Een 10 hoeft niet gelijk een perfect spel te betekenen. Maar meer een game die je gewoon MOET spelen ongeacht welk platform/genre wat dan ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Ja leuk dat soort scores maar daar heb je gewoon geen kut aan. Ik heb liever een goede critische review met een 8 ofzo. Dat stompzinnige 10en uitdelen is zo achterhaald en dient geen enkel doel. Er is geen perfect spel. Bestaat niet. Dus kan je geen 10 uitdelen.
zelda wordt/is perfect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Ja leuk dat soort scores maar daar heb je gewoon geen kut aan. Ik heb liever een goede critische review met een 8 ofzo. Dat stompzinnige 10en uitdelen is zo achterhaald en dient geen enkel doel. Er is geen perfect spel. Bestaat niet. Dus kan je geen 10 uitdelen.
fuk dat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee teveel puzzle's ik haat zulke spellen
Hoe moet eurogamer nou weer halve cijfers uit gaan delen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn verwachtingen :
Ign : 10
Gamespot 9.8
1up : 10
eurogamer : 9.5
quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn verwachtingen :
Ign : 10
Gamespot 9.8
1up : 10
eurogamer : 9.5
FOK!games: 8,5
Een review is een subjectieve beoordeling door een persoon, en geen wiskunde. Er bestaan geen formules of vaststaande criteria waaraan een cijfer voor een game getoetst kunnen worden. Als een reviewer een game perfect vindt mag deze dus best een 10 krijgen. Maar je moet als lezer wel in je achterhoofd houden dat het een mening is, en geen feit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Ja leuk dat soort scores maar daar heb je gewoon geen kut aan. Ik heb liever een goede critische review met een 8 ofzo. Dat stompzinnige 10en uitdelen is zo achterhaald en dient geen enkel doel. Er is geen perfect spel. Bestaat niet. Dus kan je geen 10 uitdelen.
quote:Zelda
What a sweet, sweet game. The controls are fine, but it's really the rest of Zelda that has me longing to get my hands on my own copy of the game. I don't want to give away what happens in Twilight Princess, but take it from me when I tell you that Nintendo has created a compelling world with more nooks and crannies to explore than any other Zelda game before it. While many enemies, areas, tools and weapons are rooted in previous Zelda games, there's even a really radically different "thing" you get your hands on that had all of us in the room go "wooah, awesome!"
I have few complaints about Twilight Princess. (I know, weird, huh?) I've only played a little bit of it since we only have one Wii and one copy of the game in the office, but it seems to me that the initial difficulty level is still way too low. You're still losing quarters of hearts rather than entire ones when falling to your death or getting skewered by spikes or other seemingly deadly traps and enemies. I wasn't expecting excessive difficulty levels like in God of War, but a bit more challenge would've been nice. Luckily, all this takes a backseat to the sense of exploration and the exhilarating feel of running around, swimming, gliding through the air with the help of a chicken, and sinking to the bottom of a lake. You know how it was cool to have a horse to explore the world of Elder Scrolls: Oblivion? Well, in Twilight Princess, it's not just a means to get around, it's actually fun to ride the horse. And of course, it's not your only way to get around Hyrule this time around.
But I'll let you discover all that on your own and leave you with this: if Twilight Princess for GameCube is anything like the Wii version, it'll be the best game for the platform. Considering the quality of some of GameCube's first-party efforts, that saying a lot.
ik ga alquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef BMH het volgende:
Ohh please... Mensen: Wikipedia!!
Mijn dank voor die centimeter.quote:
ik stap zo in de trein... ik zal in hilversum proberen om niet op je zwans te gaan staan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mijn dank voor die centimeter.
Zo en wie wil mij allemaal vanavond ontmoeten in hilversum. Ik ben te herkennen aan een Roy aan mijn zijde
Jezus, waar kom je helemaal vandaan dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik stap zo in de trein... ik zal in hilversum proberen om niet op je zwans te gaan staan...
Hallo weet iemand ditquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niet
Kan de Wii ook op een TFT scherm van de pc ?
Doe de groetjes aan mn broer, die zit in het promotie-team en zal bij een Wii staanquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo en wie wil mij allemaal vanavond ontmoeten in hilversum. Ik ben te herkennen aan een Roy aan mijn zijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |