Welk blok heb jequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef Repeat het volgende:
Dat geneeskunde een pretstudie is wil ik ook niet meer horen hoor.
Ik denk dat ik niemand ken die zou begrijpen wat ik nu aan het doen ben met het blok waar ik nu mee bezig ben.
Ze hebben zich niet echt voorgesteld, maar zijn volgens mij allemaal homies van intox.quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef mol_air het volgende:
'lo ben d'r ook weer.
breng me 'ns even up-to-date, ik zie nieuwe mensen, vertel vertel!
(en ja ik ben te lui om terug te lezen....)
Het heet "Molecular and Cellular Aspects of Disease" maar dat zegt natuurlijk niemand watquote:
Ach wat leuk, gebruiken jullie toevallig dat boek van Alberts daarbij?quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het heet "Molecular and Cellular Aspects of Disease" maar dat zegt natuurlijk niemand wat
Ben nu iig bezig met DNA damage, repair, --> kanker etc.
Essential Cell biology?quote:Op maandag 11 december 2006 22:53 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ach wat leuk, gebruiken jullie toevallig dat boek van Alberts daarbij?
Ik ben te lui om me voor te stellen.. maar ik doe het toch maar:quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef mol_air het volgende:
'lo ben d'r ook weer.
breng me 'ns even up-to-date, ik zie nieuwe mensen, vertel vertel!
(en ja ik ben te lui om terug te lezen....)
Altijd fijn dat 's lands oudste uni rekening houdt met mensen die buiten haar stadsgrenzen scholieren.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef entwined het volgende:
[..]
Ik ben te lui om me voor te stellen.. maar ik doe het toch maar:
Ik ben die kleine blonde die ook bij de mentoraatsbijeenkomsten uithangt![]()
En....? Weet je het al ??
idd, plaats minimaal een foto.quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Altijd fijn dat 's lands oudste uni rekening houdt met mensen die buiten haar stadsgrenzen scholieren.
Of, in normaal NL, start een "Leiden gnk"-draadje of praat zodat andere mensen het ook begrijpen.
Dat essential cell biology gebruikte wij voor het eerste blok, de eerste 15 hoofdstukken als ik het goed heb, nu hebben we het broertje van dat boek molecular biology of the cell, die is ongeveer 2 keer zo dik, maar fijn boek om te lezenquote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Essential Cell biology?
Ja, dat heb ik vooral vorig jaar veel gebruikt, nu gebruik ik ook Strachan veel. (Human molecular genetics). Pittig boekske hoor
Wat is BW toch een heftig leuke studiequote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat essential cell biology gebruikte wij voor het eerste blok, de eerste 15 hoofdstukken als ik het goed heb...
Jepsquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat weer een behoorlijk aantal mensen morgen fijn een VGT mogen gaan maken?
hoe kan dat nou, je hebt er pas 1 gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Asclepius het volgende:
wel vrij voor gekregen van mijn coschappen, maar ik heb alles al gehaald![]()
vuilakquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Asclepius het volgende:
Ik zat nog in het oude systeem (ook Leiden), en heb vorig jaar (m'n 5e) alles al op zesdejaarsniveau gehaald. En heb alles dus al afgerond.
Godstering, ik had in de 2e hem al op 6e jaars niveau en mooi niet dat ik vrijstelling kreeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Asclepius het volgende:
Ik zat nog in het oude systeem (ook Leiden), en heb vorig jaar (m'n 5e) alles al op zesdejaarsniveau gehaald. En heb alles dus al afgerond.
Eerste blok dit jaar van mij is geloof ik wel iets soortgelijks.quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het heet "Molecular and Cellular Aspects of Disease" maar dat zegt natuurlijk niemand wat
Ben nu iig bezig met DNA damage, repair, --> kanker etc.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat weer een behoorlijk aantal mensen morgen fijn een VGT mogen gaan maken?
in medisch contact staan er elke keer 2quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef gohan16 het volgende:
Heeft iemand zo'n voortgangstoets ergens online (antwoorden apart). Ik wil even checken op welk niveau ik sta tov de leienaren etc.
je zou daarom denken dat ze zichzelf en hun werkwijze onderhand wel kennen en daarom dit soort loze beloftes niet meer op het tentamen printenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef intoxicated het volgende:
Hallo, het blijft natuurlijk wel de DOS waar we het over hebben he![]()
Of een PDF-je van 40 MB (drie pagina'squote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef Spyronius het volgende:
Ja een van dierengeneeskunde, stelletje paupers![]()
De powerpoint presentaties zijn van hun ook gemiddeld zo'n 40MB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |