Nee. Het is echt het best verkochte album ooit.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef Pido het volgende:
Ik ben echt benieuwd of 'ie nou gaat optreden. M'n ratio zegt nee, maar ik hoop het wel heel erg...
En meer dan 104 miljoen?! Tering, dat is wel erg veel, zou dat geen Photoshop zijn?
Dat was al lang bekend, maar 104 miljoen..quote:Op woensdag 15 november 2006 11:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Het is echt het best verkochte album ooit.
Nou ben ik het helemaal kwijtquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef matthijst het volgende:
Our cameras were with Michael inside Earl's Court Arena as he rehearsed for his performance and MJ confirmed to Access he will be performing "We Are The World" at the awards show.
Ik herinner me dat ik toch al eens erder gezien/gehoord heb dat hij boven de 100 miljoen verkocht had...Misschien is het het totaal van zijn albums of zo? Ik weet het niet precies als jullie er over twijfelen....quote:Op woensdag 15 november 2006 12:24 schreef Pido het volgende:
Albert Verlinde, waren ze positief over MJ dan bij Boulevard?
@Norrage: ik weet dat het al heeeel lang het bestverkochte album aller tijden is, maar de laatste berichten voor 104 miljoen waren zo rond de 60 miljoen, dus das een stijging van ruim 40 miljoen tussen de laatste twee metingen. Zó populair is 'ie toch niet meer?
Ik hoop het wel weet in elk geval niet waar maar neem aan dat er wel beelden van komen op internetquote:Op woensdag 15 november 2006 19:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik dacht dat het niet live zou worden uitgezonden. Op de 22e komt het pas in Amerika op tv, geloof ik.![]()
haha same here.. ik lig ernaast!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:28 schreef JX het volgende:
Omfg, als hij echt weer een tour gaat doen dan lig ik in m'n slaapzak voor het postkantoor!Ik heb nog nooit de kans gehad om 'm live te kunnen zien
Al vraag ik me af of hij nog wel echt een goeie show kan doen. De BAD tour was ge-wel-dig (de energie! en hij zong alles live!) maar daarna is het steeds minder geworden...
![]()
Word het ook ergsn uitgezonden live stream op internet misschienquote:Op woensdag 15 november 2006 19:52 schreef gunner4life87 het volgende:
[..]
haha same here.. ik lig ernaast!![]()
nog zoveel: http://www.worldmusicawards.com/ minuten!
ik heb geen idee.. ik hou gewoon die fansites goed in de gatenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Word het ook ergsn uitgezonden live stream op internet misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |