Overigens, Arokh, je bent mischien te veel bezig met wat ze doet, met wie, en waarom ze doet/deed zoals ze doet/deed.
Als je via vrienden/vriendinnen gaat zoeken naar duidelijkheid, dan is de kans groot dat hun verhalen verdraaid zijn, en ga je mischien dingen bedenken die totaal niet waar zijn.
Ik heb zelf ook supersterke gevoelens gehad voor iemand, denkend dat zij de ware was, en op dat moment leek ze ook gewoon perfect. We begonnen steeds dichter bij elkaar te komen en uiteindelijk zei ze zelfs dat ze verliefd op me was
![]()
.
Toen ineens had ze een gesprek met haar ouders gehad en vertelde me dat ze het niet zo'n goed idee vind nog verder met mij te gaan.
Ik heb dus niet eens een relatie gehad, ik kan me voorstellen dat nadat je een relatie van een paar maanden gehad te hebben het waarschijnlijk nog erger voelt.
Vervolgens ging ik (herkenbaar) precies volgen wat ze en met wie, en ontdekte ik dat ze weer met iemand anders aan het praten was die ze wel leuk vond, ik ergerde me natuurlijk kapot en ik had er niks aan.
Uiteindelijk heb ik besloten om gewoon alles los te laten, en me te focussen op andere dingen, en dat hielp echt. Een paar maanden later had ik mijn huidige vriendin ontmoet, en dacht ik nooit meer aan dat meisje en ellendige situatie.
Het heeft uiteindelijk meer dan anderhalf jaar geduurd voordat ik weer normaal 'vrienden' met haar kon zijn.
Nu heb ik al 2 en een half jaar een gelukkige relatie met mijn huidige vriendin, en als ik terugkijk op die situatie van toen denk ik nu echt bij mezelf, waar was ik mee bezig, en kan ik er zelfs om lachen.
Ik denk dat het vooral tijd gaat kosten Arokh, want tijd heelt, en des te eerder je jezelf eroverheen zet, des te beter.