske lekker tegen mama kroelen (wanneer krijgen we weer een foto....)

Ezra is helemaal dol op zijn sakkies, ik kan die dingen zo aanraden! Hij kan er zo heerlijk mee kroelen en bekijken en mee schudden en op sabbelen. geweldige dingen!
stormy waters...
sailin'
pi_43487343
Jetske die knuffelt

Belana, misschien iets voor Lis voor sinterklaas. Kan je nog 1 x die link geven?

[ Bericht 2% gewijzigd door snoopy op 12-11-2006 20:54:26 (Voor Sjak) ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 november 2006 @ 20:38:28 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_43487380
ja natuurlijk! http://www.jutenjul.net/

Ezra slaapt nu dus ook altijd met zo'n sakkie, ligt ie mee te frummelen voor ie in slaap valt en vaak heeft ie hem nog in zijn handje tegen zijn wangetje, zo lief
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 november 2006 @ 20:48:59 #55
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43487760
Goed idee voor sinterkalas Ik vind het alleen nog wat duur, ik ga er nog over nadenken.
Ik ga eens kijken of ik nog leuke foto's heb. Kan wel weer even duren hoor, want het weekend is weer voorbij, ik moet weer een week hard werken
Lekker douchen!
pi_43487834
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Belana het volgende:
ja natuurlijk! http://www.jutenjul.net/

Ezra slaapt nu dus ook altijd met zo'n sakkie, ligt ie mee te frummelen voor ie in slaap valt en vaak heeft ie hem nog in zijn handje tegen zijn wangetje, zo lief
Ja, die sabbelt nog op zo'n dingetje. Kendahl grijpt nog niet helemaal bewust, dus die neemt genoegen met zijn trui
'Hup mama, wassen!!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 13 november 2006 @ 09:42:28 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_43499644
Wat fijn dat het beter gaat met Jetske!
Die sakkies lijken mij ook wel wat.
Het langere slapen van Ive was eenmalig ben ik bang. De afgelopen 2 nachten werd hij om de 3 uur wakker voor een voeding. Niet ideaal, maar wel veel beter dan een tijd geleden.
Ive heeft nu heel veel de hik. Best zielig, hij vindt het niet leuk. Kan ik iets voor hem doen? Niets lijkt te helpen.
  maandag 13 november 2006 @ 09:47:25 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43499747
sakkies, wat leuk, maar duur!!

Jetske, wat lief dat knuffelen!! (Simon boort eigenlijk alleen zijn scherpe nagels in mijn nekvel...)

Cattie, de hik, volgens mij kun je er niets tegen doen.

Simon heeft sinds dit weekend iets nieuws bedacht, als hij boven alleen ligt te slapen slaakt hij ineens een ijselijke bange gil, waardoor we al twee keer in paniek naar hem toe zijn gerend omdat we dachten dat er minstens een monster of een vuurzee in zijn wieg moest zijn. Komen we bij hem, huilt hij nog een beetje, dan pak je hem op en dan Dat is dan zo lief, zeker na de eerste seconden schrik om die gil.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43499932
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef pinquit het volgende:
Max wil alleen nog in de box als hij net uit bed komt.
maar ik heb het eigenlijk vanavond niet geprobeerd, zal de volgende keer es kijken.

meestal als hij zo wild is, dan helpt tv en wat drinken/koekje wel, maar dat ging vandaag ook niet.
Lastig zeg Ik zet Noa ook bijna alleen nog in de box als ze net uit bed komt (maar dat is al bijzonder dat ze dat nog wil, ze is al bijna twee!) maar Emma pikt het vaak nog wel als ze midden op de dag in de box wordt gezet. Soms moet het ook wel, ze kunnen érg goed ruzie maken hier ... die twee dames...
Sterkte maar, ik weet verder ook niet echt een tip. Behalve in bed leggen ... (maar dat werkt vast niet als hij alleen maar wild is en het niet door de moeheid komt )

P.S. Voor een van de modjes: Emma moet nog uit het lijstje hier
pi_43503315
Wat goed Sjak dat Jetske weer fijn doorslaapt.. Ik merk bij mezelf dat ik er echt doorheen zit nu Merlijn weer elke nacht om 3 uur wakker wordt. In het begin dacht ik ook aan regeldagen, maar die duren nu al 2 maanden. Zal dus wel niet.

Had ook gehoopt dat het beter zou gaan nu we vorige week met vaste voeding zijn begonnen. 's Avonds nog een grote fles pap, dacht daar slaapt hij wel lekker op door. Maar nee hoor, alleen de eerste nacht ging het redelijk goed en hoefde ik pas om 5 uur op

Ach ja, ik wen er langzaam weer aan.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43503777
Vandaag weer met Merel bij de kinderarts geweest. Omdat de NAN sensitive niet meer geproduceerd word , krijgt Merel straks nutramigen (als ik het goed las op het recept).
Verder heeft ze een neusspray gekregen voor haar neus en luchtwegen omdat ze nog steeds zo vol zit en dit altijd erger lijkt na de voeding en moeten we haar een paracetamol zetpil geven als ze blijft huilen van de buikpijn en niet te troosten is om zo de pijn te verzachten.
Over 10 dagen moeten we terug en als het dan nog niet verbeterd is dan had de kinderarts het erover om te kijken of we nog iets tegen de buikpijn konden gaan doen of nemen ze haar op.
Verder doet ze het wel heel goed ze woog ruim 4600 gram en is 57,5 cm lang.
  maandag 13 november 2006 @ 12:25:09 #62
94046 PM-girl
pi_43503792
O, dat lijkt me minder Icicle, als je eerst gewend bent aan doorslapen en dan ineens terug moet voor langere tijd. Een middagslaapje voor jou zit er niet in?

Simon was weer goed gegroeid: 405 gram in 1 week Hij weegt nu 5320 gram. De wijkverpleegkundige was ook lichtelijk verbaasd dat ik elke week kwam wegen. Ik ben ook niet meer zo bezorgd over zijn gewicht, ik vind het vooral leuk om te zien hoe hij groeit!
*
  maandag 13 november 2006 @ 12:26:34 #63
94046 PM-girl
pi_43503843
Vervelend Xanthe, dat merel zo'n buikpijn heeft. Ik hoop voor jullie dat de zetpillen werken.
*
  maandag 13 november 2006 @ 13:25:48 #64
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43505608
Inderdaad rot Xanthe, dat gesleep naar de dok met zo'n kleine hummel. Ze groeit wel goed, gelukkig
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43506035
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Neuk het volgende:
Inderdaad rot Xanthe, dat gesleep naar de dok met zo'n kleine hummel. Ze groeit wel goed, gelukkig
Dat niet alleen , je word er ook onwijs moe van. Ik ga vroeg naar bed , sta op een redelijk tijdstip vroeg weer op maar ben nog moe als ik uit bed kom. Lijkt gewoon alsof het vele huilen van Merel alle energie uit me heeft gezogen.
pi_43506100
Simon goed man!
pi_43506338
Als ik 's middags een dutje zou doen ben ik heel de verdere dag uit m'n doen en voel ik me zo sloom. Doen we maar niet dus Bovendien slaapt Merlijn ook niet zo lang.

Bijna 1 pond in 1 week! Wow Simon! Merlijn was laatst 1 pond in 1 maand aangekomen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 13 november 2006 @ 14:00:02 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43506586
Arwen gaat onder een koude douche, ze is echt ff helemaal wild geworden krijzen slaan krassen ( ook zichzelf) bijten smijten, als ik der op pak dan knijpt of krast ze heel hard en dan met zo;n gemeen lachje erbij zo is ze helemaal niet
Ze heeft wel wat verdikt tandvlees, zou dat gedrag daarvan kunnen komen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 13 november 2006 @ 14:05:32 #69
94046 PM-girl
pi_43506756
Oe, Evenstar. Wat apart? Helaas kan ik je niet helpen, ik denk dat afleiding misschien goed kan werken? Succes ermee!

Net gebeld door de babymassage, ik zou morgen beginnen maar wegens te weinig aanmeldingen start het later. Maar nu kan ik begin december wrs in een andere groep starten bij mijn eigen zwangerschapsgymjuf!

Lijkt me zo leuk, lekker kroelen met Simon en dan ook nog leren.
*
pi_43510124
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef PM-girl het volgende:

Lijkt me zo leuk, lekker kroelen met Simon en dan ook nog leren.
Is ook heel leuk! Merel geniet er altijd van als ik met dr bezig ben.
Wat ik ook wel erg fijn vind is dat hier de massage niet in een groep plaats vind maar 1 op 1 contact en dan mag ze soms daarna nog even in de tummytub daar.
  maandag 13 november 2006 @ 16:03:07 #71
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43510582
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat onder een koude douche, ze is echt ff helemaal wild geworden krijzen slaan krassen ( ook zichzelf) bijten smijten, als ik der op pak dan knijpt of krast ze heel hard en dan met zo;n gemeen lachje erbij zo is ze helemaal niet
Ze heeft wel wat verdikt tandvlees, zou dat gedrag daarvan kunnen komen?
Vergeet niet dat als ze uit haar bui is haar even goed te knuffelen want meestal hebben ze namelijk geen flauw benul wat het is en overvalt het hun ook meestal.
  maandag 13 november 2006 @ 19:22:51 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43517565
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Vergeet niet dat als ze uit haar bui is haar even goed te knuffelen want meestal hebben ze namelijk geen flauw benul wat het is en overvalt het hun ook meestal.
heb haar voetjes heel even onder koude kraan gehad toen schrok ze en heb ik haar geknuffelt en ios ze weer haar oude ik-je troosten in haar bui hielp niet..
Maf allemaal hoor
  maandag 13 november 2006 @ 19:28:16 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43517782
aahh koud water..

Helpt het niet om haar ff in haar sop gaat te laten koken dan Evenstar? Dus gewoon ff lekker laten razen? Soms zit er een frustratie in die er dan alleen maar op zo'n manier uit kan.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 november 2006 @ 19:44:22 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43518327
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:28 schreef Ireth het volgende:
aahh koud water..

Helpt het niet om haar ff in haar sop gaat te laten koken dan Evenstar? Dus gewoon ff lekker laten razen? Soms zit er een frustratie in die er dan alleen maar op zo'n manier uit kan.
als je van alles geprobeerd heb weet je het soms ook niet meer ik heb haar laten razen, maar ze ging zich zelf pijn doen ( hoofdjebonken /krassen knijpen/slaan) opgepakt gezongen niets hielp.
ideetjes verder zijn welkom, al hoop ik dat het iets eenmalig was denk zelf dat het door een tandje komt omdat ik ook weer wat voelde, maar weet niet ofdat dat kan?
  maandag 13 november 2006 @ 23:30:14 #75
103793 kozakken
Living the life
pi_43528073
Morgen een drukke dag voor de boeg met onze Romme. Babymassage 's morgens en 's middags voor een echofoto van de heupjes naar Deventer ziekenhuis.
Het is zo'n heerlijk mannetje. Echt, lachen en peinzend naar de wereld om zich heen kijken. Hij huilt vnl als er echt iets dwars zit of wanneer hij in slaap moet komen. Dat is ook wat lastig.
Hij is nu 3 mnd maar krijgt toch echt zo rond 9 uur 's avonds de laatste fles. En dan tot een uur of zes/zeven. -zucht eens blij- Hopenlijk zet dat zich door.

Ons menneke. Ons tweede wonder
  maandag 13 november 2006 @ 23:39:37 #76
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43528526
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

als je van alles geprobeerd heb weet je het soms ook niet meer ik heb haar laten razen, maar ze ging zich zelf pijn doen ( hoofdjebonken /krassen knijpen/slaan) opgepakt gezongen niets hielp.
ideetjes verder zijn welkom, al hoop ik dat het iets eenmalig was denk zelf dat het door een tandje komt omdat ik ook weer wat voelde, maar weet niet ofdat dat kan?
Kan best door de tandjes komen hoor. Van pijn raakt een mens gefrusteerd, babies ook .

Je kunt op Arwen's leeftijd het beste ongewenst gedrag negeren, zet d'r maar even in de box, en ga dan zelf even iets anders doen. Na 5 minuten weet ze niet meer waarom ze ook alweer huilde, en dan ga je gewoon verder waar je gebleven was.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:10:51 #77
108648 cattie
lieve moeder
pi_43535396
Evenstar, hoe is het nu met Arwen, weer helemaal zichzelf?
Kozakken, wat fijn dat Romme zo'n heerlijk ventje is! Succes vanmiddag bij de heupfoto's.

Ive was gisteravond heel erg moe, ik had hem in de draagdoek gehad terwijl ik met mijn zusje aan het winkelen was. 1,5 uur door de stad lopen was blijkbaar iets te veel voor hem. Hij heeft bijna een uur gehuild voordat hij ging slapen, erg zielig. Maar het had wel 1 voordeel, om 22.30 uur kreeg hij zijn laatste voeding en daarna pas om 3.30 uur weer, 5 uur later dus! We hebben daarom alle drie lekker kunnen slapen.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:03:16 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43536590
helemaal cattie lekker babbelend en lachend is ze vandaag

en leah normaal doe ik dat ook maar na een uur vond ik het wel welletjes maar iig fijn om bevestiging te krijgen dat wat ik normaliter doe ( buiten dat water doe ik ander snooit) wel goed is.

en ive is ook allemaal wennen he die grote stad, zoveel te horen . wel fijn dat jullie de nacht wat hebben kunnen slapen
pi_43538767
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Hij is nu 3 mnd maar krijgt toch echt zo rond 9 uur 's avonds de laatste fles. En dan tot een uur of zes/zeven. -zucht eens blij- Hopenlijk zet dat zich door.

Ons menneke. Ons tweede wonder

En doorslapen dus... *jaloers is* . Dr is niets aan te doen dan gewoon afwachten he? Het begint me nu zo op te breken, ik krijg het bijna niet meer bijgeslapen. Op zich valt het best mee, Eva komt nog steeds een keer per nacht, zo rond 3 of 4 uur. Het is alleen zo gek dat ze van 17 tot 23 wel doorslaapt, en we haar dan nog wakker moeten maken voor de laatste fles. Als we dat op een of andere manier konden verschuiven naar 's nachts, dan slaapt ze ook door. Die lange ruk kan ze blijkbaar wel maken. Maar dat verschuiven, weet niet goed hoe. En dan moet ze een fles inhalen ergens, of per fles meer erin, omdat ze dan maar 5 drinkt.... Lastig hoor! Ik geloof dat ik het CB maar eens ga bellen, of we er wat aan kunnen doen, of dat we nog afwachten. In het laatste geval is het ook goed, maar als het kan, dat doorslapen, zou het toch wel heerlijk zijn!

Fijn dat Arwen weer zichzelf is, Evenstar! En van ff koude natte voetjes zal ze niets krijgen toch?
Eva
pi_43539131
linda, dan maak je haar toch om 21.00 uur wakker? En dan gewoon laten slapen tot ze zelf komt. Zo raadde mijn kraamhulp het me aan. Dan maakt ze die lange ruk misschien na 21.00 uur wel.
pi_43539295
Hmm, ff denken hoe dat nu weer zit. Want wij deden wel eens om 20 uur nog wakker maken, en dan om 23 uur. Dat hielp niet. Ook niet omdat ze dan om 20 uur zo ontzettend slaperig is dat ze bijna niets wegdronk.
Als ik haar om 21 uur wakker maak, dan onderbreek ik haar lange slaap, en dan zou het moeten lukken? Maar ze doet nu ongeveer 6 uur achtereen (hoewel, dat weten we niet precies, want we maken haar om 23 uur ook nog wakker) dus dan zouden we op 3 a 4 uur 's nachts uitkomen, en dan zijn we nog net zo ver. Maar dan is de lange slaap wel beter getimed. Goh, wat lastig allemaal. Het is gewoon dat ik me bijna niet voor kan stellen dat ze het ooit vanzelf gaat doen. Het gaat al weken in dit ritme...

edit: net even het CB gebeld, en die zeggen ook dat er weinig aan te schuiven is, dat ze misschien eens naar forte-voeding moet omdat ze nu zoveel drinkt (maar ja, ze is nu prima tevreden) en dat ze vanzelf wel gaat doorslapen. O, en dat het verschil van overdag (voeding om de 3 uur) en dan 's nachts: na 6 en na 4 uur, zo groot is. Sja, dat is nu voeden op verzoek toch?
Tegenstrijdig allemaal, die adviezen.

Naja, we wachten het gewoon nog even af, het heeft ook wel weer wat, zo'n ukkie op de arm 's nachts. Het is dan alleen zo koud uit mijn bed...

[ Bericht 35% gewijzigd door linda856763 op 14-11-2006 13:02:08 ]
Eva
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:58:02 #82
108648 cattie
lieve moeder
pi_43541380
Linda, niet om je aan te vallen hoor, maar ik vind dat Eva voor haar leeftijd al heel netjes slaapt 's nachts! En dat schuiven, dat hebben wij ook wel eens geprobeerd, maar Ive besloot daar niet aan mee te werken. Ik laat hem nu dus maar zijn eigen gang gaan en duim dat hij lekker gaat slapen. En ze gaat vanzelf echt wel een keer langer slapen (op tijdstippen dat jullie ook slapen), maar dat kan wel wat lang duren. Bij Ive duurt het veel langer dan dat ik van te voren gedacht had. Ik dacht (lekker naief) dat bijna elke baby met 3 maanden echt doorslaapt (dus zeg maar van 23.00 tot 6.00 uur). Met een paar gelukkige uitzonderingen wordt hij echter nu, met 4 maanden, 's nachts nog elke 3 uur wakker.

Nog even een vraagje: wanneer hebben jullie de wandelwagen omgebouwd van lig stand naar zit stand? Ive past bijna niet meer in de bak en doet ook pogingen om te gaan zitten als hij daar in ligt, maar ik vind hem eigenlijk nog zo klein om te laten zitten. Zeker voor langere stukken.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:00:25 #83
81992 Githa
pi_43541472
Cattie kun je de wandelwagen niet in ligstand zetten? Jordy paste met 4/5 maanden ( meen ik ) ook niet meer in de bak en zitten kon hij ook niet szelfstandig, maar de ligstand was ideaal!
pi_43541519
Ik geloof dat wij hem met Morris bij 5 maanden hebben omgebouwd. Dat was de Bugaboo.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:02:09 #85
108648 cattie
lieve moeder
pi_43541542
Oh ja, de ligstand kan waarschijnlijk ook! Ik zal de zit-inzet eens van zolder halen. Wij hebben trouwens de Quinny Speedy sx.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:03:35 #86
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43541590
Volgens mij 'mag' het officieel pas na 7 maanden, maar je zit inderdaad hoe dan ook met zo'n gekke tussenfase. Te groot voor de bak, te klein voor de zitstand. Ik zou hem zeker nog een maand in die bak proberen te houden (gewoon een beetje proppen ) en dan misschien, voor korte stukjes in ieder geval, de maxicosi een tijdje als tussenoplossing gebruiken. Met een maand of 6 dan misschien voorzichtig de platste lig/zitstand ofzo.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:05:27 #87
105888 renzell
pi_43541663
Ah ja, ik had zelf geen goede ligstand bij die kinderwagen, dus Juul met 5 maanden overhevelen was echt nog te vroeg. Maar als die er wel op zit (zoals bij Githa en Snoopy dus), dan is het makkelijker.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:06:54 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_43541721
Hehehe, de beentjes over de rand enzo!
Hmm, 7 maanden duurt nog wel heel lang. Dat wordt dus veel in de draagdoek de komende tijd! En dan de maxi cosi of voorzichtig toch eens de ligstand proberen, want met ruim 7 kg is het best zwaar om hem grote stukken te dragen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:07:07 #89
81992 Githa
pi_43541730
Is dat echt dat ze pas 'officieel' met 7 maanden over mogen ? Jordy had er met 7 maanden echt bijlange na niet meer ingepast.
Zie hem al hangen met de beentjes buiten boord

Maar volgens mij worden die bakken van de nieuwere kinderwagens ook steeds kleiner gemaakt, of vergis ik me daarin
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:08:06 #90
108648 cattie
lieve moeder
pi_43541770
Ik gok dat de bak van de Quinny 70 cm is van binnen. Ive is nu ongeveer 67 cm, dus dat houdt niet over...
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:09:05 #91
105888 renzell
pi_43541816
Hmm, dat werd wel tegen mij gezegd ja. Ik vond het ook lang (en heb me er ook niet aan gehouden, ahum...) Maar om eerlijk te zijn, dat ging volgens mij over de buggy, en niet perse over die ligstand van de kinderwagen. Misschien toch nog even navragen Cattie.
pi_43541835
Linda, ik vind ook dat ze het heel netjes doet hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:10:16 #93
81992 Githa
pi_43541855
Een Buggy vind ik ook wel iets anders als een kinderwagen.
Maar navragen kan geen kwaad, toch Cattie.
Klem liggen lijkt me ook niet alles namelijk
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:11:07 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_43541887
Ik heb Ezra al een paar weken in de ligstand van de wandelwagen hoor, kan prima
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:17:43 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_43542137
Ive is net wakker, dus nu gaat het wat onhandig, maar ik zal vandaag eens even de wandelwagen ombouwen en kijken hoe hij er in zit. Bedankt allemaal voor de reacties!

edit: volgens de gebruiksaanwijzing is het het best als je de zitinzet pas gebruikt als het kind zelfstandig kan zitten, volgens hun ongeveer vanaf 6 maanden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:35:22 #96
105888 renzell
pi_43542769
Ik weet pas sinds kort het verschil tussen een buggy en een kinderwagen...
pi_43542775
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef Githa het volgende:
Maar volgens mij worden die bakken van de nieuwere kinderwagens ook steeds kleiner gemaakt, of vergis ik me daarin
Dat was ook een van de belangrijkste redenen voor ons om voor een bugaboo cameleon te kiezen. niet alleen in de bak net even langer, hij loopt ook niet taps toe aan de boven en onderkant. Ik heb graag dat ze zo lang mogelijk beschut in de bak ligt. Ik vind de meeste bakje echt heel erg klein, meer nestjes voor pasgeborene.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:37:09 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_43542836
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef cattie het volgende:
Ive is net wakker, dus nu gaat het wat onhandig, maar ik zal vandaag eens even de wandelwagen ombouwen en kijken hoe hij er in zit. Bedankt allemaal voor de reacties!

edit: volgens de gebruiksaanwijzing is het het best als je de zitinzet pas gebruikt als het kind zelfstandig kan zitten, volgens hun ongeveer vanaf 6 maanden.
tja, misschien kan ie niet helemaal plat dan? in mijn wagen kan dat ding dus echt helemaal plat, vandaar. Ezra ligt er echt in.
stormy waters...
sailin'
pi_43543610
Ezra, nog gefeliciteerd met je ver4maanddag!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:57:11 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_43543629
dankjewel ja wat gaat het hard he
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties