Jeetje pyl, wat ben jij wakker!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef pyl het volgende:
Barbara Bach?
Althans ik meen te weten dat er iemand bestaat met die naam.
quote:"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van SCH C&H HOC. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.
Ah, nu snap ik het.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef Z het volgende:
9 november 1989 viel de muur ...
Hm, ik zie toch wel een veelzeggende twinkel in het oog van de heer Genosse Honecker, pyl!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het.
Honecker was immers niet bepaald een meisje met fantasie - volgens mij hield hij er niet eens van, van meisjes met fantasie. Ik wel.![]()
Van de weeromstuit begin je plotseling de openingspost te fileren, kun je nagaan. Wat is er toch loos, waarde brompot?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Gellius het volgende:
Mijn reflexen raden geen Duitser meer in een pakje boter.
Dank.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef Gellius het volgende:
Wat een schitterende signatuur heb je trouwens, Z.
Zoiets?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Z het volgende:
[..]
Dank.
Kan jij die vissen niet even wegshoppen, dan kan Tokay het plaatje vervangen.
Als Gellius zich echt zo ergert aan die vissen, ga ik wel even op zoek naar die andere openingspost (daar waar ze niet in staan).quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Z het volgende:
Dank.
Kan jij die vissen niet even wegshoppen, dan kan Tokay het plaatje vervangen.
quote:
Ik mis ook al enige tijd een matigend amendement, trouwens.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef pyl het volgende:
Van mij mag die hele OP op de schop
Het is dwarrelende sneeuw!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:00 schreef Gellius het volgende:
Is je avatar nu helemaal volgesneeuwd Tokay, of is het gewoon een wit plaatje dat ik nu zie?
Mais oui!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef pyl het volgende:
Overigens: is dat de - in ieder geval eertijds - wonderschone Jacqueline Bisset, Tokay?
Ik kan die andere openingspost niet vinden!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Tokay het volgende:
Als Gellius zich echt zo ergert aan die vissen, ga ik wel even op zoek naar die andere openingspost (daar waar ze niet in staan).
En waarop is dat vermoeden gestoeld?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:16 schreef Tokay het volgende:
(ik vermoed overigens dat mr_a die beesten op zijn geweten heeft)
Op zijn naam natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef pyl het volgende:
[..]
En waarop is dat vermoeden gestoeld?
Omdat ik dit vond in een RJPvD-topic van heel lang geleden :quote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef pyl het volgende:
En waarop is dat vermoeden gestoeld?
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef Gellius het volgende:
Ik zou maar uitkijken dat je cavia niet stikt onder die hoop sneeuw Tokay. Ik zie het zo:
[afbeelding]
Ik zie ijsberen in een sneeuwstorm, Tokay.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Het moet dit plaatje zijn:
[afbeelding]
Zie je dat dan wel??
Of ze kan het heel goed verbergenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef Z het volgende:
Wat een verveelde blik. Niks geen fantasie.
O jee, foto is weer even naar het toilet!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef fotoloog het volgende:
Wat een toestanden,allemaal !
Helemaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef pyl het volgende:
Ondergesneeuwd?
Neuh,stopwoordjes op het werkquote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee, foto is weer even naar het toilet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |