Juist! Dat idee had ik er ook bij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie misschien ook een idee dat Locke door die aanwijzing op die wandelstok het andere eiland te zien gaat krijgen?
Dat dat eiland waar Saywer en co opzitten dus in het Noorden ligt?
Mwoch, op het eerste eiland valt ook nog genoeg te beleven denk ik hoor. Moet ff van de grond komen weer.quote:Verder vette episode, begin alleen steeds meer genoeg te krijgen van stukjes over het andere eiland (met Locke enzo, boooooooooooooooooo-ring!) en de flashbacks.
Ik wilde actie zien op het eiland van the Others. Ben zo ontzettend benieuwd wat daar nu allemaal aan de hand is. Echt niet normaal!![]()
Geloof ik ook wel, ze moeten het alleen niet constant op het 'eiland' gooien wat mij betreft. Laat er daar weer wat spannends gebeuren. Laat ze die vent met dat lapje ontmoeten, laat ze Rousseau ontmoeten, laat ze het eiland ontdekken, laat ze idd meer hatches, en zodoende meer instructiefilmpjes ontdekken. Sayid en Locke vond ik zulke gave karakters, maar de eerste 6 aflevering hebben ze bijna geen flikker uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist! Dat idee had ik er ook bij.
[..]
Mwoch, op het eerste eiland valt ook nog genoeg te beleven denk ik hoor. Moet ff van de grond komen weer.
Jaja, en die Others leven zeker op een of andere buitenaards planetenstelsel, dus over een paar seizoenen zitten we te kijken naar Lost in Spacequote:Op vrijdag 10 november 2006 11:05 schreef Jarno het volgende:
Ach, er is gewoon een totaal andere weg ingeslagen met seizoen 3. Met het opblazen van hun hatch is eigenlijk de aandacht verlegd naar The Others. Het zal mij ook niet verbazen als The Others ook maar een schakel in het geheel blijken te zijn: dat zij zich op hun beurt ook weer aan het verdedigen zijn tegen 'hun' others ofzo.
Weet ik veel, maar als er 2 eilanden zijn, kunnen er ook 3 of 4 of 10 zijn. Het hele Dharma Initiative riekt naar één groot sociaal experiment. Pearl Station was een observatiepost, op het 2e eiland heb je ook zo'n monitor ruimte, wie weet is het idee hetzelfde maar dan op het volgende level ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, en die Others leven zeker op een of andere buitenaards planetenstelsel, dus over een paar seizoenen zitten we te kijken naar Lost in Space
In het vorige topic had iemand een link gepost naar een "LOST is a game!" website toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:11 schreef Jarno het volgende:
wie weet is het idee hetzelfde maar dan op het volgende level ofzo.
quote:Ben: Well Jack I'm very disappointed in your decision.
Jack: Well Ben, at least you won't have to be disappointed for very long!
Is dat zo? Dat is mij iig niet opgevallen??quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef Frenkel het volgende:
Maar Alex noemde Ben 'Dad'
Betekent dat Alex een dochter van Ben en die Franse chick is?
Of heb ik dat verkeerd begrepen..
Dat vond ik idd ook weel heel opvallend. Jack, die man is de goedheid zelve, zou het liefst de hele wereld redden, dus als Ben het gewoon aan hem zou vragen zou die dat zo doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef FCDB het volgende:
En een hele goeie: Als Ben Jack nodig heeft om te opereren dan had hij toch ook gewoon normaal kunnen vragen zonder allemaal moeilijke/gevaarlijke confrontaties.
Volgens mij was dat niet Ben, maar die kerel die Sawyer om wou leggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is mij iig niet opgevallen??
Heb je misschien het precieze tijdstip?
Ben vroeg later aan Julie of Alex nog naar hem gevraagd had. En ik denk eigenlijk dat ze dat wel heeft gedaan (met dat 'dad'), maar dat Julie dat niet wilde zeggen. En wie zou Danny zijn??quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Danny is misschien die kerel die als eerste in die kooi zat en daarna is afgevoerd?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben vroeg later aan Julie of Alex nog naar hem gevraagd had. En ik denk eigenlijk dat ze dat wel heeft gedaan (met dat 'dad'), maar dat Julie dat niet wilde zeggen. En wie zou Danny zijn??
Is Danny niet gewoon de voornaam van Pickett?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
...En wie zou Danny zijn??
Rond 10:00 komt Alex in beeld. Dat is de enige keer dat we haar te zien of te horen krijgen in de aflevering (naast "Try the door" door de intercom). Ik hoor daar het woordje 'dad' niet vallen, over Ben zegt ze alleen: "I wanna talk to Ben."quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt, die 2 mannen op de noordpool, dat komt vast nog wel aan bod na de winterstop.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Jarno het volgende:
Trouwens, even kijken of ik het me goed herinner hoor, maar tijdens de season finale van seizoen 2 was er toch ook iets met een vliegtuig en 'we found it/them/him'?
Dat was Carl.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Danny is misschien die kerel die als eerste in die kooi zat en daarna is afgevoerd?
Weet ik, maar daarom wilde ik het precieze tijdstip weten, misschien verstond ik wel iets helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Symer het volgende:
Rond 10:00 komt Alex in beeld. Dat is de enige keer dat we haar te zien of te horen krijgen in de aflevering (naast "Try the door" door de intercom). Ik hoor daar het woordje 'dad' niet vallen, over Ben zegt ze alleen: "I wanna talk to Ben."
[..]
En wie is die Jacob dan die wordt genoemd?quote:Dat was Carl.
Een paar afleveringen geleden werd toch vertelt, dat er nog iemand was, die veel meer macht had als Ben?quote:Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'.
Is nog onbekend:quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom wilde ik het precieze tijdstip weten, misschien verstond ik wel iets helemaal verkeerd
[..]
En wie is die Jacob dan die wordt genoemd?
van wikipedia afgehaald. Misschien is jacob degene die de lijst heeft samengesteld waar Goodwin over had waarop alle "good persons" op staanquote:Jacob
An unseen Other mentioned by Pickett and Jason as they make their way to Sawyer's cage. Jacob apparently has his own list which Jack was not on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |