Relaxtquote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef ArendBarend het volgende:
Ik ga straks lekker jointjes roken
Altijd goed weer om te spacen, hequote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
RelaxtTis goed weer om te spacen
![]()
Hoi, lieverdquote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef liiszle het volgende:
een goedemiddag vrienden
Heyquote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef liiszle het volgende:
een goedemiddag vrienden
ok ok 3 uur geslapenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:14 schreef ArendBarend het volgende:
Als je niet geslapen hebt, dan kun je ook niet vroeg op
Hmm, ik ken het... slecht slapen is echt kuuuutquote:
Bij ons gaan ze altijd ongevraagd de ramen lappen, en dan verdomme nog een rekening op de bus doen ookquote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef Borkydude het volgende:
Waarom heb je niet geslapen dan?
Er komt hier net letterlijk een schoonmaakturk langs, of we hulp nodig hebben in het huishouden
Serieus?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze altijd ongevraagd de ramen lappen, en dan verdomme nog een rekening op de bus doen ook
ja.. kweet niet.. k lag in bed, en kwam maar niet in slaap.. toen om 3 uur realiseerde ik me dat ik vandaag naar de phych mmoest... en was vergeten een wekker te zetten.. dus snel gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef Borkydude het volgende:
Waarom heb je niet geslapen dan?
Er komt hier net letterlijk een schoonmaakturk langs, of we hulp nodig hebben in het huishouden
Waar dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef liiszle het volgende:
ik durf nooit mee weg te gaan uit PUB Sc.. jullie maken er zooon sooitje van als ik weg ben![]()
![]()
![]()
ja die 2 topics van gister.. wat een sooitje met Fvif en Agoriasquote:Op donderdag 9 november 2006 13:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar dan?
En je mag geeneens weg, dan word je verblijfsvergunning ingetrokken
Ja dat kan je verwachten met hun 2quote:Op donderdag 9 november 2006 13:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja die 2 topics van gister.. wat een sooitje met Fvif en Agorias
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef ArendBarend het volgende:
Ik vind fvif als ik eerlijk ben sowieso een kutuser
na weetje, dat het écht ontzettend meevalt..quote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef ArendBarend het volgende:
Ik vind fvif als ik eerlijk ben sowieso een kutuser
Hij is echt zo'n spuit 11, hij lult niet mee met het gesprek, maar maakt gewoon random domme opmerkingenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
na weetje, dat het écht ontzettend meevalt..
vind m zelfs best lief
als ie niet een van die gare 'Ik heb een kleine piemel' buien heeft
mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 13:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n spuit 11, hij lult niet mee met het gesprek, maar maakt gewoon random domme opmerkingen
exactquote:Op donderdag 9 november 2006 13:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n spuit 11, hij lult niet mee met het gesprek, maar maakt gewoon random domme opmerkingen
Ja, ik heb z'n msn niequote:Op donderdag 9 november 2006 13:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
mee eens
oke, op t forum vink m ook beetje irri zoafentoe
maar op msn issie oke![]()
Wrm da?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef B_BOY het volgende:
zo i9k ben weer terug. ik ga denk ik zaterdag weer eens spacen.
nee johquote:Op donderdag 9 november 2006 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, ik heb z'n msn nie
Hij is gothic-achtig toch?
Wachten waarop?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef B_BOY het volgende:
wel eens zin in. is al weer een tijdje geleden. egwoon lekker chill in de shop zitten blowtje erbij. moet zaterdag namelijk samen met een vriend van me 1,5 uur wachten dus dan is spacen wel echt chill
ja nee hij heeft zelfs kort haarquote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh dacht ik, hij liet eerst foto zien met lang haar enzo
Hm, verder weet ik ook niks van hem, beter maakt ie een Foboquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nee hij heeft zelfs kort haar
de trein naar antwerpen. is dus niet zo heel belangrijk. enne word chill gewoonquote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wachten waarop?Beter space je hem niet te hard als het belangrijk is
Oeh, Antwerpenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de trein naar antwerpen. is dus niet zo heel belangrijk. enne word chill gewoon![]()
Gozertquote:
ooooh!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hm, verder weet ik ook niks van hem, beter maakt ie een Fobo
Papa die belt of ik een broodje kip wil
chillen uitgaan ensowquote:Op donderdag 9 november 2006 13:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oeh, AntwerpenWat ga je daar doen?
Oma's receptquote:Op donderdag 9 november 2006 13:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooooh!![]()
![]()
ik ga zo even bij opa en oma eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |