vuilakquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Asclepius het volgende:
Ik zat nog in het oude systeem (ook Leiden), en heb vorig jaar (m'n 5e) alles al op zesdejaarsniveau gehaald. En heb alles dus al afgerond.
Godstering, ik had in de 2e hem al op 6e jaars niveau en mooi niet dat ik vrijstelling kreeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Asclepius het volgende:
Ik zat nog in het oude systeem (ook Leiden), en heb vorig jaar (m'n 5e) alles al op zesdejaarsniveau gehaald. En heb alles dus al afgerond.
Eerste blok dit jaar van mij is geloof ik wel iets soortgelijks.quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het heet "Molecular and Cellular Aspects of Disease" maar dat zegt natuurlijk niemand wat
Ben nu iig bezig met DNA damage, repair, --> kanker etc.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
Ik neem aan dat weer een behoorlijk aantal mensen morgen fijn een VGT mogen gaan maken?
in medisch contact staan er elke keer 2quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef gohan16 het volgende:
Heeft iemand zo'n voortgangstoets ergens online (antwoorden apart). Ik wil even checken op welk niveau ik sta tov de leienaren etc.
je zou daarom denken dat ze zichzelf en hun werkwijze onderhand wel kennen en daarom dit soort loze beloftes niet meer op het tentamen printenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef intoxicated het volgende:
Hallo, het blijft natuurlijk wel de DOS waar we het over hebben he![]()
Of een PDF-je van 40 MB (drie pagina'squote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef Spyronius het volgende:
Ja een van dierengeneeskunde, stelletje paupers![]()
De powerpoint presentaties zijn van hun ook gemiddeld zo'n 40MB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |