Gewoon letterlijk het script? Dan is het wel vetquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nerd!
Is dat jullie nieuwequote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nerd!
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Nieuw format van Lost:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lijkt me gewoon in een romanvorm gegoten ja.
Ze moeten inderdaad echt nog heel veel uitleggen zeg! Veel van de vragen was ik alweer vergeten, en volgens mij staan nog niet eens alle vragen erbij ook..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
IGN's Top 50 Lost Loose Ends
Erg leuk om nu te lezen...! Damn ze moeten nog veel uitleggen.
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.
Het zijn eigenlijk mini-afleveringen in boekvorm over iemand die we niet kennen uit de serie.
True that.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vindenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja daarom begin ik het steeds minder leuk te vinden. Er zijn nog zoveel vragen die ze nog niet beantwoord hebben en waarvan ik niet verwacht dat ze die ooit nog zullen beantwoorden. Seizoen 3 begint bijna helemaal overnieuw met een nieuwe verhaallijn zonder de oude eindjes aan elkaar te knopen.
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vinden
read my lips, ook bij heroes ga je niet alle antwoorden krijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker? :
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?Het zal wel weer een of andere rare wending nemen, weer een totaal nieuwe weg inslaan, aan het eind van seizoen 3 weer een break van 3 maanden, en halverwege seizoen 4 wordt de serie gecanceled. Ik ws eerst helemaal weg van Lost, maar er blijven inderdaad alleen maar vragen bijkomen. Een van de eerste vragen die in me opkwam (S01E01) Wat is dat alarm-geluid en geritsel in de bossen, en we weten gewoon nog STEEDS niet duidelijk wat het nou is. Ja, zwarte rook, maar dat zegt ook nog niks.
Zoals hierboven al gezegd werd door Erwtensoep: de magie is er ook voor mij een beetje af.
True that, maar wat kon je dan verwachten? Dat zag je aankomen al sinds de helft van het 2e season. Inmiddels vind ik die climax niet meer zo belangrijk (quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |