Ik denk dat iedereen wel weet waar ik het over heb. De altijd hetzelfde, tranentrekkers voor moeders
![]()
Laat me even een voorbeeld geven van het gemiddelde waargebeurde verhaal op rtl4:
Alleenstaande (of in scheiding liggende) blonde vrouw van eind 30/begin 40 met een amerikaanse kop heeft 2 schatten van kinderen. Haar leven lijkt perfect totdat haar (ex)man, Meestal alcoholist met baard, houthakkersbloes en stevige bouw) iets met de kinderen uithaalt (lees: kidnapt).
Hoop ellende dus maar de vrouw vecht terug met al haar emancipatie power (ze wordt meestal geholpen door haar lichtelijk naieve maar behulpzame zus of beste vriendin, vaak brunette). Met een hoop tegenslagen eindigt dit in een rechtzaak. (de typische smalltown amerikaanse rechtzaal met veel hout, bekrompen jury, 2 gezette afro amerikanen bruin politiepak als toezicht en een norse rechter). De advocaat van de vrouw is meestal een jonge vrouw van eind 20, ook meestal brunette. Draagt een zwart mantelpakje en heeft haar haar opgestoken. De advocaat van de man is een vent van rond de 45, schreeuwerig en heeft een huigelachtige uitstraling.
Naar een zware rechtzaak om de voogdij komen de kinderen toch bij moeders terecht en huilen ze van geluk
Einde
Oh de titel van zulke films zijn meestal (lees hardop met zwoele rtl4 stem) "Not without my children"
Serieus AL deze films zijn hetzelfde :'(
Gelukkig heb ik al HEEL lang niet meer hoeven kijken maar als ik ze voorbij zie komen moet ik toch weer
VERZIN IETS NIEUWS!
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D