Het kan echt Evenstar, mamaquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
zou het kunnen dat arwen echt al bewust mama zegt soms of verbeeld ik me dat maar..
Ja, dat was mijn fascinatie van vandaag ook weer even. Ik knuffelde even met mijn eigen mama en besefte dat ik nu ook een mama ben...quote:
Net als de lokale kardinaal Simonis hier dus! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef Neuk het volgende:
Brent is een vroom mannetje. Hij ligt erbij als de paus, fronst met enige regelmaat, blehrt nu en dan eventjes driftig met als vervolg dat er dan een lading gas en spetterpoepjes (BV-poepjes) te horen valt en dan is ie weer opgelucht en bidt verder. Binnenkort dit verhaaltje nogmaals maar dan met foto's
ah wat fijn cattie! Ik hoop ook dat Ive dit "door krijgt" het wat langer slapenquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef cattie het volgende:
Ive heeft vannacht van 9 tot 3 uur onafgebroken geslapen!!En na de voeding ging hij direct weer slapen, tot 6 uur. Heerlijk, ik hoop dat dit een nieuwe stap is en geen eenmalig iets. Hij is nou toch wel oud genoeg om langer dan 3 uur zonder voeding te kunnen lijkt mij.
En vanochtend was hij zo lief, hij was moe, dus heb ik hem naar bed gebracht, waar hij nog een hele tijd vrolijk gebrabbeld heeft.Daarna werd het stil en net hoorde ik een klein geluidje, toen ik keek was hij zijn handjes aan het bestuderen.
Zo lief!! Aaaah, wat ben ik gelukkig met mijn mannetje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |