Al had ik Fillekers, Pola en Braak geantwoord had had ik het punt gekregen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Henk Fillekers
Alexander Pola
Ted de Braak
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lang doe ik er bijna over om mijn naam en studentennummer op elk blaadje te schrijven.![]()
Dan had ik je het punt niet gegeven..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Al had ik Fillekers, Pola en Braak geantwoord had had ik het punt gekregen.![]()
Dankje, Dankje, maar het is maar Havo hoor..quote:
Dus? ik heb ook (ooitquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dankje, Dankje, maar het is maar Havo hoor..
Ja, die toetsen op de Havo zijn altijd zo gigantisch simpel..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus? ik heb ook (ooit) havo gedaan. Gehaald is gehaald, of het nou makkelijk was of niet.
![]()
Shit, een FMT'er!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Flitspaal het volgende:
Henry Winkler!
Dat is haar vader!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ron Howard?
Ik had die vraag in FMT ook al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, een FMT'er!
Flitspaal +1
[..]
Dat is haar vader!
Die wilde ik lezenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Dus boven de garage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |