SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lost gaat zeker nog wel 2/3 seizoenen door, want ik weet meer niet dan wel over het hele gebeuren...top series:
1: 24
2: Prison break
3: Lost

Charlie mag er van mij wel uit, vind hem maar niksquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Jivis het volgende:
Overigens vind ik dat de serie met teveel personages zit. We zien haast niks meer van Charlie, Claire etc. en dan stoppen ze er ook nog twee nieuwe regulars in. Ik denk dus dat er in februari nog wel een paar de dood vinden.

En dat vind ik helemaal niet erg, Julietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januari begint Lost met een ep over Juiliet.
http://www.home.no/lostcountdown/Episode.htm

Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:31 schreef greatgonzo het volgende:
Grootste vraag die bij mij blijft hangen na deze ep: wie is de grote leider Jacob?

Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Joliequote:Op zaterdag 11 november 2006 05:40 schreef t-x-m het volgende:
[..]
En dat vind ik helemaal niet erg, Juliet, erg leuk personage!

Ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...

quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee joh, ze zegt what did you do to him danny....zo heet die gast

In de 37e minuut zegt Pickett:quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...
Ik denk eerder dat Jacob een spion à la Ethan is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:31 schreef greatgonzo het volgende:
...Er wordt immers gezegd dat Jack (Shepard zeggen ze), niet eens op het lijstje van Jacob staat. Dus die Jacob staat nog boven Ben...

In de bijbel was Benjamin de jongste zoon van stamvader Jacob. Zou er een connectie zijn, of is dat ver gezocht?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:51 schreef Symer het volgende:
[..]
In de 37e minuut zegt Pickett:
"Ben heeft net z'n leven in de handen van één van hen gelegd.
Shephard stond niet eens op de lijst van Jacob."
Meer wordt er niet over hem gezegd.
[..]
Ik denk eerder dat Jacob een spion à la Ethan is.

Nu komen ze weer met een Edmund Burke op de proppenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januari begint Lost met een ep over Juiliet.
http://www.home.no/lostcountdown/Episode.htm

quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef Hellrazor het volgende:
gaan we nog wat horen over micheal of walt ?
als iemand he weet
in een spoiler graag alleen ja of nee
SPOILER: Alleen Ja of Nee:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat uitgebreider antwoord dan hierboven:quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Chen het volgende:
Zou Micheal nog terug komen of niet?SPOILER: Van Spoilerfix.com:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ga ik binnenkort kijken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Jolie
Hier een nette plaat
[afbeelding]

Dat was een misverstand, ging over Mr. Eko.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef G-Mart het volgende:
... En ik dacht dat er gezegd was dat er iemand zou sterven deze episode?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |