Dat zal nu niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:51 schreef Isegrim het volgende:
Net de aflevering gezien. Hodver, wat een klote-eind.![]()
![]()
Ik wil niet dat Sawyer doodgaat.
![]()
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat zal nu niet meer gebeuren.
Promo al bekeken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.
Hm. Okay. Ik blijf sceptisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lSbA53joYow
Zou Jacob niet gewoon de echte naam van Ethan Rom kunnen zijn? Aangezien Ben ook geen Henry heette... of werd hij door Ben ook Ethan genoemd in 3x01, toen hij taken uitdeelde na de crash?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef Op-zicH het volgende:
van wikipedia afgehaald. Misschien is jacob degene die de lijst heeft samengesteld waar Goodwin over had waarop alle "good persons" op staan
Laten we een teller maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 89 dagen, 11 uur ongeveer tot we weer verder gaan
Goodquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 89 dagen, 11 uur ongeveer tot we weer verder gaan
Daar noemde Ben hem idd ook Ethan, dus Jacob moet iemand anders zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:10 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zou Jacob niet gewoon de echte naam van Ethan Rom kunnen zijn? Aangezien Ben ook geen Henry heette... of werd hij door Ben ook Ethan genoemd in 3x01, toen hij taken uitdeelde na de crash?
Hij klopt toch welquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Miguel het volgende:
Jup, had aan het begin van het seizoen al wel bedacht dat dat een datum zou zijn waar men naar zou willen aftellenHij telt alleen wel af naar het verkeerde tijdstip zie ik, maar ja
Aha, toch heb ik liever dat hij tot half elf afteltquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef Miguel het volgende:
Hij telt af naar half elf terwijl Lost om 9 uur op tv komt
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januariOp 7 februari begint Lost met een ep over Juiliet.
http://www.home.no/lostcountdown/Episode.htm
nee joh, ze zegt what did you do to him danny....zo heet die gastquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Autoreply het volgende:
Ik hoor nog steeds duidelijk rond 10:00
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |