bij mij is de link dood..quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef ToMaSZ het volgende:
bruteforce cracker gebruiken...
hier staat er 1.
Hoe groot is die zip?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey Fok!kers..
Ik wou net een zip document openen (die ik zelf had ingepakt) maar ineens vraagt ie een wachtwoord. ik weet wel dat ik een wachtwoord heb ingevoerd,, maar het was iets met cijfers en letters dus iets wat ik al heel gauw ben vergeten.. :'(
De map die ik had ingepakt is ook weg.. dus ik zal de zip file wel moeten kunnen kraken...
Op internet heb ik al gezocht en die komen weer aan met "Recovery" dus een passwordlist en dan gaat ie alle wachtwoorden raden.
maar deze wachtwoord is niet raadbaar vandaar dat er ook cijfers enzo bij zitten :'(
Kent iemand een Zip wachtwoord hacker/kraker.??
Thnx![]()
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je hebt altijd van die verwachtingen, zo met dat zip in de TT.
denk zown 30MB,, hoesow?quote:
Het was .rar.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je hebt altijd van die verwachtingen, zo met dat zip in de TT.
Als je hem even op usenet zet kraak ik hem wel even.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je hem even op usenet zet kraak ik hem wel even.
uiteraard onder de voorwaarde dat het je eigen zip is
Hmm dat zullen wel zips van het aivd zijn gezien je usericon en sympathie voor hezbollah, voor volksveiligheid kan ik je natuurlijk niet helpen![]()
wrm paas je niet meteen de proggie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:18 schreef pro2call het volgende:
jeroen[AT]hebikniet[punt]com
Upload hem effe naar http://www.yousendit.com/
en mail de link effe
Nee sorry.. mijn wachtwoord is geen woord. is iets wat niet bestaat zo iets als: "TURQ5232AZ" snapje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef ShadowM het volgende:
http://www.vdgsoftware.com/uzc.html
is geen free tool, maar je kan een trial proberen, die decrypt tot 5 tekens ... mischien et proberen waard ?
so ? ding heeft ook een bruteforcer in zichquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee sorry.. mijn wachtwoord is geen woord. is iets wat niet bestaat zo iets als: "TURQ5232AZ" snapje?
anyweej als ik me het goed herinner ( is al ffies terug dat ik dat progje heb gebruikt) als je wachtwoord langer is dan de 5 tekens die de trial aankan, kan je die eerste 5 wel zien .....mischien dat et je dan weer tebinen schiet ?quote:The program offers the following search methods:
* Password Wizard provides easy step-by-step password recovery.
* Brute Force Attack will test all possible passwords.
* Smart Search will test all "pronounceable" passwords.
* Dictionary Search can use a built-in or external dictionary.
* Date search will apply more than 5,000 date formats to a given date range.
* Customized search will use your own search template.
* Guaranteed decryption method will decrypt your .DOC or .XLS file regardless of password used. Extraordinarily fast on Pentium 4, takes only few days to decrypt!
* Plaintext attack will decrypt your whole encrypted .ZIP file if you have another unencrypted ZIP file (called plaintext file), which contains at least one file from the encrypted archive.
Dan isie nog wel een paar weken bezigquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee sorry.. mijn wachtwoord is geen woord. is iets wat niet bestaat zo iets als: "TURQ5232AZ" snapje?
Jezus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Turquaz52 het volgende:
80MB:
[afbeelding]
No-Way dat ik em zomaar weg geef,, alleen als je mij een proggie stuurt die de zip kan kraken,, dan geef ik em wel.. doe maar wat je er dan niet mee laten kan![]()
das niet alles wat ik heb gezipt,, o.a. dit ook (626 Ripped Sits.):quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
Gast, begin je collectie maar opnieuw..
Wat je in die Zip hebt zitten is dikke bagger..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wrm paas je niet meteen de het proggie?Ik geef je de ZIP wel als ik hem heb gecracked.. Niet iedereen hoeft het te hebben
![]()
quote:
Denk je dat ik me met zown kleine dingen ga bezig houdenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef thomzor het volgende:
ahahahahahahahahaha wat intens triest dit, iemand die denkt dat ie tof is met `hacks` en dan niet eens een zipje kan openmachen met n pw erop, of iig stom genoeg is om een wachtwoord erop te zetten en het te vergeten
Je hebt er mailbommen instaan, trojaanse paarden en nog veel meer ongein, het lijkt me niet dat dat legaal is op FOK!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Denk je dat ik me met zown kleine dingen ga bezig houden![]()
Je denkt toch niet dat wij ons bezig gaan houden met je?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Denk je dat ik me met zown kleine dingen ga bezig houden![]()
Ik ga op vakantiequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:02 schreef Slarioux het volgende:
3-0, jij trakteert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |