Inhoud eerste nummer:quote:GMR is een nieuw multiplatform gamesmagazine. Het benadert het medium games op een volwassen manier. Een team van door de wol geverfde gamejournalisten schrijft op een serieuze maar toegankelijke manier over alles wat gamers interesseert. Informatieve previews, kritische reviews, boeiende interviews en interessante achtergrondartikelen, GMR is hét blad waarin dit, in hoge kwaliteit, terug te vinden is.
GMR behandelt alle belangrijke spelplatformen: de PC, PlayStation 2 en 3, Xbox en Xbox 360, Nintendo GameCube en Wii, maar ook de handheld spelcomputers Nintendo DS en PlayStation Portable en games voor de personal computer.
Iemand een idee wie dan en waar ze voor geschreven hebben?quote:Een team van door de wol geverfde gamejournalisten schrijft op een serieuze maar toegankelijke manier over alles wat gamers interesseert.
Nope, dat heb ik nog niet kunnen vinden. Zou me niets verbazen als ze Slet 't Hooft hebben gestrikt overigensquote:Op donderdag 9 november 2006 12:44 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Iemand een idee wie dan en waar ze voor geschreven hebben?
Lijkt me nu niet echt fijn als XBox magazine lid. Waarschijnlijk zetten ze het zo om en moet je op tijd protesteren om uberhaupt je geld terug te krijgen. Nee, dat vind ik toch geen stijlquote:Op donderdag 9 november 2006 13:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=90242
Dit is fappant. Wat een zootje.
N Gamer doet het ook en volgens mij hebben alle Nintendo fans wel een abo daaropquote:Op donderdag 9 november 2006 13:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik snap dat sowieso niet. Een tweemaandelijks blad uitbrengen. De markt is daar toch gewoon dood voor.
Als EDGE niet zo belachelijk duur was, zou ik hem geheid maandelijks halen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
N Gamer doet het ook en volgens mij hebben alle Nintendo fans wel een abo daaropJe hebt echter niets aan magazines tegenwoordig als ze niet iets speciaals bieden. De PU biedt bijvoorbeeld simpel leesvermaak en is redelijk grappig, de Edge is serieus en diepgaand. Met die twee bladen heb je genoeg.
V - Is er trouwens al een site?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:50 schreef bluebit het volgende:
iemand een linkje naar de website van het tijdschrift?
ik meen die V&A vorige week al gelezen te hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:59 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
V - Is er trouwens al een site?
A - Nee, maar daar zijn we druk mee bezig. Over een week moet de site online zijn.
Ben abonnee op 4 gamebladen, denk dat ik deze ook maar eens ga proberen (los nummer dan he). Het Xbox Magazine was best een leuk blad, maar ik vond er vaak niet boeiende spellen in staan, hopelijk is dat nu verbeterd...
Marco?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:44 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Iemand een idee wie dan en waar ze voor geschreven hebben?
Idd, wel een echt leuk blad.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als EDGE niet zo belachelijk duur was, zou ik hem geheid maandelijks halen.
Ongetwijfeld net zo bagger.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand het 2e nummer al?
Zoja is het een beetje goed?
De 1e vond ik namelijk niet zo boeiend
Schrijf jij er ook voor ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yeah right. GMR is dus allesbehalve bagger.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heeft gamer.nl banden met dat baggerblad?quote:Redacteur Gamer.nl / Student
Misschien geen bagger, maar wel dertien in een dozijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
Nope.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
[..]
Heeft gamer.nl banden met dat baggerblad?
ohja, want ik neem nu altijd mijn computer mee naar de wc....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:06 schreef Darklight het volgende:
Een game tijdschrift
Dat was vroeger leuk, toen je nog geen internet had
Elke euro waard.quote:
Ik ging vroeger al niet naar de WC om te lezen, en nu nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ohja, want ik neem nu altijd mijn computer mee naar de wc....![]()
FILE bedoel je? Die koop ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elke euro waard.
Ik ben nu zelfs die compilaties van oude delen aan het verzamelen!
Geweldig om te lezen hoe getwijfeld werd of de PSX de strijd met de Neo Geo en de Sega Genesis wel aankon.
JAquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
FILE bedoel je? Die koop ik ookGeweldig stuk. In dat artikel over de 3DO herken ik de PS3
De PSX is een beetje de Wii van toen. De Neo Geo de PS3, aangezien de games daarvoor toenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elke euro waard.
Ik ben nu zelfs die compilaties van oude delen aan het verzamelen!
Geweldig om te lezen hoe getwijfeld werd of de PSX de strijd met de Neo Geo en de Sega Genesis wel aankon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |