Mee eens,quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef SeLang het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die namaak horloges?
Koop dan gewoon een leuke Seiko ofzo...
Aan zo'n pauper als jou verkoop ik 'm natuurlijk nooit.quote:
Ja maar ik heb OOK een Seiko Premier met zwarte wijzerplaat, en die is wel hardstikke origineelquote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef SeLang het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die namaak horloges?
Koop dan gewoon een leuke Seiko ofzo...
alsof je vraagt: Goh is die echt of is het een neppe?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:49 schreef M180 het volgende:
als die oom het niet verteld, nep.
Toch vind ik dit erg smaakvolquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:52 schreef raptorix het volgende:
Rolex is zo ontiegelijk lelijk, lomp, patserig en weinig smaakvol.
En dat vind jij raar?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef MacKniver het volgende:
Het is een aantal jaren geleden voorgekomen dat een beveiligingsmedewerker op Schiphol meen ik, een Rolex van 300k had gevonden en deze netjes had afgeleverd bij de gevonden voorwerpen. Dan mag je horloge nog zoveel diamantjes hebben, de beste man had meer stijl
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef MacKniver het volgende:
Het is een aantal jaren geleden voorgekomen dat een beveiligingsmedewerker op Schiphol meen ik, een Rolex van 300k had gevonden en deze netjes had afgeleverd bij de gevonden voorwerpen. Dan mag je horloge nog zoveel diamantjes hebben, de beste man had meer stijl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |