Neuh hoor. Je flikkert gewoon een zooi strooigoed tegen hun harses, en dan zijn ze al snel bang voor je.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Ltd. het volgende:
moet je dan niet liev voor kinderen zijn?
Gewoon snoep gooiemquote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Ltd. het volgende:
moet je dan niet liev voor kinderen zijn?
I like your stylequote:Op donderdag 9 november 2006 21:10 schreef Mokz het volgende:
[..]
Neuh hoor. Je flikkert gewoon een zooi strooigoed tegen hun harses, en dan zijn ze al snel bang voor je.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En PeuRac gaat foto's posten na afloop.
Wij gaan naar een bedrijfsuitje, dat lijkt me ook wel gaaf, op een boot is dat trouwensquote:Op woensdag 22 november 2006 15:42 schreef Dezz het volgende:
Ik heb op een basisschool zwarte piet gespeeld. Leuk maar ook écht vermoeiend met die kleine kinderen!
Ik zou ook nog weleens de echte TV sint willen spelen hehe
quote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Zwarte Piet en Sinterklaas in Zwitserland ofzo
Een collega van mij die heeft een zoontje van 2 als die collega Sinterklaas is (dat doet hij al een aantal jaar), herkent zijn zoontje hem niet eensquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef melonovy het volgende:
Het lijkt mij echt zo leuk om eens zwarte Piet te zijn, mijn buurvrouw zat vroeger in de zwartepieten vereniging en ik heb daar een paar keer rond deze tijd aan de deur gestaan, mag ik ook alsjeblieft Piet worden, maar ik was eerst te jong, daarna hadden ze er genoeg, toen waren mijn ogen blauw, en een jaar later heb ik 't opgegeven nadat ze me weer afwees, omdat ik te herkenbaar zou zijn![]()
Toen een poos later ging ik werken en mochten er 2 medewerkers Piet worden, ik wou wel, maar de kledingsetjes waren niet mijn maat, weer mis.
Nu heb ik zelf 2 kinderen die heilig geloven en geniet ik volop van hun in deze periode, over een paar jaar, als ze niet meer geloven ga ik wel een keer Piet worden, ik wil het gewoon echt een keer ervaren!
Viel wel me, 2 washandjes + babyzeep + warm water doet wonderen, daarna uiteraard nog ff onder de douche om alles ff af te maken.quote:Op zondag 3 december 2006 09:43 schreef scrub_nurse het volgende:
dat afsjminken is wel n hels karwei![]()
Dat is wel ff minder jaquote:Op zondag 3 december 2006 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
en in je oren en je haren en je nek en in je neus....maar ik doe t volgend jaar toch weer hoor!
misschien dan wel leuk om op 5 december volgend jaar in je nieuwe land ineens zwart en met de roede op straat te gaanquote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel ff minder jamoest mn haren 3x wassen
Maar als ik t kon zou ik volgend jaar inderdaad weer van de partij zijn (helaas emigreer ik binnenkort).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |