Wat een loser die fan!quote:Jackson avoids his fans at awards
Singer Michael Jackson was booed after failing to meet fans as he arrived at this year's World Music Awards at London's Earls Court.
Hundreds of fans had waited outside for hours to greet the 48-year-old pop star, who turned up wearing all black and his trademark sunglasses.
He had been expected to perform at the event, but spoke briefly to reporters and told them he would not be singing.
Jackson said it had been a "misunderstanding" that he would be.
Fan disappointment
Fans from all the UK had turned up for the arrival of the star on the red carpet, and many were disappointed as he was ushered inside the building.
"Please let that not be true," said 22-year-old Arif, who had bought tickets to the event especially to see Jackson perform.
"He will get the biggest boos if he doesn't perform," he added.
geen id :|quote:Op donderdag 16 november 2006 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Doet hij nu een performance dan ofzo? Want toen ze gisteren allemaal aan het rehearsen waren zat MJ kip te vreten
ach ja, was te verwachten he. toen ie aankwam was iedereen laaiend enthousiast en iedereen prees hem de wereld in. vervolgens doet ie een matig optreden en ze schrijven hem gelijk weer af. hypocrieten zijn hetquote:Op donderdag 16 november 2006 03:16 schreef Hapertje het volgende:
verhaaltje
Typisch wat?quote:
het is een misverstand dat ik een MJ fan ben Zelfs geen liefhebber. Het was slecht een fauwe poging om een ironische opmerkig over z'n zangkwaliteiten te plaatsen.quote:
Aha, nou ok.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
het is een misverstand dat ik een MJ fan ben Zelfs geen liefhebber. Het was slecht een fauwe poging om een ironische opmerkig over z'n zangkwaliteiten te plaatsen.
Hapertje, ik moet je voor 't eerst gelijk geven.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:43 schreef Hapertje het volgende:
Hij is nu wel heel hard van zijn sokkel gevallen hoor! Hij had inderdaad alleen de award moeten accepteren!
Yep. Weinig artiest meer aan op het moment. Mensen vinden het gewoon mooi om 'm te zien, omdat het toch een van de apartste figuren uit onze tijd is....quote:"I would categorise him as a celebrity as opposed to an artist."
Tsja, zo noemen ze hem toch overal "self-proclaimed King of pop"? 't is ook niet dat het een officiele titel is ofzo...quote:tss, dat wijf van NOS nieuws dan: de zelfverklaarde koning van de pop
Kom je nou helemaal naar dit topic toe om dat even te komen zeggen?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef milagro het volgende:
wacko
ik geef antwoord op een vraag die jij stelt?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kom je nou helemaal naar dit topic toe om dat even te komen zeggen?![]()
![]()
Of "white"....quote:Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
ik denk dus dat het woord wacko niet op prijs gesteld wordt, kan niets anders bedenken.
Sorry mate! Mijn fout, ik dacht.. je komt helemaal naar dit topic toe om te melden dat je MJ een wacko vindt.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef antwoord op een vraag die jij stelt?
mag dat niet of zo
ik denk dus dat het woord wacko niet op prijs gesteld wordt, kan niets anders bedenken.
ja, excuses geaccepteerd, hoor
Je ziet niet wat er mis was... nou, de hele performance. De fans kwamen voor een hele song, niet voor een giechel.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:03 schreef Rnnz het volgende:
Hmm, net gekeken.. ik zie niet wat er mis aan was. Volgens mij was hij gewoon verward of hij nou moest zingen (omdat Bruce Springsteen & Stevie Wonder) er door heen zongen. Ik denk dat hij gewoon niet wist of hij door moest zingen, of toch niet. Hij zag er wel een beetje ongemakkelijk uit.
Wat een onzin zeg.. ongelofelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef Pido het volgende:
Rnnz, is omdat je 'wig' heb gebruikt. Dat willen ze niet meer, gezeik over pruiken.
http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=71251
Daar kan ik dus net niet bij..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Pido het volgende:
Had het gewoon gelezen, jij zei het dus ik dacht héé, een slachtoffer.
http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=71535
Zeker,quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Cool_Runner het volgende:
.
Dat snap ik dus ook niet zo.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Nah, ik vind het niet superslecht ofzo wat MJ doet. Die emmer stront die hij nu over zich heen krijgt vind ik maar vaag, maar ik denk dat die al veel langer klaar stond; ook al deed ie een kick-ass performance. Hij doet gewoon iets niet, en dat is zelf optreden met een nummer.
wat?quote:
maar je weet dat een comeback performance ALTIJD moeilijk is voor elke artiest; als er ook maar iets niet naar wens is dan wordt je onderuit gehaald. Als er wordt gesuggereerd dat er een comeback performance wordt gegeven en het is niet zo moet je het juist keihard tegenspreken tegen de media...'niet bevestigen' is niet genoeg of sterker nog; kan het suggereren enkel versterken.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet zo.![]()
Hij heeft nooit beweerd dat hij zou gaan optreden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |