abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:55:17 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43422045
de Bijvoedingsluiers vond ik juist een verademing tegenover de fles poepluiers
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43422571
Leuk zeg, praten met je dochter . Zij vond het blijkbaar ook leuk, want ze is het er nu niet mee eens dat ze in bed ligt.

Eva's poepluiers zijn net als anders, alleen heel veel meer...
Eva
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:49:08 #28
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43423459

zou het kunnen dat arwen echt al bewust mama zegt soms of verbeeld ik me dat maar..

voorbeeldjes:

ze staat in de box en wil eruit kijkt naar me en brabbelt mahmah

ze zit in de buggy die geduwt wordt door oma, ik loop er iets voor en zwaai naar haar en arwen zwaait ( armpjes wapperen ) en wederom mahmah

en zo zijn er nog enkele van die dingetjes.
pi_43424385
Ik denk wel dat dat kan _evenstar_! Ze herent het geluid 'mama' blijkbaar en brengt dat in relatie met jou.

Merlijn herkent de naam van de poes, Alex. Steeds als hij de poes ziet, maakt hij hetzelfde geluidje. Nog geen volmondig -Alex- maar iets in de richting van àà
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43424861
wat?? merlijn al weer 6 maanden
wat gaat het snel zeg!

en hoee lieeeffff dat ie alex herkent

max zegt AA als ie bedoelt dat de lamp aan staat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_43424892
en als ie zwaait is ook zo lief en hij klapt met zn handjes (al komt er nog niet veel geluid uit)
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:38:38 #32
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43425023
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:

zou het kunnen dat arwen echt al bewust mama zegt soms of verbeeld ik me dat maar..
Het kan echt Evenstar, mama
pi_43426164
Ik hoop voor jullie dat jullie babietjes net zo lief zijn als die van mij. Het sprongetje lijkt weer over te zijn. Ik ging vanmiddag bij haar kijken of ze wakker was (oma wilde haar nog even zien) en ze lag me zo aan te kijken. Net of ze weet wie ik ben. En toen d'r handjes omhoog. En toen ze bij oma zat, hield ze me steeds in de gaten. Tot ik te ver doorliep en d'r hoofdje niet meer mee kon draaien. Ging ze helemaal zitten zoeken. Moeder zijn wordt nu ineens leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:15:26 #34
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43426251
Yppy, klinkt geweldig!!

En Arwen die al mama zegt! (was van de week op het CB, even gekletst met mensen die ook een Arwen hebben (de eerste naamgenoot die ik irl zie!, ineens hoor ik dat er geroepen wordt: 'Arwen', dus ik loop naar de balie. O nee, ze bedoelen het kindje! Ben zo niet gewend dat anderen ook zo heten!)

Simons poepmarathon neemt wat af lijkt het, wel stijgen er af en toe nog heerlijk zuurruikende dampen op uit de luier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:33:35 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43426845
wauw ik ben echt iemand mama

maxje die ook al brabbelt en merlijn die de poes herkent anna die zo lekker gaat, simon lastig al dat gepoep maar lucht wel op
pi_43428677
Evenstar, dat kan idd. Leuk he, dat ze je mama noemt!
Kim doet dat al een tijdje. En ook papa, ja en nee. En soms haihai en dagdag.
Kimmie is een beetje zielig vandaag. Ze is ineens erg verkouden en er komt een tandje door. Ze snottert, kwijlt en heeft knalrode wangen. Gelukkig is ze meestal vrolijk aan het kwebbelen/gillen.

Ben nu bij mijn ouders en mn pa roept me. Dus
pi_43432616
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
wauw ik ben echt iemand mama
Ja, dat was mijn fascinatie van vandaag ook weer even. Ik knuffelde even met mijn eigen mama en besefte dat ik nu ook een mama ben...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:13:43 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43433289
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef Neuk het volgende:
Brent is een vroom mannetje. Hij ligt erbij als de paus, fronst met enige regelmaat, blehrt nu en dan eventjes driftig met als vervolg dat er dan een lading gas en spetterpoepjes (BV-poepjes ) te horen valt en dan is ie weer opgelucht en bidt verder. Binnenkort dit verhaaltje nogmaals maar dan met foto's
Net als de lokale kardinaal Simonis hier dus! Ben benieuwd naar de foto's!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43441435
Oh, en eerste vrouw Eva ook al . Ligt netjes met de knuistjes op haar borst flesje leeg te drinken...
Eva
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:10:03 #40
108648 cattie
lieve moeder
pi_43448008
Ive heeft vannacht van 9 tot 3 uur onafgebroken geslapen!! En na de voeding ging hij direct weer slapen, tot 6 uur. Heerlijk, ik hoop dat dit een nieuwe stap is en geen eenmalig iets. Hij is nou toch wel oud genoeg om langer dan 3 uur zonder voeding te kunnen lijkt mij.
En vanochtend was hij zo lief, hij was moe, dus heb ik hem naar bed gebracht, waar hij nog een hele tijd vrolijk gebrabbeld heeft. Daarna werd het stil en net hoorde ik een klein geluidje, toen ik keek was hij zijn handjes aan het bestuderen. Zo lief!! Aaaah, wat ben ik gelukkig met mijn mannetje.
pi_43448034
Emma is vanaf vandaag officieel géén klein babietje meer!! Dag allemaal!!

(ik zal jullie niet lang hoeven te missen want baby nr. 3 wordt ook binnenkort geboren! )
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:49:32 #42
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43449292
Suzanna gefelseteert en tot gauw!

Ohja, de foto's van vroom pausekindje Brent staan op mijn mobiel... en die wil niet meewerken met uploadsen!
Ik ga eerst wel andere foto's spammen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43449385
Woeiiii gefeliciteerd Emma!! Fijne dag gewenst, met veel cadeautjes en taart natuurlijk.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43449484
Gefelicitaart Emma!
En we houden de komst van babe3 in de gaten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:04:29 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_43453297
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef cattie het volgende:
Ive heeft vannacht van 9 tot 3 uur onafgebroken geslapen!! En na de voeding ging hij direct weer slapen, tot 6 uur. Heerlijk, ik hoop dat dit een nieuwe stap is en geen eenmalig iets. Hij is nou toch wel oud genoeg om langer dan 3 uur zonder voeding te kunnen lijkt mij.
En vanochtend was hij zo lief, hij was moe, dus heb ik hem naar bed gebracht, waar hij nog een hele tijd vrolijk gebrabbeld heeft. Daarna werd het stil en net hoorde ik een klein geluidje, toen ik keek was hij zijn handjes aan het bestuderen. Zo lief!! Aaaah, wat ben ik gelukkig met mijn mannetje.
ah wat fijn cattie! Ik hoop ook dat Ive dit "door krijgt" het wat langer slapen
stormy waters...
sailin'
pi_43485585
vanmiddag wilde ik komen vertellen dat max de laatste dagen moe is en weer 'gewoon' 2 dutjes per dag doet.

maar vandaag was het weer mis
hij was vanochtend al wel snel weer moe, dus hij lag om half 11 op bed, tot ongeveer 12 uur/kwart over.
Dus ik hem aan het einde van de middag nog even in bedje gelegd, maar nee hoor
en sinds dien zat ie vre-se-lijk wild te doen, de hele tijd keihard MAMAAMAMMAMAMAM schreeuwen en allemaal dingen doen die ik liever niet heb (met cddoosjes gooien, de gitaar aanvallen, bij de schanieren van de deur( ) gaan klooien, de laden openmaken.. grmbl )

om 6 uur was ik het zat en heb ik hem zijn pyama aangedaan en hem zn fles gegeven en in bed gelegd.
nu voel ik me stom omdat ik boos ben geworden. hij deed het vast niet expres.
pi_43486021
Pinquit, zet jij hem niet meer in de box? Als Emma zo onrustig is zet ik haar gewoon in de box, eventueel voor de tv, met wat lekkers en drinken o.i.d. Ze vindt het geweldig om met duplo te spelen (proberen te stapelen, in een doosje, eruit halen etc.) en vermaakt zich dan ook heerlijk in de box. Dat gaat dan echt een stuk beter dan als ze los loopt/kruipt, dan gaat ze vervelend gedrag vertonen.
pi_43486121
Max wil alleen nog in de box als hij net uit bed komt.
maar ik heb het eigenlijk vanavond niet geprobeerd, zal de volgende keer es kijken.

meestal als hij zo wild is, dan helpt tv en wat drinken/koekje wel, maar dat ging vandaag ook niet.
  zondag 12 november 2006 @ 20:05:21 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_43486158
nee, natuurlijk doet ie het niet expres, maar soms heb je als mama ook niet altijd goeie zin pinquit hij komt er wel overheen hoor en een keertje vroeg naar bed kan geen kwaad. i altijd moeilijk in zo'n overgangs periode naar 1 slaapje
stormy waters...
sailin'
pi_43486234
ja meestal als ie weer in de '1 slaapje dagen' zit, dan probeer ik de ochtend zo lang mogelijk te maken.
maar het is inderdaad even zwaar, zeker voor hem zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')