Ah, het antwoord is inderdaad goed. Van mij mag je posthuum het punt zeg maar, maar ik weet niet wat de vaste AKQ-crew er van vindt?quote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht toch echt dat die computer HAL9000 heette...
Maar dat doen kippen ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef BrandX het volgende:
ha! die weet ik!
Ze hebben maar een 'achteruitgang' zeg maar. Ze poepen, plassen, leggen eieren en sexen via hetzelfde gaatje![]()
(waar een werkstuk op de middelbare school wel niet goed voor is)
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vogelbekdieren zijn giftig?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef BrandX het volgende:
ohw...dus ze hebben nog iets bijzonders?
Daf had het zojuist over melkvelden. Misschien dat dat je iets zegt?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef BrandX het volgende:
er komt iets boven kruipen over het melkgeven, daar was iets mee....
Ze hebben geen tepels geloof ik. maar hoe ze dan wel melk geven weet ik neit meer.
Nee. Gewoon logisch nadenkend zou ik alleen kunnen bedenken dat ze melkgeven via klieren doen. Dat ze het als het ware afscheiden ofzo. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze dat melkvelden noemen. Geen ideequote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daf had het zojuist over melkvelden. Misschien dat dat je iets zegt?
Ooit, in een ver verleden van de AKQ is dat eens gevraagd.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee. Gewoon logisch nadenkend zou ik alleen kunnen bedenken dat ze melkgeven via klieren doen. Dat ze het als het ware afscheiden ofzo. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze dat melkvelden noemen. Geen idee
Niet echt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef BrandX het volgende:
een toneelgezelschap?
Nee, de Havenzangers zijn lang zo gezellig niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Zullen wek niet de havenzangers zijn
Die vergeten "e" schenk ik je. Het is Pater Moeskroen. Inderdaad erkel, die van "Laat maar waaien".quote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Pater Moskroen?
Latex = rubberquote:Op donderdag 9 november 2006 18:49 schreef barney74 het volgende:
latex/lace?
Bungee is elastiek.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Bungee?
Niet echt geschikt voor klerenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal toch geen Kevlar zijn zeker?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef BrandX het volgende:
spandex?
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
modulator/demodulator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |