quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:41 schreef Oksel het volgende:
Graphics zien er best brak uit..
En ja, ik ben een Zelda Fanboy..
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooitquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef torn_Machina het volgende:
Beste game ooit vind ik nog wat voorbarig, maar als het niet beter is dan OoT dan ben ik wel teleurgesteld.![]()
Voor mij welquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooit
Eens,.... OoT en FF7 staan hoog op mijn lijst..... Ik moet echter eerlijk zeggen dat de sfeer van TP me echt verschrikkelijk aanspreekt.... kan niet wachten om het te gaan verkennen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooit
Verdoriequote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef kipknots het volgende:
Ign heeft nu 6 nieuwe filmpjes in 480p.
http://au.media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Ligt eraan als je ze wilt horen of niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:54 schreef Xrenity het volgende:
Moet ik dit topic gaan mijden ivm spoilers?
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aubquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt eraan als je ze wilt horen of niet.
Denken aan andere mensen is er bij sommige mensen niet bij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aub
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denken aan andere mensen is er bij sommige mensen niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |