Hehe,wat een boel bijlezen moest ik weer,wel 6 pagina's
SBK,van harte met dochter Aimee
Tally,van harte nog
![]()
met zoon Dylano
Hier ook een zere doos,zoals iemand het zo mooi omschreef
![]()
Dit komt echt van het werk en daar ben ik niet zo blij mee
![]()
De fysio adviseerde al,om een speciale zwangerschapsband aan te schaffen,dat zou wat ondersteuning geven bij het lopen.Maar ik wil er nog niet echt aan,het lijkt wel een corset.En het schijnt ook omhoog te schuiven als je zit,er zitten ook van die belijnen in
![]()
Maar goed,zoals ik me nu voel,dan zou ik het liefst met mijn handen of een warm washandje tussen mijn benen in de rondte lopen
![]()
Volgens mij krijg ik dan wel hele rare blikken op straat
We hebben vanmorgen op mijn werk maar weer een werkplanning voor mij gemaakt voor de komende 3 weken en er werdt me verteld,dat je in de zorg altijd 6 weken van tevoren al met verlof moet.Terwijl ik eigenwijs 4 heb ingevuld op de papieren van Univé........Nou ja,we zien wel.26 januari is dan al mijn laatste werkdag,da's al heul snel.........Nog effe en t is kerst en dan zit ik al bijna met de beentjes omhoog....jaja..........zal wel kamer poetsen worden
Even een vraagje aan de andere dames met bekkenklachten:Hebben jullie het ook tussen je benen en wat doen jullie ertegen?De fysio zei al,dat er weinig aan te doen was,want het moet nou eenmaal losser worden daar beneden,maar als je nog 4 maanden moet,dan word het er niet leuker op
![]()
Iemand tips?
Groetjes,Minoes