She just wants to be loved and feel wanted... (it's as simple as that!)quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:10 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.
En ik ben dan ook zeer dankbaar voor alle reacties.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Dude, hou op met dit toneelspel. Tenzij we t mogen filmen, kan nog een kaskraker worden.![]()
Je bent 20, maar je hersencellen zijn blijkbaar niet meegegroeid. Ik heb je verhaal gevolgd. Tis klote allemaal, ik weet wat je doormaakt, hoor. Been there, done that. Maar wraak nemen? WTF. Daar schiet je toch niks mee op. Ja ze is fout geweest, maar moet je dan nog een trap na geven?
Je bent geloof ik eerder jaloers dan echt boos op haar. Zet haar uit je leven. Je zet jezelf alleen maar voor lul en je geeft jezelf een slechte naam hierdoor "Dat is die jongen die zn ex helemaal kapot gemaakt heeft, pas maar op met hem!" Wil je dat soms? Dan moet je vooral doorgaan.
Verspilde energie en tijd. Concentreer je op wat anders. Zoek je vrienden op, beoefen je hobbies, ga lekker uit etc.
Enkel advies, wat je ermee doet zal me een worst wezen. Maar je hebt dit topic geopend om reacties te krijgen, nou die heb je gekregen, aan jou de taak te bepalen wat je ermee doet. Als je alleen naar jezelf wil luisteren, moet je dat vooral doen.![]()
Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.
En al ZOU ze veranderd zijn,w at dan nog?
Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.
Dat is wel heel manipulatief.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:07 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik haar niet meer kon zien omdat ze iets met hem zou krijgen. Toen kwam ze zelf met "neee nee dat wordt niets, echt niet, ik beloof het". Ik bleef constant zeggen "Jawel, ik zie dat het iets wordt" en zij haalde míj over om haar te geloven.
Geloof me, ze meende het... jullie vullen nu ook voor haar in dat zij eigenlijk geen vrienden wilde zijn. Ik denk dat ik haar tóch ietsje beter ken dan julliequote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minder dan dat jij dacht dus. STOP ermee om dingen voor haar in te vullen.
Yeah, rightquote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En ja, ik ben nu ook helemaal over haar heen.
Maar daar was ze juist altijd zo trots op.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijn
In dat eerste zit wel wat ja. Maar daarom is dat ook het laatste wat ik wil doen nog: even met haar praten en haar duidelijk maken hoe ik nu over haar denk, dat ze daadwerkelijk is veranderd. Ik vind het gewoon doodzonde dat zo'n unieke meid zo 'gewoon' wordt en haar vriendinnen waren het met me eens. We zouden met z'n drieën met haar gaan praten zelfs om haar weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef bigbird het volgende:
[..]
Soms hebben mensen niet door wat de invloed van anderen op hen kan zijn. In dat geval is er voor haar gevoel niets veranderd... Of misschien toch het willen voorkomen van een enorme discussie en het gevoel dat ze anders overal een verklaring aan je moet geven.. .
Maar ze is toch vrij om dan te doen wat ze wil? Hier wordt gezegd dat ze me niet als vriend wilde. Als ze dat niet wil, dan zegt ze toch gewoon: "Okee, dan zie ik je niet meer"?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is wel heel manipulatief.
Een interventionquote:Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
In dat eerste zit wel wat ja. Maar daarom is dat ook het laatste wat ik wil doen nog: even met haar praten en haar duidelijk maken hoe ik nu over haar denk, dat ze daadwerkelijk is veranderd. Ik vind het gewoon doodzonde dat zo'n unieke meid zo 'gewoon' wordt en haar vriendinnen waren het met me eens. We zouden met z'n drieën met haar gaan praten zelfs om haar weer terug te krijgen.
Dat is jouw beeld idd.. Misschien voelt het voor haar nog niet zo sterk en is ze dingen aan het aftasten... Een beetje de dingen verkennen en helemaal niet met een bewuste bedoeling. En misschien ook niet en heb jij gelijk, maar wat dan nog? Zoals al eerder gezegd, de meeste relaties eindigen met "we blijven vrienden" en bloeden dood, en wat een ex doet en waarom is jouw zaak niet meer. Of jij haar veranderende gedrag nou fijn vindt of niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar daar was ze juist altijd zo trots op.Dan zag ze een tas in de winkel en dan zei ze "Die is zo lelijk! Die ga ik kopen!"
Ze kocht ook alleen kleren als niemand anders ze had, maar dan wel van een merk a.h.w. En ze denkt nog steeds dat ze zo uniek is (denk ik), maar ze wordt dus 'gewoon'. Volgens mij (en let op, dat is mijn interpretatie) wil ze nog steeds uniek zijn, maar vergeet ze dat dat zo niet gebeurt.
Nee, dat gebeurde daarna zelfs.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een interventionOmdat ze met een ander naar bed is geweest terwijl ze vrijgezel is
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar ze meende echt, absoluut oprecht en daar zou ik al m'n geld op te zetten, dat ze me niet kwijt wilde als vriend.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat is jouw beeld idd.. Misschien voelt het voor haar nog niet zo sterk en is ze dingen aan het aftasten... Een beetje de dingen verkennen en helemaal niet met een bewuste bedoeling. En misschien ook niet en heb jij gelijk, maar wat dan nog? Zoals al eerder gezegd, de meeste relaties eindigen met "we blijven vrienden" en bloeden dood, en wat een ex doet en waarom is jouw zaak niet meer. Of jij haar veranderende gedrag nou fijn vindt of niet...
Was het maar zo makkelijk, dat zou een hoop ellende voorkomen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar ze is toch vrij om dan te doen wat ze wil? Hier wordt gezegd dat ze me niet als vriend wilde. Als ze dat niet wil, dan zegt ze toch gewoon: "Okee, dan zie ik je niet meer"?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:24 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde daarna zelfs.
Maar waarom heeft ze dat niet gedaan als ze me niet meer als vriend wilde (wat ze dus wel wilde op dat moment)? Waarom koos ze ervoor die belofte te maken als ze me helemaal niet meer als vriend wilde? Ze kon ook zeggen: "okee, we stoppen" en kon dan met Mark verder, precies zoals ze zou willen volgens velen hier. En toch doet ze dat niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, dat zou een hoop ellende voorkomen.
Ik had met haar vriendinnen gepraat over het feit dat m'n ex zo erg zichzelf aan het kwijtraken was. Haar vriendinnen waren het, verbazend genoeg (ik heb ze namelijk ook tegen me gehad in 't begin van het uitmaken) helemaal met me eens. Ze wilden dat we met z'n drietjes met m'n ex gingen praten om haar mogelijk op andere gedachten te krijgen. Daarna ging ze met Mark rotzooien.quote:
Omdat ze op dat moment ook echt vrienden wilde blijven of toch om de druk. En misschien geen van beide maar omdat het soms moeilijk is om ineens definitief ergens mee te stoppen en ze voor zichzelf nog even tijd nodig had om alles stapje voor stapje af te sluiten..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar waarom heeft ze dat niet gedaan als ze me niet meer als vriend wilde (wat ze dus wel wilde op dat moment)? Waarom koos ze ervoor die belofte te maken als ze me helemaal niet meer als vriend wilde? Ze kon ook zeggen: "okee, we stoppen" en kon dan met Mark verder, precies zoals ze zou willen volgens velen hier. En toch doet ze dat niet.
Druk was er imo niet, dus ik denk inderdaad omdat ze ook echt vrienden wilde blijven. En vandaar ook dat ik zo beduusd ben.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Omdat ze op dat moment ook echt vrienden wilde blijven of toch om de druk. En misschien geen van beide maar omdat het soms moeilijk is om ineens definitief ergens mee te stoppen en ze voor zichzelf nog even tijd nodig had om alles stapje voor stapje af te sluiten..
je bent eng, weet je dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef Arokh86 het volgende:
Kleine update die het vermelden waard is. Voor wie niet alles heeft gelezen een korte samenvatting:
Uit met vriendin, vriendin altijd heel veel principes e.d., echt een geval apart. Het is anderhalve maand uit en intiem zijn betekent echt iets voor ons, iets dat je niet zomaar doet. Pas na een half jaar deden we iets aan sex zeg maar. Nu is het anderhalve maand uit en blijkt dat ze twee weken geleden, 30 dagen na het uitmaken (!!!) bij eerdergenoemde kerel is blijven slapen en daar verder is gegaan in 1 nacht dan wij in 8 maanden tijd.
Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...
Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken. Het is genoeg geweest zo. Ik ben lang genoeg te aardig voor haar geweest. Aan de ene kant ben ik blij dat dit is gebeurd, aangezien ik haar nu echt kan vergeten. Of nou, vergeten... vergeten zal ik die leuke meid die mijn vriendin was nooit, maar de meid die nu diezelfde naam draagt is niet meer dezelfde als die van wie ik hield en houd. Ik had altijd alles voor haar over, maar nu gaat ze te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |