Een 10 hoeft niet gelijk een perfect spel te betekenen. Maar meer een game die je gewoon MOET spelen ongeacht welk platform/genre wat dan ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Ja leuk dat soort scores maar daar heb je gewoon geen kut aan. Ik heb liever een goede critische review met een 8 ofzo. Dat stompzinnige 10en uitdelen is zo achterhaald en dient geen enkel doel. Er is geen perfect spel. Bestaat niet. Dus kan je geen 10 uitdelen.
zelda wordt/is perfect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Ja leuk dat soort scores maar daar heb je gewoon geen kut aan. Ik heb liever een goede critische review met een 8 ofzo. Dat stompzinnige 10en uitdelen is zo achterhaald en dient geen enkel doel. Er is geen perfect spel. Bestaat niet. Dus kan je geen 10 uitdelen.
fuk dat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee teveel puzzle's ik haat zulke spellen
Hoe moet eurogamer nou weer halve cijfers uit gaan delen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn verwachtingen :
Ign : 10
Gamespot 9.8
1up : 10
eurogamer : 9.5
quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn verwachtingen :
Ign : 10
Gamespot 9.8
1up : 10
eurogamer : 9.5
FOK!games: 8,5
Een review is een subjectieve beoordeling door een persoon, en geen wiskunde. Er bestaan geen formules of vaststaande criteria waaraan een cijfer voor een game getoetst kunnen worden. Als een reviewer een game perfect vindt mag deze dus best een 10 krijgen. Maar je moet als lezer wel in je achterhoofd houden dat het een mening is, en geen feit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:31 schreef Khadgar het volgende:
quote:Zelda
What a sweet, sweet game. The controls are fine, but it's really the rest of Zelda that has me longing to get my hands on my own copy of the game. I don't want to give away what happens in Twilight Princess, but take it from me when I tell you that Nintendo has created a compelling world with more nooks and crannies to explore than any other Zelda game before it. While many enemies, areas, tools and weapons are rooted in previous Zelda games, there's even a really radically different "thing" you get your hands on that had all of us in the room go "wooah, awesome!"
I have few complaints about Twilight Princess. (I know, weird, huh?) I've only played a little bit of it since we only have one Wii and one copy of the game in the office, but it seems to me that the initial difficulty level is still way too low. You're still losing quarters of hearts rather than entire ones when falling to your death or getting skewered by spikes or other seemingly deadly traps and enemies. I wasn't expecting excessive difficulty levels like in God of War, but a bit more challenge would've been nice. Luckily, all this takes a backseat to the sense of exploration and the exhilarating feel of running around, swimming, gliding through the air with the help of a chicken, and sinking to the bottom of a lake. You know how it was cool to have a horse to explore the world of Elder Scrolls: Oblivion? Well, in Twilight Princess, it's not just a means to get around, it's actually fun to ride the horse. And of course, it's not your only way to get around Hyrule this time around.
But I'll let you discover all that on your own and leave you with this: if Twilight Princess for GameCube is anything like the Wii version, it'll be the best game for the platform. Considering the quality of some of GameCube's first-party efforts, that saying a lot.
ik ga alquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef BMH het volgende:
Ohh please... Mensen: Wikipedia!!
Mijn dank voor die centimeter.quote:
ik stap zo in de trein... ik zal in hilversum proberen om niet op je zwans te gaan staan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mijn dank voor die centimeter.
Zo en wie wil mij allemaal vanavond ontmoeten in hilversum. Ik ben te herkennen aan een Roy aan mijn zijde
Jezus, waar kom je helemaal vandaan dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik stap zo in de trein... ik zal in hilversum proberen om niet op je zwans te gaan staan...
Hallo weet iemand ditquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niet
Kan de Wii ook op een TFT scherm van de pc ?
Doe de groetjes aan mn broer, die zit in het promotie-team en zal bij een Wii staanquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo en wie wil mij allemaal vanavond ontmoeten in hilversum. Ik ben te herkennen aan een Roy aan mijn zijde
sucks to be youquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef floppie86 het volgende:
Ik ben dr al achter, ik moet de extra "RGB kabel" kopen.. Die "Component cable" gaat niet in mn tv passen ben ik bang.
One of the best?quote:Get over the fact that the Wii's hardware is simply not as powerful as the other next-gen machines and get into the fact that Twilight Princess is one of the best games you'll play this year.
Twilight Princess? Kan je dat eten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is het Twilight Princess topic ?
Mits curry wel ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twilight Princess? Kan je dat eten?
ogh.. OoT is gewoon nog iets van sentiment.. net als dat sommige mensen hun hele leven zullen blijven zeggen dat de "gulden" beter wasquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:14 schreef BMH het volgende:
Idd wel jammer dat het geen OOT beater is.........
HAHAHAHHAHA!
Als het spoilers zijn die ik nog niet weet, kom maar op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
Dit topic zuigt aars, rot es op met die kutdiscussies voordat ik hier spoilers ga posten
Ik koop de Wii dus niet voor de graphics. Ites beter dan Cube graphics vind ik goed genoeg. Uiteindelijk moet de gameplay rocken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:20 schreef Platina het volgende:
9.5 bij Underground Online.
Wat ik nu zie is dat Component toch wel verplicht is, want zonder ziet de game eruit als een Cube game, met weinig textures over het algemeen, al maakt de sfeer veel goed.
quote:In the end, there's no way that The Legend of Zelda: Twilight Princess disappoints. It's an excellent addition (and homage to Ocarina) to the franchise, and you'll have an enormous amount of fun playing it from start to finish. Get over the fact that the Wii's hardware is simply not as powerful as the other next-gen machines and get into the fact that Twilight Princess is one of the best games you'll play this year. If you've been on the fence in any capacity, then please rest assured that you'll not be disappointed. I'm looking forward to checking out the GameCube version later next month, but I'm having a hard time imagining it being any better than the Wii interpretation. Nintendo's flagship game has finally arrived and you better damned well appreciate it. It's ultimately fantastic.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Kutspel, maar een 5.
quote:
Best aardig en beter dan de Oracle serie, maar een stuk minder dan Link to the past. Alleen jammer van de graphics die ik liever had gezien in de oude Link to the past stijl.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Zou het wat uitmaken als dit spel lager zou scoren dan OOT? Ik heb me prima vermaakt met Oracle of Seasons/Ages en Minish Cap, drie spellen de zeker geen OOT beater waren.
Serieus??quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Best aardig en beter dan de Oracle serie, maar een stuk minder dan Link to the past. Alleen jammer van de graphics die ik liever had gezien in de oude Link to the past stijl.
De enige Zelda die me tot nu toe is tegen gevallen is de 4 Swords op de Cube. Ik heb de eerste paar levels uitgespeeld, maar ik vind het weinig boeiend...
Overigens vind ik Majora's Mask beter dan OOT.
Ik vond al die side quests in MM juist geweldig en vooral om dat Happy Couple masker te krijgen waar j echt alle 3 dagen zoet was. Daarnaast de speciale melk die je unlimited magic gaf waardoor je lekker als Goron door heel Termina heen kon racen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Serieus??
Persoonlijk vond ik het gedoe met de maskers wel storend.
In die tempel zit zo'n mini-boss die moeilijk is met van die vleermuizen en rondzwaaiende zwaarden en zo. Verder wel een interessante kerker.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef mini-lellan het volgende:
Ik vind die laatste tempel van MM nog 1 van de moeilijkste tempels van alles. Met dat iritante gedraai enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |