Sowieso mensen die geen account kunnen maken vanwege email problemenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon kansloos
nou meid, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En de laatste, onze Anime fan
nikuya
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
Beste _cath,
Gezien je leeftijd en je geslacht ben je verplicht een fotoboek aan te maken op http://fotoboek.fok.nl
Veel liefs,
Chriz2k.
kan het wel, maar ben eigenlijk van een andere afdeling.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zie net dat je magazijn medewerker bent! Heb je ook verstand van pallets stapelen?![]()
Oh, komen er geen foto's van je hoofd opquote:Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef _cath het volgende:
[..]
is goed,
komen alleen waarschijnlijk geen foto's op die jij graag wilt
Niet liegen tegen meisjes he, ouwe rukkertquote:Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, komen er geen foto's van je hoofd op?
ow ow ow dat is jeroenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En de laatste, onze Anime fan
nikuya
Hangt er vanaf of je knap bent.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef _cath het volgende:
iets mis met ICT
jah ben geen kakker persoon die zegt dat ze zo geweldig is.quote:
Maakt het uit?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef -Beer- het volgende:
ben je die linker of rechter?
Ik bedoelde van dat ze zo op elkaar lijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de nieuwbee's![]()
Ja echt 2 druppels water.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bedoelde van dat ze zo op elkaar lijken.
Ja maar jou echte 2ling zus isquote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef _cath het volgende:
ahh waarom zegt iedreen dat..
echt iedereen dnek dat dat me tweelingzusje is inplaats van degene die echt mijn tweelingzusje is
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef _cath het volgende:
ahh waarom zegt iedreen dat..
echt iedereen dnek dat dat me tweelingzusje is inplaats van degene die echt mijn tweelingzusje is
hij denkt dat hij heel tof is.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:11 schreef outcast_within het volgende:
of lift hij mee op de chicknewb exposure
200 postsquote:Op donderdag 9 november 2006 18:10 schreef outcast_within het volgende:
Is brain nu echt zo tof met +/- 200 posts?
Brainpower.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie is brain?
haha.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef _cath het volgende:
[..]
hij denkt dat hij heet tof is.
laat hem maar ff in zijn wereldje
Ah tof, ken je kees toevallig? Da's zo'n gozer die wel eens gezeik heeft met z'n kachel.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef _cath het volgende:
[..]
is goed,
komen alleen waarschijnlijk geen foto's op die jij graag wilt
[..]
kan het wel, maar ben eigenlijk van een andere afdeling.
dus doe het alleen als er mensen ziek zijn van de afdeling die daar wel verantwoordelijk is.
maar mijn baas heeft liever ook niet dat ik dat doe.
kan ik inkomen eigenlijk
Hoi Jeroenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef nikuya het volgende:
'lo mensen
O ja, zometeen pauze.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
haha.
Jou krijg ik morgen nog wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |