Tot de ontdekking gekomen dat er een winterstop van 3 maanden is?quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Miguel het volgende:
Ik maak die OP's niet voor niets... Als je zelf te lui bent om de informatie op te zoeken wordt die gewoon voor je neus op het beeldscherm gezet als je eens de moeite zou nemen om er doorheen te bladeren.. Er zit zelfs een countdown bij!!
Mooie OP hoor. Ik denk dat Eko er trouwens wel af kan....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Miguel het volgende:
Ik maak die OP's niet voor niets...
Een erg goed artikelquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
IGN's Top 50 Lost Loose Ends
Erg leuk om nu te lezen...! Damn ze moeten nog veel uitleggen.
Indeedquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we die antwoorden wel krijgen. De schrijvers hebben wel eens gezegd dat ze geen vragen stellen zonder daar al het antwoord op te weten. Bovendien zouden de meeste antwoorden op die 50 vragen hele leuke afleveringen op kunnen leveren en die kansen laten de makers vast niet schieten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef Hare het volgende:
Heb wel het gevoel dat de makers van de serie het niet kunnen maken deze loose ends niet uit te leggen. Het is idd echt een investering die je als kijker in de serie doet en dat moet beloond worden. Als we van tevoren zouden weten dat we geen uitleg krijgen zou niemand kijken.
Er zijn al flink wat vragen beantwoord hoorquote:Maar ben benieuwd of de makers het ook echt wel waar gaan maken, want tot nog toe blijven er alleen maar meer vragen bij komen en worden er geen beantwoord en als ze zo doorgaan zijn we nog wel 13 seizoenen bezig.
Ik bedoelde 'wie' als lijdend voorwerp, 'Wie is door Sawyer vermoord' was idd beter geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie heeft Sawyer vermoord? Heb ik wat gemist?
Hahah, ik snapte h'm net nadat ik gepost had, liet mn post alleen staanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'wie' als lijdend voorwerp, 'Wie is door Sawyer vermoord' was idd beter geweest.
Tof artikel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
IGN's Top 50 Lost Loose Ends
Erg leuk om nu te lezen...! Damn ze moeten nog veel uitleggen.
en?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij. Weet alleen niet meer wat Jack zei tegen Kate in S01e01
. Maar dat check ik zo nog wel even
.
en?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij. Weet alleen niet meer wat Jack zei tegen Kate in S01e01
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |