Bedenk je dan wat!!!!!quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
liever niet
ik heb ook geen idee voor een filmpje...
mag ik het weten???????????quote:Op zondag 12 november 2006 22:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Bedenk je dan wat!!!!!
We hebben tot morgen op zn minst de tijd....Ik weet al wat..
als ik nou eens iets verzin.quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
liever niet
ik heb ook geen idee voor een filmpje...
Ik is niet vatbaar voor slijmen tonks...quote:
* zarGon bookmarkt youtubepagina van xericax...quote:Op zondag 12 november 2006 22:45 schreef xericax het volgende:
[..]
als ik nou eens iets verzin.
voer jij het dan uit?![]()
als je geslagen wilt worden, meld ik me bij deze aanquote:Op zondag 12 november 2006 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon bookmarkt youtubepagina van xericax...
ik heb net even rondgevraagd en niemand wil dit samen met mij uitproberen
maar ik kijk liever toe trouwens...
and they're complaining that men can't understand womenquote:Op zondag 12 november 2006 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb net even rondgevraagd en niemand wil dit samen met mij uitproberen
maar ik kijk liever toe trouwens...
heb je een kerker? kan je ook theyoung1 meenemen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef xericax het volgende:
[..]
als je geslagen wilt worden, meld ik me bij deze aan![]()
![]()
whehe, ik mag gewoon net zo hard terugslaanquote:Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef xericax het volgende:
[..]
als je geslagen wilt worden, meld ik me bij deze aan![]()
![]()
omg... waarom moet ik meteen aan taart denkenquote:Op zondag 12 november 2006 22:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoedanook 1 ieder en U allen dierbare leesvrienden, bedenk Uw eigen debiele stunt met vla. Dubbelvla, chocovla, vanillevla, aardbeien of kersevla.. Doe er net iets meer mee dan het alleen over je kop heen kieperen. Ga headbangen erbij ofzo, maar doe debiel.
Dit moet het langstlopende topic over iets simpels als vla worden.
MEDE PRETTIG GESTOORDE FOKKERS, GAAT HEEN EN KOOPT VLA, en doe ermee wat je van je moeder nooit mocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg nu al weer zin om met eten te kliederenquote:Op zondag 12 november 2006 22:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoedanook 1 ieder en U allen dierbare leesvrienden, bedenk Uw eigen debiele stunt met vla. Dubbelvla, chocovla, vanillevla, aardbeien of kersevla.. Doe er net iets meer mee dan het alleen over je kop heen kieperen. Ga headbangen erbij ofzo, maar doe debiel.
Dit moet het langstlopende topic over iets simpels als vla worden.
MEDE PRETTIG GESTOORDE FOKKERS, GAAT HEEN EN KOOPT VLA, en doe ermee wat je van je moeder nooit mocht
Ik had je gewaarschuwt kerel, geen sorry maar eigen schuld dikke ban.quote:Op zondag 12 november 2006 22:50 schreef tonks het volgende:
Door jou heb ik een permban vriend
Had je mn boodschappenlijstje gezien.....quote:Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef xericax het volgende:
[..]
ik krijg nu al weer zin om met eten te kliederen![]()
fruithagel dus eropquote:Op zondag 12 november 2006 22:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Had je mn boodschappenlijstje gezien.....![]()
whehe, nog even dit en dan ga ik slape...quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef xericax het volgende:
[..]
ik moet morgen ook maar weer eens opzoek naar vloeibaar voedsel![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
whehe, nog even dit en dan ga ik slape...
na het zien van je filmpje is het niet aan te raden om zulke zinnen te maken
Ik had vergeten om de brinta op mn lijstje te zetten....quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef xericax het volgende:
[..]
fruithagel dus erophet wordt steeds beter .
ik moet morgen ook maar weer eens opzoek naar vloeibaar voedsel![]()
straks wordt het nog een verslaving![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |