En hoe verklaar je dan dat die vriendinnen hetzelfde vinden als ik?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt haar op dat voetstuk gezet en voor jou is ze daar nu keihard afgedonderd. Jij vindt dat je haar nu op haar 'val' moet wijzen. Waarschijnlijk heeft zij gewoon al die tijd al normaal met de voeten op de grond gestaan.
Misschien lullen die maar een beetje met je mee. Ik heb die meiden toch al niet zo hoog omdat ze achter haar rug om persoonlijke informatie doorkletsen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat die vriendinnen hetzelfde vinden als ik?
Ja, dat klopt. Maar dat dat in één maand tijd gebeurt en dan tegen alle principes in vind ik erg opmerkelijk. Bovendien heeft ze geen spijt van onze relatie en vond ze dat vorige week nog het mooiste dat haar was overkomen. Toen was ze dus al met die vent naar bed gegaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
Mensen veranderen, meneertje.
Zeker als ze jong zijn en groter groeien, meer levenservaring krijgen, leren van hun fouten
Ga ik ook doen. Moreel zijn haalt niets uit. Je kunt maar beter een player zijn, dan heb je dit geouwehoer niet. Ik heb er zeker van geleerd.quote:Jammer dat jij die fase lijkt te gaan overslaan.
Veranderen zou je goed doen, dit is namelijk niets.
quote:En trouwens, ms is je ex nu juist wel zichzelf, sinds ze van jou af is.
Dat jij haar zo niet kent, zegt niets verder dus.
Dat m'n ex veranderd is heeft niet alleen gevolgen op mij. Ze gedraagt zich steeds vreemder tegenover haar vriendinnen en dat is in negatieve zin.quote:En wat die vriendinnen betreft, wat hebben ze te winnen?
Ja, mensen zijn kut. Misschien dat ik ook zo kortzichtig ben als ik door dergelijk volk teleurgesteld ben over een aantal jaar.quote:Niets behalve zichzelf beter voelen, zij is een slet, wij niet.
Dat heb je wel vaker met dames, hoor, oppervlakkig poeslief naar elkaar, maar achter de rug wensen ze elkaar de hel in, omdat die ene mooier, aantrekkelijker, slimmer, vrijer, spontaner, succesvoller is dan zij.
Toch bedankt.quote:Zo, dit was het, je verveelt me nu al dus anderen mogen je verder verbaal om de oren slaan
Ze hebben nooit met me meegeluld. Toen ik nog verliefd was zeiden ze dat ik m'n ex met rust moest laten en waren ze boos. Onlogisch om dat nu ineens wel te doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien lullen die maar een beetje met je mee. Ik heb die meiden toch al niet zo hoog omdat ze achter haar rug om persoonlijke informatie doorkletsen.
Het is toch wel logisch dat iemand anders in zijn vel kan zitten als dingen om haar heen drastisch veranderd zijn? Als zij daardoor erg veranderd is dan is dat zo. Als zij zich er goed bij voelt, prima, anders haar probleem. Als zij er mensen mee wegjaagt is dat haar verlies, niet (meer) de jouwe. Laat haar lekker. En om nou zelf door te slaan van ene op andere moment naar iemand die alles rustig aan deed en eerlijk etc was naar een player is toch ook onzin? Bovendien (als het al lukt) is dat dan toch een bewijs dat mensen in een korte tijd om kunnen slaan?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat dat in één maand tijd gebeurt en dan tegen alle principes in vind ik erg opmerkelijk. Bovendien heeft ze geen spijt van onze relatie en vond ze dat vorige week nog het mooiste dat haar was overkomen. Toen was ze dus al met die vent naar bed gegaan.
[..]
Ga ik ook doen. Moreel zijn haalt niets uit. Je kunt maar beter een player zijn, dan heb je dit geouwehoer niet. Ik heb er zeker van geleerd.
[..]
Nouja, niemand kent haar zo. Zelfs haar moeder zei dat ze veranderd was nadat het uit was. Ze is echt niet zichzelf, dat is een ding dat ik zeker weet.
[..]
Dat m'n ex veranderd is heeft niet alleen gevolgen op mij. Ze gedraagt zich steeds vreemder tegenover haar vriendinnen en dat is in negatieve zin.
[..]
Ja, mensen zijn kut. Misschien dat ik ook zo kortzichtig ben als ik door dergelijk volk teleurgesteld ben over een aantal jaar.
[..]
Toch bedankt.
Haha, wat heb jij het mis.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:19 schreef zagreb het volgende:
het feit dat je al anderhalf uur aan het ventileren bent dat ze zichzelf moet worden, wanneer is dat dan?
Als je haar haar mond gesnoerd hebt????
en ja, dit soort dingen kunnen uitdraaien op gruwelpraktijken.
Man man wat ben jij zielig, denk je nu echt dat "haar nog even zeggen waar het op staat"haar nog interesseert???
Zij is totaal niet meer geinteresseerd in jou en die meiden al helemaal niet.
Vast wel!quote:Dat zijn gewoon sensatie bakken en straks als het mis loopt zeggen" ja wij bemoeien ons er niet mee"....Maar ondertussen zorgen ze wel dat het lontje aan blijft..(jij dus).
Als ik jou was ging ik nu naar de dokter en zou hem zeggen wat je voelt.
Wordt je tenminste tegen jezelf beschermd, want eng ben je!!!!
Ga ik ook doen, maar ik ga ook nog één keer vertellen wat ik van haar huidige staat vind.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is toch wel logisch dat iemand anders in zijn vel kan zitten als dingen om haar heen drastisch veranderd zijn? Als zij daardoor erg veranderd is dan is dat zo. Als zij zich er goed bij voelt, prima, anders haar probleem. Als zij er mensen mee wegjaagt is dat haar verlies, niet (meer) de jouwe. Laat haar lekker.
Maar ik doe het bewust en zeg dan ook dat ik veranderd ben. Zij zegt dat er niets is veranderd.quote:En om nou zelf door te slaan van ene op andere moment naar iemand die alles rustig aan deed en eerlijk etc was naar een player is toch ook onzin? Bovendien (als het al lukt) is dat dan toch een bewijs dat mensen in een korte tijd om kunnen slaan?
Ja want jij weet precies hoe het zit, dat blijkt wel. Je bent echt een enorme loserquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Haha, wat heb jij het mis.
[..]
Vast wel!
Ik ga mijn geluk ook ergens anders zoeken, dat sowieso. M'n ex is bijna een afgesloten hoofdstuk. Wat jullie maar niet wil doordringen is dat ik wel degelijk om haar geef en het jammer vind dat ze zo verandert. Ik wil haar er alleen nog op wijzen dat ze verandert, de conclusie mag ze zelf trekken.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:23 schreef AcidBurner het volgende:
Nou nou nou ... zijn we nu nog aan het zeuren. Wel een klein ding. Een beetje beleefd blijven he vrouwtjes. Tis niet omdat deze man emotioneel helemaal in de war is dat jullie moeten gaan schelden he. En nog een keertje dan ... TS laat het gaan.... TS ga het geluk ergens anders zoeken! ... Luister goed naar de mensen die je hier raad geven, ze hebben het allemaal meegemaakt. Luister ... en denk na over hoe je jezelf wil zien binnen een paar maanden.
Ik weet hoe het zit en ik weet hoe het zat. Het verschil daarin frustreert mij en anderen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja want jij weet precies hoe het zit, dat blijkt wel. Je bent echt een enorme loser![]()
Ja maar ook al vind jij het jammer, in dit geval moet je leren accepteren dat jij hier geen invloed meer op hebt, of iig ook niet het recht hebt om dingen voor haar te bepalen. Met haar gaan praten om haar duidelijk te maken hoe "fout" ze in jouw ogen bezig is is dan ook nutteloos omdat je alleen maar water op het vuur gooit daarmee omdat je zelf je ei kwijt wil. Zij kan en wil er waarschijnlijk helemaal niets mee en jou zal het ook niet helpen omdat je niet bereikt wat je nu hoopt.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga mijn geluk ook ergens anders zoeken, dat sowieso. M'n ex is bijna een afgesloten hoofdstuk. Wat jullie maar niet wil doordringen is dat ik wel degelijk om haar geef en het jammer vind dat ze zo verandert. Ik wil haar er alleen nog op wijzen dat ze verandert, de conclusie mag ze zelf trekken.
Wat niet tot jou doordringt is dat wij allemaal snappen waar jij mee bezig bent, alleen jijzelf nog niet. Het is over en uit. Ze hoeft jouw mening niet, daar zit ze niet op te wachten. Jij wil die aan haar opdringen. Je moet en zal het haar laten weten. En wat heb je daaraan? Dan zegt zij van "ja en? das jouw mening en die boeit me nou net voor geen meter meer". En dan. Dan sta je daar. Ga je in 2 seconden van "haaha, ik ga jouw eens even precies zeggen wat ik denk, als wraak omdat je me hebt gedumpt' naar 'kut" omdat zij je pwnt door te zeggen dat het haar niet boeit.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga mijn geluk ook ergens anders zoeken, dat sowieso. M'n ex is bijna een afgesloten hoofdstuk. Wat jullie maar niet wil doordringen is dat ik wel degelijk om haar geef en het jammer vind dat ze zo verandert. Ik wil haar er alleen nog op wijzen dat ze verandert, de conclusie mag ze zelf trekken.
Maar dan heb ik het in ieder geval gezegd. Anders zal ik altijd met de vraag blijven lopen "Weet ze wel waar ze mee bezig is? Is het bewust?" en dat soort dingen. Nadat ik het gezegd heb kan ik haar definitief afsluiten.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja maar ook al vind jij het jammer, in dit geval moet je leren accepteren dat jij hier geen invloed meer op hebt, of iig ook niet het recht hebt om dingen voor haar te bepalen. Met haar gaan praten om haar duidelijk te maken hoe "fout" ze in jouw ogen bezig is is dan ook nutteloos omdat je alleen maar water op het vuur gooit daarmee omdat je zelf je ei kwijt wil. Zij kan en wil er waarschijnlijk helemaal niets mee en jou zal het ook niet helpen omdat je niet bereikt wat je nu hoopt.
En hoe weet jij dat, Dr. Phil?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat niet tot jou doordringt is dat wij allemaal snappen waar jij mee bezig bent, alleen jijzelf nog niet. Het is over en uit. Ze hoeft jouw mening niet, daar zit ze niet op te wachten.
Het is geen wraak en al helemAAAAAAAAAAAAAAL NIET OMDAT ZE ME HEEFT GEDUMPT. Als je dat denkt kan ik je al niet meer serieus nemen want dan heb je me helemaal niet gevolgd.quote:Jij wil die aan haar opdringen. Je moet en zal het haar laten weten. En wat heb je daaraan? Dan zegt zij van "ja en? das jouw mening en die boeit me nou net voor geen meter meer". En dan. Dan sta je daar. Ga je in 2 seconden van "haaha, ik ga jouw eens even precies zeggen wat ik denk, als wraak omdat je me hebt gedumpt' naar 'kut" omdat zij je pwnt door te zeggen dat het haar niet boeit.
Nee, want ik weet haar reactie al. Zij zal zeggen dat ze niet is veranderd en dat het nou eenmaal zo is. Maar dan ben ik mijn ei kwijt en zal zij er onbewust over gaan nadenken. Wat ze daar dan mee doet is irrelevant, ik heb het dan iig kunnen afsluiten.quote:En dan. Ga je dan naar huis toe met het idee van "dat heb ik even mooi gedaan, want ze weet nu wat ik vind?" Of ga je dan naar huis met een onbevredigend gevoel omdat zij niet de reactie gaf waar jij eigenlijk naar op zoek bent? Ik denk namelijk het laatste, sterker nog, dat weet ik wel zeker.
Dat denk je nu... en het valt toch altijd tegen. Want als ze niet reageert zoals jij hoopt, heb je weer een andere onbevredigde vraag of onbevredigd gevoel. Accepteer de situatie zoals ie nu is en ga door met je eigen leven...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het in ieder geval gezegd. Anders zal ik altijd met de vraag blijven lopen "Weet ze wel waar ze mee bezig is? Is het bewust?" en dat soort dingen. Nadat ik het gezegd heb kan ik haar definitief afsluiten.
Wedden dat je dat niet doet!! ... Dan zoek je wel weer een andere reden om in haar leven te blijven... Arokhje we hebben dat allemaal meegemaakt hoor. Laat het gaan alvorens je obsessie nog ziekelijkere proporties aanneemt. Echt ik weet waar ik over spreek. Ze weten het hier allemaal hoor! ... Let it go.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het in ieder geval gezegd. Anders zal ik altijd met de vraag blijven lopen "Weet ze wel waar ze mee bezig is? Is het bewust?" en dat soort dingen. Nadat ik het gezegd heb kan ik haar definitief afsluiten.
Maar ik ken haar en ik weet hoe ze zal reageren. Sowieso ziet ze mij als ex met wie ze niet kan opschieten, want dat hadden haar vriendinnen ook. Vreemd genoeg kon ze met mij wel opschieten toen het uit was en was het heel gezellig nog, en dat maakte haar in de war. Daarom wilde ze me niet zien. Wanneer ik heb de dingen heb gezegd zal ze zeggen dat ze niet is veranderd en dat ik onzin praat en weet ik wat. Die reactie krijg ik vrijwel zeker, maar dan heb ik het in ieder geval gezegd en kan ik haar definitief vergeten. Het is dan een hopeloze zaak. Nu heb ik nog het idee dat ik er iets aan kan doen (haar situatie, that is).quote:Op donderdag 21 december 2006 12:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat denk je nu... en het valt toch altijd tegen. Want als ze niet reageert zoals jij hoopt, heb je weer een andere onbevredigde vraag of onbevredigd gevoel. Accepteer de situatie zoals ie nu is en ga door met je eigen leven...
Geloof me, ik wil niet meer in haar leven blijven. Niet zoals ze nu is. Dat laatste gesprek zal dus ook echt het laatste zijn, dan gaat ze foetsie. Weg.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet doet!! ... Dan zoek je wel weer een andere reden om in haar leven te blijven... Arokhje we hebben dat allemaal meegemaakt hoor. Laat het gaan alvorens je obsessie nog ziekelijkere proporties aanneemt. Echt ik weet waar ik over spreek. Ze weten het hier allemaal hoor! ... Let it go.
Ik geloof dat iedereen nu wel zon beetje uitgepraat is zo. De adviezen zijn gegeven en jouw mening is en blijft hetzelfde. Meer is er niet aan toe te voegen. Beetje dwars ben je wel denk ik, als je met dit soort dingen wil leren omgaan zou ik aanraden ieders advies hier iets meer in overweging te nemen ipv perse voet bij stuk te houden dat het jou gaat helpen om haar nog 1x te spreken... mgoed, jouw beslissing.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil niet meer in haar leven blijven. Niet zoals ze nu is. Dat laatste gesprek zal dus ook echt het laatste zijn, dan gaat ze foetsie. Weg.
Psychopaten-taal, stalker-taal, wat een enge manier heb jij om te laten merken dat je om iemand geeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nonsens, daaar ben je teveel gekrenkt voor, je bent een domoor die de zaken niet kan accepteren zoals ze zijn, daar gaat een volgende gesprek en 20 erna echt niets aan veranderen hoor. Ook na dat gesprek zul je nog iedere nacht huilend in je bed liggen van zieligheid, boosheid, frustratie, onbegrip, tot het moment dat je beseft dat alle ellende uit jouw hoofd komt en niet uit haar gedrag of principes.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil niet meer in haar leven blijven. Niet zoals ze nu is. Dat laatste gesprek zal dus ook echt het laatste zijn, dan gaat ze foetsie. Weg.
Tuurlijk wel. Dat is ieders recht. Jij noemt mij nu toch ook een creep? Mag hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef Roquefort het volgende:
So what dat ze andere principes heeft dan enkele maanden geleden, het geeft je niet het recht om haar een hoer te vinden, of een slet
Mijn mening is constant veranderd hoor. Van begin af aan heb ik me afgevraagd hoezo het ineens uit was, hoezo ze ineens niet meer vrienden kon zijn. Toen heb ik van Fokkers aangenomen dat ze loog, dat ze helemaal geen vrienden meer wilde zijn. Dit bleek niet waar te zijn; ze hoorde namelijk van een vriendin dat die nooit met exen om kon gaan en dus vond ze dat zij dat ook niet kon. Ik neem ook absoluut ieders advies in overweging, maar de meeste adviezen/verklaringen zijn gewoon eenvoudig te weerleggen omdat ik haar wel degelijk ken. Bovendien; ik ben haar kwijt, ik laat haar gaan, ik ga me niet meer met haar bemoeien. Dan kan ik tenminste nog één keer met haar praten, toch? Ik ben tenslotte toch 8 maanden bij haar geweest en we zijn in die periode alles voor elkaar geweest. Misschien is het ook wel beter dat ze zo veranderd is, want deze ex zou nooit op mijn pad kunnen komen. Maar dan is het nog altijd moeilijk om te accepteren dat ze zo veranderd is.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen nu wel zon beetje uitgepraat is zo. De adviezen zijn gegeven en jouw mening is en blijft hetzelfde. Meer is er niet aan toe te voegen. Beetje dwars ben je wel denk ik, als je met dit soort dingen wil leren omgaan zou ik aanraden ieders advies hier iets meer in overweging te nemen ipv perse voet bij stuk te houden dat het jou gaat helpen om haar nog 1x te spreken... mgoed, jouw beslissing.
Ik huilde toen het uit was, toen ze me niet meer wilde zien. Gisteren hoorde ik wat ze had gedaan en ik heb de hele nacht wakker gelegen, maar niet om verdriet. De ellende zit inderdaad in mijn hoofd, maar komt wel voort uit mijn overtuiging dat zij is veranderd. En die overtuiging is niet alleen de mijne.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nonsens, daaar ben je teveel gekrenkt voor, je bent een domoor die de zaken niet kan accepteren zoals ze zijn, daar gaat een volgende gesprek en 20 erna echt niets aan veranderen hoor. Ook na dat gesprek zul je nog iedere nacht huilend in je bed liggen van zieligheid, boosheid, frustratie, onbegrip, tot het moment dat je beseft dat alle ellende uit jouw hoofd komt en niet uit haar gedrag of principes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |