Mwa, vond 'm niet moeilijk hoor. Gewoon een kwestie van je schild gebruiken en Light Arrows schieten. En Gilded Sword gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In die tempel zit zo'n mini-boss die moeilijk is met van die vleermuizen en rondzwaaiende zwaarden en zo. Verder wel een interessante kerker.
Nee hoor, maar je weet het maar nooit hequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?![]()
Volgens mij heeft dat te maken met die Stray Fairies die je in de kerkers moet vinden. Ik heb alleen de stray fairies in de eerste kerker verzameld. De latere kerkers waren mij teveel werk...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef mini-lellan het volgende:
Er zit trouwens in Ikana Canyon (MM) in westen z'n grot (onder waterval) maar als ik erin ga en daar binnenz o een deur in wil komt er z'n onhoofde figuur (uit OoT) waardoor ik niet naar binnen kan.![]()
Ik heb het idee dat de meeste gewoon previews zijn. En ik ben het inderdaad met je eens dat je het spel helemaal doorgeweest moet zijn om een goed oordeel te kunnen vellen qua grootte en side quests etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ik veel lees dat ze het spel 35 uur ofzo gespeeld hebben en dan de review geven. Maar dan kun je toch niet al een oordeel geven over dit spel?
Het spektakel zit bij Zelda vaak op het eind en dat zal bij dit spel niet anders zijn.
Ik boycot te snelle reviews bij deze, een Zeldareview van de helft van het spel is hetzelfde een recensie van Star Wars episode 4 als...
SPOILER SPOILER SPOILER
...de deathstar nog niet ontploft is.
Ik dacht dat TSA em nog niet helemaal had uitgespeeld... Dacht ik te begrijpen van zijn (p)review...quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
de Hylia review is gedaan door iemand die hem allang heeft uitgespeeld, genaamd TSA. Hij heeft ook het wereldrecord op de speedrun van Oot staan, ergens in de drie uur.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
de Hylia review is gedaan door iemand die hem allang heeft uitgespeeld, genaamd TSA. Hij heeft ook het wereldrecord op de speedrun van Oot staan, ergens in de drie uur.
LOLquote:Before this game is done, fan boys will be pissing their pants and message boards will be aflame with rabid fans going nuts over the plethora of twists and turns the game throws at you. Prepare to have your world of Zelda rocked.
Ga je toch lekker Marvel Ultimate Alliance spelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef Chocobo het volgende:
................. verdorie...... dat wachten
Is uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Marvel Ultimate Alliance spelen![]()
Schijnt erg leuke game te zijn in co-op!quote:
[Zwaar offtopic]Het is ook zeker een coole gamequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schijnt erg leuke game te zijn in co-op!
Morgen maar even FF III voor mijn DS bestellen. Heb ik tenminste nog wat afleiding tot 8 december.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef mini-lellan het volgende:
ik denk erover om mezelf in te vriezen....![]()
Voor zover ik me kan herinneren moet je een bepaald aantal hartjes hebben voordat je naar binnen kunt. Als het goed is staat het ook op een bordje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef mini-lellan het volgende:
Er zit trouwens in Ikana Canyon (MM) in westen z'n grot (onder waterval) maar als ik erin ga en daar binnenz o een deur in wil komt er z'n onhoofde figuur (uit OoT) waardoor ik niet naar binnen kan.![]()
Verrassend zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
.................... http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928519.asp
Zou wel eens tijd worden ja, nog maar een paar daagjes till launchquote:Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Er zullen binnenkort wel meer reviews komen
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:32 schreef MMaRsu het volgende:
En nog een review :
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=743120
Dat is geen misselijke conclusie.quote:Overall Comment
The Legend of Zelda: Twilight Princess is a very rare experience. It’s a game where all of the pieces seem to fall into place in just the way necessary to create so seamless, so addictive, so unique an experience that it just feels right from start to finish. Apart from the classic Zelda action, of which there is plenty—more than ever before—in the game, Twilight Princess introduces some truly innovative gameplay elements and improves upon existing ones with an uncommon level of polish and attention. The game is simply overflowing with creativity; with its brilliantly-designed dungeons, legendary boss battles, engaging storyline, and rich cast of characters, it easily surpasses nearly every other game in its genre.
That said, some people are concerned primarily about its contentious graphical presentation; the sometimes-blurry textures. Do they hurt the overall appearance of the game? Yes. Perhaps the most important question, however, is whether they hurt the game enough to place it below the status of other “ten out of ten” legendary games. Here, the answer is a resounding “no.” The Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the greatest videogames ever created. It isn’t perfect—no game can make that claim—however, Twilight Princess is head and shoulders above nearly every other game I have ever played. It’s indubitably better than Ocarina of Time. It blows away The Wind Waker. And it has a sense of personality and careful balance that instill the player with a serious drive to complete it—something that many other very long adventure games, such as Oblivion, lack.
This is the first game that I have ever awarded a 10 in my six years as a reviewer, and for good reason. The Legend of Zelda: Twilight Princess is one of the defining videogames of our time. It is unquestionably one of the finest games ever released, and it is one that any gamer should experience regardless of the circumstances.
Kippenvel tekstquote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen misselijke conclusie.
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Roy zegt:
net ff windwaker gespeeld
Roy zegt:
die is beter dan TP
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Roy zegt:
net ff windwaker gespeeld
Roy zegt:
die is beter dan TP
Sterker nog, ik denk dat ik maar geen Wii meer haal!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]ja wat moet je dan nog..................... Als Noot dat zegt....
God ik hoop dat ik mijn pre-order nog kan stopzetten nu
Wie wil mijn pre-order hebben?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Sterker nog, ik denk dat ik maar geen Wii meer haal!
![]()
Nee,.... hij schijnt niet goed te zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 01:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wie wil mijn pre-order hebben?![]()
whahahahahahaquote:Op donderdag 16 november 2006 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zullen wel zien wie er na 10 december het hardst lacht als TP allemaal tegenvalt. Ga iig maar niet broeliebroelie doen. Want ik heb jullie gewaarschuwd
WW was is toch ook een hele goede Zelda game? Het had alleen wat weinig content en het zeilen was gewoon vreselijk vervelend na verloop van tijd. En dat vinden van die Triforce shards had ook wel beter uit gewerkt kunnen worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Windwaker kreeg ook een 95 gemiddeld ofzo? En kijk hoe iedereen nu poept op dit game. Wat te denken van Jade Empire, een 9.9 van IGN. Of euh, *insert willekeurige gehypte game die een dikke 9+ scoorde en gewoon tegenviel*
Reviews zeggen niets. Zeker niet van onbekende sites waar niemand ooit komt maar nu wel gaat kijken omdat ze al een TP review hebben.
Windwaker was erg leuk...alleen beetje te uitgerekt op het einde.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Windwaker kreeg ook een 95 gemiddeld ofzo? En kijk hoe iedereen nu poept op dit game. Wat te denken van Jade Empire, een 9.9 van IGN. Of euh, *insert willekeurige gehypte game die een dikke 9+ scoorde en gewoon tegenviel*
Reviews zeggen niets. Zeker niet van onbekende sites waar niemand ooit komt maar nu wel gaat kijken omdat ze al een TP review hebben.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zullen wel zien wie er na 10 december het hardst lacht als TP allemaal tegenvalt. Ga iig maar niet broeliebroelie doen. Want ik heb jullie gewaarschuwd
En Resident Evil en Ninja Gaiden.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BMH het volgende:
Even ter herrinering: Notorious_Roy haat Metroid Prime ook
Als jullie hem de review maar niet laten schrijvenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Resident Evil en Ninja Gaiden.
Maar goed, geef hem een paar Bungo's en hij is gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in zelda:TP
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:10 schreef BMH het volgende:
OMG er zit eenOMFG!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in zelda:TP
EenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ???
What's next?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |