Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
op mijn werk staat ie altijd op radio2, dus ik luister ook naar schiffers![]()
Maar het is 'm niet, voor alle duidelijkheid.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:43 schreef Berkery het volgende:
Is dat niet die acteur met papagaaiennaam?
das van year of the catquote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef pyl het volgende:
On a morning from a Bogart movie
In a country where they turn back time
You go strolling through the crowd like![]()
Contemplating a crime
doe ik de vraag welquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en geen zin om een vraag te verzinnen![]()
In dat geval geef ik geenaam het puntje.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en geen zin om een vraag te verzinnen![]()
welk nummer was het?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef geenaam het volgende:
Het was dit óf een nummer luisteren..Alleen het nummer was te simpel en had geen zin om een ander op te zoeken.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:11 schreef Homdeck het volgende:
is dat "Als de dag van toen"? mijn duits is niet meer wat het geweest is.
Je duits is nog goed genoeg hoor..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:11 schreef Homdeck het volgende:
is dat "Als de dag van toen"? mijn duits is niet meer wat het geweest is.
Al had ik Fillekers, Pola en Braak geantwoord had had ik het punt gekregen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Henk Fillekers
Alexander Pola
Ted de Braak
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lang doe ik er bijna over om mijn naam en studentennummer op elk blaadje te schrijven.![]()
Dan had ik je het punt niet gegeven..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Al had ik Fillekers, Pola en Braak geantwoord had had ik het punt gekregen.![]()
Dankje, Dankje, maar het is maar Havo hoor..quote:
Dus? ik heb ook (ooitquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dankje, Dankje, maar het is maar Havo hoor..
Ja, die toetsen op de Havo zijn altijd zo gigantisch simpel..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus? ik heb ook (ooit) havo gedaan. Gehaald is gehaald, of het nou makkelijk was of niet.
![]()
Shit, een FMT'er!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Flitspaal het volgende:
Henry Winkler!
Dat is haar vader!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ron Howard?
Ik had die vraag in FMT ook al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, een FMT'er!
Flitspaal +1
[..]
Dat is haar vader!
Die wilde ik lezenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Dus boven de garage.
+1 Etcetera Dat is meteen raak.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef Etcetera het volgende:
pearl jam, op een t-shirt
Dat is hartstikke retro mén. Ik droeg dat shirt toen jij nog op de kleuterschool zat.quote:
het was dan ook op internetquote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat is hartstikke retro mén. Ik droeg dat shirt toen jij nog op de kleuterschool zat.![]()
de musical die ik bedoel is Catsquote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Minoes?
Daar had ik gisteren nou ook last vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Etcetera het volgende:
ik stel wel moeilijke vragen vanavond geloof ik
we have a winnerquote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
grizzabella?
Hehe, nee. Een echte ontwerper.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
meneer ikea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |