Okay, tnx.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:40 schreef Thunder-NL het volgende:
Elk huishouden
Mwoah, da's misschien wel misschien niet, maar dit werd aan het begin van het jaar al aangekondigd, ruim voordat het kabinet viel. En ook dat het ergens tegen het eind van het jaar zou komen, vanwege de winter of zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
Vlak voor de verkiezingen. Toeval?
Huishouden krijgen in najaar 2006 52 euro terugquote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef roque79 het volgende:
hoe en wat gaat het over ?:D
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
Vlak voor de verkiezingen. Toeval?
hahaha, mooie beesten zijn het ook héquote:Op donderdag 9 november 2006 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
@ Thunder-NL
Leuke avater
Basset?
M'n vriendin heeft een Franse Basset. Echt dom en lomp maar wel een fantastisch beest. Loopt af en toe zo een vijver of sloot in omdat hij denkt dat hij over eendenkroos kan lopen. Jezus wannabee
Ik vind het een hoop geld.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:44 schreef Dada het volgende:
[..]52 euro is natuurlijk ook geen kattenpis voor de "gewone burger"
Dan was jij vast een spijbelaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop geld.
Ik moet er toch bijna een dag voor werken.
Hoezo ?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan was jij vast een spijbelaar.
En daarom ook de groenlinks shitquote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan was jij vast een spijbelaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |