Tha_Erik + 1quote:Op donderdag 9 november 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Elvis Presley met Don't be cruel?
Nee, mijn vriendin kwam met Lydia !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Dus je vriendin kwam met het antwoord?
Wat is "flashen" ???quote:Op donderdag 9 november 2006 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Constateren we hier nu een overtreding van het 4e gebod?
"4. Gij zult zich niet laten flashen"
Ken?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef TrickyDick het volgende:
Ken met maan ???
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:58 schreef PatriotOnline het volgende:
stillevens?
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:58 schreef SaskiaR het volgende:
Het Barbizon Palace?
Je het antwoord laten voorzeggen door bv een vriendinquote:
quote:
woonden ze in een plaatje joh?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Barbizon is het plaatje waar de groep schilders woonde.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Bizons?
Daar moet nog een S tussenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:01 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
woonden ze in een plaatje joh?![]()
Oh, dat wist ik niet !!! Even voor de duidelijkheid ... Ik heb enkel en alleen naar een meisjesnaam met 5 letters gevraagd, beginnend met een "L" ... Ze spreekt geen Nederlands, dus de vraag kon ze niet weten !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je het antwoord laten voorzeggen door bv een vriendin
En het eerste geval kwam binnen via MSN. Vandaar.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef PatriotOnline het volgende:
mensen dan (of koeien)
Van mij mag je het punt houden want het antwoord dat je(zij) gaf was fout maar denk er aan aan andere mesnen vragen is dus niet toegestaanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet !!! Even voor de duidelijkheid ... Ik heb enkel en alleen naar een meisjesnaam met 5 letters gevraagd, beginnend met een "L" ... Ze spreekt geen Nederlands, dus de vraag kon ze niet weten !!!
Maar als jullie het puntje willen wegnemen, geen probleem !!! Ik denk niet dat er een dag gaat komen, waarop ik die lijst ga aanvoerenIk zal het echter niet meer doen !!!
Nee, zoek het lagerquote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef PatriotOnline het volgende:
wolkenluchten
PatriotOnline +1quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef PatriotOnline het volgende:
tjezus natuur ofzo, bos
Zo'n punt is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet !!! Even voor de duidelijkheid ... Ik heb enkel en alleen naar een meisjesnaam met 5 letters gevraagd, beginnend met een "L" ... Ze spreekt geen Nederlands, dus de vraag kon ze niet weten !!!
Maar als jullie het puntje willen wegnemen, geen probleem !!! Ik denk niet dat er een dag gaat komen, waarop ik die lijst ga aanvoerenIk zal het echter niet meer doen !!!
Informatie Beheer Moep.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:09 schreef PatriotOnline het volgende:
wow, als je maar vaak genoeg probeert...
Waar staan de letters IBM voor?
die van de computers ja
very closequote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Internaional buisness media?
Ik ga ff eten
+1 Lienekienquote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Lienekien het volgende:
international business machines
Oh? want?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah... BrandX. Jou had ik net nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |