Typisch wat?quote:
het is een misverstand dat ik een MJ fan ben Zelfs geen liefhebber. Het was slecht een fauwe poging om een ironische opmerkig over z'n zangkwaliteiten te plaatsen.quote:
Aha, nou ok.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
het is een misverstand dat ik een MJ fan ben Zelfs geen liefhebber. Het was slecht een fauwe poging om een ironische opmerkig over z'n zangkwaliteiten te plaatsen.
Hapertje, ik moet je voor 't eerst gelijk geven.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:43 schreef Hapertje het volgende:
Hij is nu wel heel hard van zijn sokkel gevallen hoor! Hij had inderdaad alleen de award moeten accepteren!
Yep. Weinig artiest meer aan op het moment. Mensen vinden het gewoon mooi om 'm te zien, omdat het toch een van de apartste figuren uit onze tijd is....quote:"I would categorise him as a celebrity as opposed to an artist."
Tsja, zo noemen ze hem toch overal "self-proclaimed King of pop"? 't is ook niet dat het een officiele titel is ofzo...quote:tss, dat wijf van NOS nieuws dan: de zelfverklaarde koning van de pop
Kom je nou helemaal naar dit topic toe om dat even te komen zeggen?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef milagro het volgende:
wacko
ik geef antwoord op een vraag die jij stelt?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kom je nou helemaal naar dit topic toe om dat even te komen zeggen?![]()
![]()
Of "white"....quote:Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
ik denk dus dat het woord wacko niet op prijs gesteld wordt, kan niets anders bedenken.
Sorry mate! Mijn fout, ik dacht.. je komt helemaal naar dit topic toe om te melden dat je MJ een wacko vindt.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef antwoord op een vraag die jij stelt?
mag dat niet of zo
ik denk dus dat het woord wacko niet op prijs gesteld wordt, kan niets anders bedenken.
ja, excuses geaccepteerd, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |