Ik krijg het geluid net hard genoeg, maar dat zal me verder niet tegen houden...quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou die het zo doen???
http://www.youtube.com/watch?v=1d9rt3i8Nvc
Geduld meiske, geduld.....nummer 2 is aant uploaden.quote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef xericax het volgende:
dat was 1 wacht shit??
meer kliederen!
gewoon over je hoofd heen kelderen dat bakje.
okquote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geduld meiske, geduld.....nummer 2 is aant uploaden.![]()
Doe ik meestal ook. Maar de uitzondering bevestigt de regel, dusssssssssssssssssquote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
als ik een uitkering had zou ik mijn eten gewoon opeten
haha deze overtreft mijn geklieder!quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Nouwwwwwwww, euhhhhhh....ik schaam me nergens voor.....
http://www.youtube.com/watch?v=x9anlQtSqZw
snel offline gaan hequote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
als ik een uitkering had zou ik mijn eten gewoon opeten
Huismerk vanillevla- 0,45quote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Hopen dat de belastingdienst het niet ziet
jahoe ik werk bij de belastingdienstquote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Hopen dat de belastingdienst het niet ziet
quote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
jahoe ik werk bij de belastingdienstdus in principe heb ik je nu gepwnd
![]()
mogen wij nog meegenietenquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb lekker dubbelvlaflipvla voor vanavond
Met jou kan ik praten !!quote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef Yestuuur het volgende:
TheYoung1 is koning
Hmmmmmmmmmmmm..........ik weetssssssssssssjjjjtttt...quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb lekker dubbelvlaflipvla voor vanavond
Goedzo!!!!!!!!!! Meer van dattumquote:
Moet er toch ff mee pronken hequote:Je hebt het zelfs in je fobo gezet
Vrouw!quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bangerd!
Wees een man en post die hap!
Dacht eerst ... TUBGIRL>>>>>quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef xericax het volgende:
dit is best wel klote.. had ik met theyoung afgesproken dat ik vla over m'n hoofd heen zou gooien..ik zat toch al onder
dus ik net voor de cam vla over mezelf heen gegooidkom ik erachter dat hij niet aan het opnemen was.
.
dus heb ik t laatste beetje ook maar eroverheen gegoten.
trouwens de laatste poging mezelf voor lul te zetten. denk dat t aardig gelukt is. als je maar lol hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |