Daar valt ook helemaal niks aan te snappen. Het is er of het is er niet. Zoiets kun je gewoon niet forcerenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Misschien heeft ze dat wat jij geeft helemaal niet meer nodig, en wil nu iets dat jij niet kan geven. Misschien zijn jullie elkaar in verschillende groei- en ontwikkelingsperioden wel helemaal uit het oog verloren terwijl jullie elkaar genoeg zagenquote:Op donderdag 9 november 2006 01:15 schreef Arokh86 het volgende:
Sterker nog; dat ik word vervangen door iemand anders, die haar naar mijn egoïstische inziens helemaal niet kan geven wat ik haar gaf.
En zij dus wel, kijk, ze is dus toch anders dan jij.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen ene flikker van.
En dat is het mooie: ze kan het zelf ook niet uitleggen. Net als toen ze het uitmaakte. Toen ik vorige week in ons gesprek vroeg waarom het nou uit was, kon ze dat niet vertellen. Het was 'een gevoel', ze wist zelf ook niet hoe dat kwam. En dat is dus die eigenwijsheid: ze heeft zich dat aan laten praten en gelooft er nu heilig in.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zij dus wel, kijk, ze is dus toch anders dan jij.
Nee jij bent degene die eigenwijs is en het maar niet wil loslaten dat haar gevoel er gewoon niet meer is. Jezelf aanpraten dat je geen gevoelens meer hebt gaat niet hoor, en waarom zou zequote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En dat is het mooie: ze kan het zelf ook niet uitleggen. Net als toen ze het uitmaakte. Toen ik vorige week in ons gesprek vroeg waarom het nou uit was, kon ze dat niet vertellen. Het was 'een gevoel', ze wist zelf ook niet hoe dat kwam. En dat is dus die eigenwijsheid: ze heeft zich dat aan laten praten en gelooft er nu heilig in.
Jongen, word nu eens wakkerquote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En dat is het mooie: ze kan het zelf ook niet uitleggen. Net als toen ze het uitmaakte. Toen ik vorige week in ons gesprek vroeg waarom het nou uit was, kon ze dat niet vertellen. Het was 'een gevoel', ze wist zelf ook niet hoe dat kwam. En dat is dus die eigenwijsheid: ze heeft zich dat aan laten praten en gelooft er nu heilig in.
Goh, gezellig met je ex onder het genot van een filmpje praten over jullie relatie.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Arokh86 het volgende:
Ho eens, het is niet zo dat ik denk dat het nog goedkomt ofzo. Ik weet dat haar gevoel weg is en dat het niet meer terugkomt en ik weet dat ik me van haar af moet zetten. Verder is ze altijd eerlijk en zal ze me echt niet 'sparen' door te gaan liegen. Je wilt aardig en lief zijn, uiteraard, maar dan had ze bepaalde dingen wel anders gedaan als ze liever aardig dan eerlijk was. Toen we spraken had ze me meer dan eens al verteld dat ze absoluut GEEN zin had om met me te praten (wat eerst nog wel het plan was onder het genot van een filmpje). En dat zei ze op vrij kordate en zelfs boze toon. Als ze niet eerlijk was wat dat betreft had ze wel gezegd "Sorry, maar ik heb echt geen tijd om te komen praten".
Ik dacht ook al iets in de zin van:quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Goh, gezellig met je ex onder het genot van een filmpje praten over jullie relatie.
Ik ben altijd nog alleen geweest en heb altijd heel goed nagedacht met wie ik dat misschien níet zou willen zijn. Zij was diegene. Ze had 't wel altijd druk enzo, maar dat was geen minpunt angezien we dicht bij elkaar wonen en elkaar dus toch vaak zagen. Maar wat je zegt, daar zit wel wat in ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef avotar het volgende:
Even heel hard gezegd... sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
Die hebben gewoon altijd de 'geborgenheid' van een relatie nodig.
Je vriendin komt me ook precies zo over. Voor hen duurt een week alleen net zo lang als voor normale mensen een maand alleen.
Ze zal ook niet terug nemen, en neemt ze je terug, zal ze je alleen maar weer pijn doen.
Onthoud daarom ook goed wat ze je nu aandoet en begin je de negatieve dingen uit je relatie ook te herinneren. Dat helpt echt.
En verder veel succes!
Zou 't?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Goh, gezellig met je ex onder het genot van een filmpje praten over jullie relatie.
Het valt me op dat je er een behoorlijk handje van hebt voortdurend van alles voor anderen in te vullen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Dat is inderdaad wat ik me probeer voor te houden, maar dan komt weer naar boven dat ik nooit zo'n leuk iemand als zij zal vinden. En dat klinkt heel cliché, maar als ik 99% van de relaties om mij heen zie, zijn dat relaties van het type "Hee, da's een lekker wijf, die wil ik wel neuken." Dat zijn geen relaties van echt 'Houden van'. Op zo'n manier is het natuurlijk altijd makkelijk om jezelf van zoiets te overtuigen, maar niet als je echt zoveel van iemand hebt gehouden en iemand je zoveel kon inspireren en verbeteren.
Je omgeving kennen heeft niets te maken met pretenderen te weten wat iemand voor zijn of haar partner voelt of de arrogantie te hebben om te denken dat je weet wat er in een ander omgaat (of dat ze jou dat aan je neus gaan hangen).quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Arokh86 het volgende:
Ik ken m'n omgeving, da's iets anders dacht ik zo.
De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb weten niet van 'houden van'. Er zijn ook mensen die dat wel weten. De mensen waar ik het over heb zeggen ook gewoon 'Ja boeiend, vanavond neuk ik wel weer een ander wijf' wanneer het uit is en zo steek ik simpelweg niet in elkaar. Ik wilde alleen zeggen dat het vanuit dat oogpunt gezien relatief moeilijker voor mij is dan voor hen. Als zij vrijgezel worden zijn ze blij, want dan kunnen ze weer andere meiden neuken. Zij spenderen 't liefst zo min mogelijk tijd met hun vriendin, als ze maar neukt. Ik ken ook genoeg mensen die zielsveel van iemand kunnen houden, maar het aantal dat dat echt net zoveel als ik doet is erg klein. Je hoeft geen psycholoog of genie te zijn om dat te zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je omgeving kennen heeft niets te maken met pretenderen te weten wat iemand voor zijn of haar partner voelt of de arrogantie te hebben om te denken dat je weet wat er in een ander omgaat (of dat ze jou dat aan je neus gaan hangen).
Je zegt te weten waarom anderen een relatie zijn aangegaan EN dat je weet dat je vriendin het slechts heeft uitgemaakt omdat ze zich dat heeft laten aanpraten. Komt op mij dus over alsof je voortdurend voor anderen denkt terwijl je het zelf blijkbaar nog helemaal niet op een rijtje hebt en (begrijpelijkerwijs, want: liefdesverdriet dus tijdelijk ontoerekeningsvatbaar) in een droomwereldje verkeerd.
Ik dacht dat je nu wel een aardig negatief punt hebt gevonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef tontorico het volgende:
[quote
Verder kan ik me absoluut geen negatieve dingen herinneren.
Ik neem aan dat die vriendin dat niet out of the blue heeft gezegd maar n.a.v. het één of ander?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb weten niet van 'houden van'. Er zijn ook mensen die dat wel weten. De mensen waar ik het over heb zeggen ook gewoon 'Ja boeiend, vanavond neuk ik wel weer een ander wijf' wanneer het uit is en zo steek ik simpelweg niet in elkaar. Ik wilde alleen zeggen dat het vanuit dat oogpunt gezien relatief moeilijker voor mij is dan voor hen. Als zij vrijgezel worden zijn ze blij, want dan kunnen ze weer andere meiden neuken. Zij spenderen 't liefst zo min mogelijk tijd met hun vriendin, als ze maar neukt. Ik ken ook genoeg mensen die zielsveel van iemand kunnen houden, maar het aantal dat dat echt net zoveel als ik doet is erg klein. Je hoeft geen psycholoog of genie te zijn om dat te zien.
[quote]
Oke, dat is dan gewoon een kwestie van niet volwassen zijn, ik neem aan dat '86 je geboortejaar is?
Ik denk dat de veel mensen op jouw leeftijd nog wat aan het klooien zijn met relaties en het niet allemaal zo serieus nemen. Uitzonderingen zoals jij daargelaten natuurlijk. Over een jaar of 5 á 10 zullen die mensen er wrs heel anders in staan.
[quote]
Verder heeft m'n ex ZELF verteld dat ze is gaan nadenken sinds die vriendin van haar zei dat onze relatie raar was. 'Slechts' heb ik trouwens niet in m'n mond genomen. Dat het de hoofdreden is, daar ben ik zeker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |