abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 16:42:39 #276
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43511963
Ik had er een gekregen Minoes, maar toen ik hem pas wilde opruimen, kon ik hem dus niet vinden. Hhij is erg klein, ik heb hem maar tot 25 weken prettig kunnen dragen en daarna zat hij eigenlijk te strak (ik had voor de zwangerschap maat 36/38 en toen nog niet zo'n grote buik).

Ze zijn erg duur als je ze koopt. Als ik hem tegenkom, laat ik het je weten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 13 november 2006 @ 16:52:33 #277
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43512302
Kleintje, misschien ben je nog niet terug, maar hoe was?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 13 november 2006 @ 16:58:54 #278
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43512520
ik heb er ook nog 1 evt. alleen wel het tegenovergestelde van PM's maat xl dus.
pi_43512794
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef PM-girl het volgende:
Kleintje, misschien ben je nog niet terug, maar hoe was?
ik zat ook al aan je te denken vandaag......hopelijk ben je goed nieuws aan het vieren!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_43512833
Wij zijn vanmiddag weer naar de VK geweest om de echo van afgelopen donderdag te bespreken. De vrouw in het ziekenhuis zei dat het allemaal goed zat, maar de VK wil toch dat we naar de gynaecoloog gaan om het wat beter te bekijken.

Als we de groei grafiek erbij houden dan is het hoofd, de lengte en nog iets het zelfde als de vorige keer, maar de buik omtrek zit nu onder de lijn van de vorige keer.

Dus morgen gaan we naar de gynaecoloog en horen we wel wat mn verloofde moet doen? Waarschijnlijk bed rust en daar is ze totaal niet blij mee, ook al weet ze dat het beter voor haar en de baby is.
pi_43512851
minoes ik heb ook bekkenklachten het enige wat ik kan zeggen is luisteren naar je lichaam.
zelf probeer ik het maar het lukt niet zo goed.
mama van 3 kids!
pi_43513571
webcrowler als bed rust het advies is dan zou ik als ik haar was ook maar aan houden.
maar heel veel succes morgen. mij hebben ze vorige week gedreigd op te nemen voor zwangerschapsvergiftiging wel iets heel anders maar je kunt beter thuis zijn dan in het ziekenhuis.
karin gelukkig was alles goed bij de vk.
marit spannend morgen succes.
ik mag morgen ook weer voor de apk ben benieuwd na alle toestand van vorige week.
mama van 3 kids!
  maandag 13 november 2006 @ 17:40:10 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43514047
Rommeldebommel de rommel. Nog geen ritme, maar wel krampen. We wachten af en hopen op regelmaat. Zodra er meer nieuws is dan horen jullie meer.

Marit, mooi dat je geslaagd bent voor je outfit.....
Karin, mooi dat alles goed is. Hartslag is zo moeilijk. Afgelopen woensdag zat pukkie op 145 gemiddeld en gisteren was het rond de 125. Dus geen pijl op te trekken....
Minoes, rustig aan en misschien is een broek van noppies lekker. Daar hangt je buik op. Ik merk dat ik er veel plezier aan heb.
Webcrowler, ik hoop dat alles goed komt. En als rust houden de enige manier is dan moet het zo zijn.
Kleintje......meldt je aub. Ik wil graag weten hoe het is afgelopen vanmiddag.....
En hoe zit het met Mwana, Sweaty en Mibos............
pi_43514173
Zo... terug...
Moesten daarna gelijk nog wat spullen voor het huis halen, dus vandaar dat ik me zo laat meld.

Eigenlijk weet ik nog niets. Er was een vruchtje te zien, maar nog geen 'leven'.
Dus nog geen hartje of iets. Geen stolsels, het zag er mooi rustig uit, dus waarschijnlijk valt alles reuze mee. 24 november mag ik nog een keertje, dan zal het hartje zeker wel te horen/zien zijn. Ze wilden ons niet tot 8 december laten wachten.
Heb geen foto van de echo meegekregen. Het was immers ook nog zo slecht te zien.
pi_43514224
Best fijn nieuws toch, Kleintje?
Hebben ze geen termijn bepaald?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43514378
ja, maar daar snap ik echt even niets van!
Ze hebben het toch altijd over dat je de eerste dag van je laatste ongesteldheid moet nemen? Dat zou 28 september zijn.
Als ik dat als uitgangspunt neem, dan zit ik nu dus in de 7e week.
Dat klopt met alle beschrijvingen en kwaaltjes. Dan zou ik dus of net wel, of net geen hartje moeten horen.

Als ik uitga van de steken die ik had toen ik dacht mijn eisprong te hebben... dan was dat 16 oktober. En dat klopt weer met de berekening van vandaag. Hun zeiden dat ik 5 weken en nog wat dagen zwanger was. Dus... in principe klopt dat... het vruchtje moet zo groot zijn. Maar hoe kan het dan dat er dan nog geen hartje is???

Maar goed... het vruchje zit er dus nog en ik ga er gewoon vanuit dat ie het gaat doen
pi_43514436
Hoop dat je nu een beetje gerustgesteld bent Kleintje.
Fijn dat je binnenkort al weer terug mag, en niet in december pas!!!
pi_43514712
Begrijp ik nu goed dat je volgens de echoscopiste 5 weken bent, en volgens je laatste menstruatie 7 weken? Met 5 weken is er nog geen hartslag waar te nemen, lees ik op verschillende sites.

Je hebt zelf de echo gezien, en waarschijnlijk ook gezien hoe onduidelijk het allemaal is! De kans dat het hartje nog niet goed te zien is lijkt mij als echo-leek best aanwezig

De eerste dag van de laatste menstruatie zegt niets over je (volgende) ovulatie, omdat je 2 weken ná je ovulatie ongesteld wordt. De ovulatie is dus bepalend voor het moment van menstruatie, niet andersom. Daarom is die datum soms niet betrouwbaar, vooral bij vrouwen die onregelmatig menstrueren.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43514821
Daarom nemen ze toch ook de ongesteldheidsdatum als uitgangspunt. Omdat nooit vast te stellen is wanneer je ovulatie was. Alleen je laatste ongesteldheid is zeker. Maar goed... het klopt dus in principe wel. Maar op de meeste websites begint de eerste week met 'mama is nu ongesteld'. Dus dan moet week 7 gelijk staan aan mijn week 5 denk ik
Ik zal het de volgende keer wel vragen.

Het moet gewoon goed zitten... ik wil volgende keer gewoon een hartje wat knipperd!
  maandag 13 november 2006 @ 18:11:05 #290
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43514923
Sorry dames en heren dat ik me even niet heb laten zien, ik had het ook zo druk....
Gisteravond 12 november om 20:40 is toch nog spontaan onze zoon Renzo geboren. Het was een hele zware bevalling die de vorige nacht om 01:30 was begonnen (had ik pas na 8 uur weeen in de gaten) Renzo had in het vruchtwater gepoept waardoor we met spoed naar het ziekenhuis moesten en we het allebei aardig moeilijk hebben gehad, mijn bloeddruk was vaak maar 40. Schrik niet, Renzo is 55 cm lang en weegt 4910 gram!!!!
Er staan wat fototjes op larski.nl en uitgebreid verslag zal ik hier nog wel doen, maar nu even niet, ben aan het genieten van onze kleuter.

Oh, rioolprobleem is nog steeds niet opgelost, ik wist het wel alles tegelijk, maar jammer dan, hij is er!!!!
  maandag 13 november 2006 @ 18:13:54 #291
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43514999
Sweaty!!!! Gefeliciteerd!!!! Ik zag je naam en dacht gelijk.... ja ja ja!! bevallen!
Wat een grote jongen, wowwwww... (en leuke naam!)
Edit: heb even foto's gekeken, wat een beer zeg! Maar wel heel schattig ...

Genietze!

P.S. en wat een zware bevalling zeg ...gelukkig is alles goedgekomen en ben je weer lekker thuis (toch?)

[ Bericht 23% gewijzigd door Suzanna op 13-11-2006 18:22:23 ]
pi_43515005
SWEATY... GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan!
En nu ga ik foto's kijken!!!
  maandag 13 november 2006 @ 18:23:08 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43515285
Sweaty! Gefeliciteerd!
  maandag 13 november 2006 @ 18:31:42 #294
103793 kozakken
Living the life
pi_43515542
Sweaty, van harte met Renzo!
Wat een lief beertje
pi_43515590
Gefeliciteerd Sweaty!
pi_43515808
SWEATY, gefeliciteerd!!!!!
pi_43515903
Sweaty,van harte gefeliciteerd met zoon Renzo
Ga lekker genieten van die beer Allemachtig meid,wat een knoeperd Hopenlijk ben je er zonder al te veel kleerscheuren vanaf gekomen en kun je lekker al thuis genieten.Veel geluk!

Groetjes,Minoes
pi_43515905
Sweaty gefeliciteerd!!! mooie mannetje hoor.
mama van 3 kids!
pi_43515957
Sweaty van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 13 november 2006 @ 18:47:26 #300
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43516102
We moesten allebei een nachtje blijven omdat we allebei koorts hadden en omdat Renzo errug groot was en in het vruchtwater had gepoept. We zijn vanmorgen lekker naar huis gegaan en zijn nu aan het genieten.. Ben helemaal blij met mijn bink!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')