abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43399228
Ja, en dat is dus deel van de verwarring. Toen ik vroeg waarom ze 't uitmaakte, was het antwoord 'dat ze ging nadenken'. Conclusie van het denken was dat haar gevoel zei dat ze niet meer verliefd was. Daarvoor had ze dit niet ervaren. Zij vroeg zich zelf ook al af waarom haar vriendin dat zei en haar vriendin zelf wist het ook niet, maar ze 'vond het gewoon zo'. Dat heeft mijn vriendin tot denken aangezet. Het gaat dus eigenlijk helemaal nergens over.

Dit weet ik allemaal omdat ze me dit dus allemaal zelf heeft verteld vorige week.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:38:19 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399404
Jezus, wat een puberaal gebrabbel..

En waarom wordt dit desbetreffend wicht zo opgehemeld door jou?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43399495
Omdat ik van haar houd!

Je hebt echt geen idee hoeveel ze voor me betekende. Met haar ging alles goed en kon ik alles en dat soort geziemel. En ik was dus verliefd op haar, wat ik niet zomaar word.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:42:46 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399546
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Arokh86 het volgende:
Omdat ik van haar houd!

Je hebt echt geen idee hoeveel ze voor me betekende. Met haar ging alles goed en kon ik alles en dat soort geziemel. En ik was dus verliefd op haar, wat ik niet zomaar word.
Oke, de standaard infatuaition-fase dus . Je komt er wel overheen knul.
pi_43399710
Absoluut. Genoeg afleiding zoeken e.d., maar ik hoop dat er geen dingen fout gaan vóórdat ik over haar heen ben. Het gaat nu al erg kut allemaal (vooral school en werk, wat toch vrij cruciaal is beide) en ik vrees dus voor het moment dat ze echt iets met die jongen krijgt. Dat wordt een enorme klap en ik ben er al wel íets beter aan toe, maar ik vrees voor een terugval wanneer het zover is.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:49:52 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399776
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:47 schreef Arokh86 het volgende:
Absoluut. Genoeg afleiding zoeken e.d., maar ik hoop dat er geen dingen fout gaan vóórdat ik over haar heen ben. Het gaat nu al erg kut allemaal (vooral school en werk, wat toch vrij cruciaal is beide) en ik vrees dus voor het moment dat ze echt iets met die jongen krijgt. Dat wordt een enorme klap en ik ben er al wel íets beter aan toe, maar ik vrees voor een terugval wanneer het zover is.
Vreemd genoeg heb ik zelf ervaren dat zodra het duidelijk is dat iemand echt niet meer terugkomt (en een ander heeft) je er sneller overheen raakt, ook al denk je van te voren het tegenovergestelde
pi_43399979
Is die stad of regio niet groot genoeg om haar niet te zien?
pi_43400055
Arokh86:
http://www.fastseduction.com/mailbag/2002-06-24a.shtml

Kijk eens of je daar wat in herkent. Aangezien je 'xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx' smst en ze je 'een hele goede vriend' noemde.

Daarnaast moet je het contact zo minimaal mogelijk met haar maken. Ze wil je niet meer. Je moet niet met d'r gaan winkelen voor kleding. Natuurlijk heeft ze iemand anders: Ze wil je namelijk niet meer.
pi_43400090
Ze woont 200 meter van me af en er wonen nog geen 1300 mensen in het dorp. Nee, wat dat betreft is ze erg dichtbij me qua omgeving. Ik kende haar dan ook al m'n hele leven (tenminste, ik wist wie ze was, maar daar hield 't mee op). Dus nee, de regio is niet groot genoeg. Ik heb overwogen om gewoon fulltime op kamers te gaan, maar nadat ik realiseerde dat ik dat nooit zou kunnen betalen van m'n arme stufi'tje kwam ik op het idee dat ik hier niet de 'schuldige' ben en ik wel heel veel op zou moeten geven om haar niet meer te zien (sport, hobby's, vrienden, uitgaan: m'n hele sociale leven dus).
pi_43400135
Nogmaals, ze is erg eerlijk en altijd recht voor z'n raap, dus als zij iets zegt is dat geen bullshit.

Ze zei dat het niet uit ging omdat ze iemand anders wilde en dat geloof ik ook wel.
pi_43400161
Been there, done that. Eigenlijk ben ik er nog steeds mee bezig. Ik weet hoe je je voelt. Laat haar los. Gewoon even een tijd geen contact zoeken, en geloof me, dat werkt. Ik vind het knap dat je nog wel een vriendschap wil aangaan, ik zou dat gewoon echt niet kunnen. Ik heb het eenmaal geprobeerd, maar het werkte niet goed. Toch zit je altijd nog wel met een speciaal gevoel richting haar. En je moet je op zo'n moment wel onder controle hebben . Op het laatst wilde mn ex mij juist terug, na een paar maand, alleen toen wilde ik niet.

Zit nu weer in een nieuwe situatie, ben weer gedumpd en heb al 5 weken geen contact gezocht. Het is moeilijk, maar zoek gewoon steun bij vrienden. Blok haar op MSN, als ze dat gebruikt etc. Ga iets leuks doen, wees bezig met een hobby van je ofzo.

Je denkt aan haar, je vraagt je af waar ze mee bezig is, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Het kan haar niet schelen hoor, dat je zo aan haar denkt. Je maakt jezelf alleen maar kapot en dat wil je toch niet?

En het klinkt cliche, maar als jullie echt van elkaar houden, dan komen jullie wel weer bij elkaar terug. Maar heb geen hoop en wacht zeker niet op dat moment. Ga door met leven en denk nu even aan jezelf.
pi_43400271
Ik héb haar geblokt op MSN. Verder heb je helemaal gelijk ja. Maar 't is zo moeilijk allemaal
pi_43400285
- Alleen de OP gelezen, verder nog niks -

Soms kan het enorm k*t zijn om iemand los te moeten laten waar je van houdt. Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, ook al was de situatie en waren de redenen anders, het kwam er ook op neer dat we geen contact meer zouden hebben.
Het is echt heel erg naar maar probeer je op andere dingen te concentreren. Zet door en hou vol en denk zo min mogelijk aan haar. Je zult er op den duur, hoe onwaarschijnlijk dat nu nog klinkt, vergeten. Uiteindelijk kun je misschien glimlachen als je haar ziet lopen en denken aan de móóie momenten die jullie hebben gehad.
Het is hoe dan ook niet slim contact te houden: als zij je zo diep raakt, terwijl ze je niet meer wil, zal het echt te pijnlijk voor je zijn en dat verdien je niet.

Zet 'm op TS.
I had a signature once. It was awful.
pi_43400418
Allereerst wil ik alvast zeggen dat echt iedere reactie hier me heeft geholpen. Ik hoor van alle kanten wel al 'Ach, laat haar gaan, denk aan iets anders, zoek geen contact meer met haar' maar ik dacht dat wel te kunnen. Het blijkt, volgens jullie ervaringen, inderdaad geen doen te zijn. Ik vrees dat er niets anders op zit dan te hopen dat ze zich voorlopig gedeisd houdt en als dat niet het geval is, ik niet te ver terugval. Want dát dat gaat gebeuren is een feit.

Erg bedankt in ieder geval allemaal
pi_43400522
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:59 schreef Arokh86 het volgende:
Nogmaals, ze is erg eerlijk en altijd recht voor z'n raap, dus als zij iets zegt is dat geen bullshit.

Ze zei dat het niet uit ging omdat ze iemand anders wilde en dat geloof ik ook wel.
Ik vrees dat je ontzettend naief bent en dat je je vriendin en haar liefde voor jou in je gedachten erg opgehemeld hebt. Stop eens met steeds maar af te gaan op wat ze zei (je moet bij vrouwen sowieso niet teveel afgaan op wat ze zeggen ), en beoordeel de situatie eens uitsluitend op wat er gebeurd is, wat ze gedaan heeft, hoe ze zich gedragen heeft. Wat levert dat voor beeld op?
pi_43400695
Nogmaals: ik ben allesbehalve naïef. Ik heb nu het idee dat jullie ervaringen met meiden zijn dat ze niet eerlijk zijn, waardoor mijn vriendin dat ook niet is. Mijn ervaring met mijn vriendin is echter dat ze altijd eerlijk is en altijd recht voor z'n raap. Ze zei eerst dat ze me wilde blijven zien. Als dit is omdat ze me niet wil kwetsen, waarom zegt ze dan een week later boos dat ze me niet wil zien en dat ze 't liefste heeft dat ik op kamers ga? Niet om me niet te kwetsen, neem ik aan. Dus nee, ze is goudeerlijk.

Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
pi_43401022
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Arokh86 het volgende:
Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
In de regel luidt het antwoord op die gekmakende vraag: Omdat ze verliefd is op een ander. En dat ze dat al iets langer was dan je eigenlijk wilt weten.
pi_43401039
quote:
Nogmaals: ik ben allesbehalve naïef. Ik heb nu het idee dat jullie ervaringen met meiden zijn dat ze niet eerlijk zijn, waardoor mijn vriendin dat ook niet is. Mijn ervaring met mijn vriendin is echter dat ze altijd eerlijk is en altijd recht voor z'n raap. Ze zei eerst dat ze me wilde blijven zien. Als dit is omdat ze me niet wil kwetsen, waarom zegt ze dan een week later boos dat ze me niet wil zien en dat ze 't liefste heeft dat ik op kamers ga? Niet om me niet te kwetsen, neem ik aan. Dus nee, ze is goudeerlijk.

Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
Of omdat ze het eerst zei om je niet te veel te kwetsen in de hoop dat het wel over zou waaien.
pi_43401137
quote:
"ze is goudeerlijk".

Als zij zo eerlijk is dan kan je dat toch ook aan haar vragen?
Is niet lullig bedoeld, maar ja...hier vind je die antwoorden niet!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43401217
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Het doet zo'n pijn als je degene waar je van houdt het uitmaakt en je haar gelukkig ziet met een ander. Het is allemaal heel snel gegaan, zo waren jullie nog samen en ineens ben je dat allemaal kwijt. Je hebt gewoon tijd nodig om hierover heen te komen, dat gaat echt gebeuren, maar niet al de komende weken. Je familie en vrienden snappen heus wel waarom jij niet op je best bent. Probeer tioch zoveel mogelijk afleiding te zoeken en als je haar in een kroeg ziet zitten, ga dan met vrienden praten en let niet op wat zij doet. Op een dag voel je dat je minder zenuwachtig bent en dat het allemaal niet zo erg meer is. Dan sta je ook weer open voor nieuwe contacten en dan komt er vast wel weer een leuk meisje die je heel speciaal gaat vinden.
pi_43401269
Op een gegeven moment komt er echt een moment dat je denkt "fuck her". Ik gun mijn ex inmiddels ook het beste en het feit dat ze ook met andere jongens bezig is doet me niks meer. Tenslotte sta ik zelf ook weer open voor een ander. (En er zijn er al uiteraard een paar langsgekomen )
pi_43401555
TS, welkom in de wereld van de liefde. Als het niet zo zou gaan als jij nu schetst zou iedereen bij z'n eerste liefde (moeten) blijven hangen, en helaas voor jou nu, zo werkt het niet. Leuk dat ze eerlijk is en nu alles voor jou, daar kom je echt wel overheen. En niet samen met haar, maar alleen, met je sociale leven wat je niet op wil geven. En dan begint het verhaal ooit heus wel weer opnieuw, met een ander lief eerlijk meisje!
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
  donderdag 9 november 2006 @ 18:21:28 #98
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_43402891
Wat een kloteverhaal. Beste is om geen vrienden te blijven, het contact helemaal verbreken en je eigen leven oppakken en verder gaan. Zorg dat je het moment dat ze met die mark krijgt niet meer hoeft mee te maken. Dus dat wicht verwijderen uit je leven en doorgaan. Klinkt moeilijk, maar op die manier ben je er wel het snelst overheen. En als je erover wil praten, ga niet naar haar maar zoek iemand die je vertrouwt, stort je hart uit bij die persoon en voel hoe het oplucht. Sterkte!
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  donderdag 9 november 2006 @ 18:51:01 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43403926
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:21 schreef vbmot het volgende:
En als je erover wil praten, ga niet naar haar maar zoek iemand die je vertrouwt, stort je hart uit bij die persoon en voel hoe het oplucht. Sterkte!
Idd, zij kan je niet helpen met je verdriet, want zij is degene die dat verdriet veroorzaakt.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:34:01 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_43405638
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Dat is inderdaad wat ik me probeer voor te houden, maar dan komt weer naar boven dat ik nooit zo'n leuk iemand als zij zal vinden. En dat klinkt heel cliché, maar als ik 99% van de relaties om mij heen zie, zijn dat relaties van het type "Hee, da's een lekker wijf, die wil ik wel neuken." Dat zijn geen relaties van echt 'Houden van'. Op zo'n manier is het natuurlijk altijd makkelijk om jezelf van zoiets te overtuigen, maar niet als je echt zoveel van iemand hebt gehouden en iemand je zoveel kon inspireren en verbeteren.
Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeld .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')